F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2009
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Europy
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2009
Klasyfikacje generalne 2009
Statystyki z sezonu 2009

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Monza.
Gran Premio Santander d'Italia 200913 wrze?nia
Autodromo Nazionale di Monza
Długość toru: 5,793 km
Liczba okrążeń: 53
Pełny dystans: 306,720 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:19,525 - Q1, Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:21,046 - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
247,586 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2003
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Waga bolidów  [  T-  |  T+  ]
P.Kierowca Zespół Czas w Q3 Waga Paliwo (kg)* Pit po okr.* 
1.Lewis Hamilton McLaren Mercedes 1:24,066 653,5 48,5 18 
2.Adrian Sutil Force India Mercedes 1:24,261 655,0 50,0 18 
3.Kimi Raikkonen Ferrari 1:24,523 662,0 57,0 21 
4.Heikki Kovalainen McLaren Mercedes 1:24,845 683,0 78,0 28 
5.Rubens Barrichello Brawn Mercedes 1:25,015 688,5 83,5 30 
6.Jenson Button Brawn Mercedes 1:25,030 687,0 82,0 30 
7.Vitantonio Liuzzi Force India Mercedes 1:25,043 679,5 74,5 27 
8.Fernando Alonso Renault 1:25,072 677,5 72,5 26 
9.Sebastian Vettel Red Bull Renault 1:25,180 682,0 77,0 28 
10.Mark Webber Red Bull Renault 1:25,314 683,0 78,0 28 
11.Jarno Trulli Toyota  703,0 98,0 36 
12.Romain Grosjean Renault  699,8 94,8 34 
13.Robert Kubica BMW Sauber  697,5 92,5 34 
14.Giancarlo Fisichella Ferrari  690,0 85,0 31 
15.Nick Heidfeld BMW Sauber  697,5 92,5 34 
16.Timo Glock Toyota  709,8 104,8 38 
17.Kazuki Nakajima Williams Toyota  706,2 101,2 37 
18.Nico Rosberg Williams Toyota  708,6 103,6 38 
19.Sebastien Buemi Toro Rosso Ferrari  706,0 101,0 37 
20.Jaime Alguersuari Toro Rosso Ferrari  706,0 101,0 37 
* Wartości w ostatnich dwóch kolumnach szacunkowe

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Ofer710, 12.09.2009 20:40[!]
@robertunio ja osobiście mam nadzieje że ci cwaniacy co pojechali kwalifikacje na rezerwie, będą mocno zdziwieni jutro po wyścigu (a Sutil rzeczywiście niech uważa na Raikonena :)
robertunio, 12.09.2009 21:11[!]
@Ofer710: a jak jutro bedzie jeden SC to pierwsza trojka bedzie w drugiej dziesiatce a jak dwa to w trzeciej! ;-)
Wrzatek, 12.09.2009 21:25[!]
Nie wiem czy ktoś zwrócił uwagę na fakt ile mamy Mercedesów w pierwszej siódemce :D.
ciaps, 12.09.2009 21:36[!]
@Ofer710
Myślę, że jak się nic dziwnego nie wydarzy, to brawny nie wyprzedzą na starcie Kovy, bo waga podobna, ale Kova dysponuje magicznym przyciskiem. To samo się tyczy się Alonso i Liuzziego- myślę,że to Liuzzi powinien trzęś portkami, bo Alonso ma Kers i duuże doświadczenie. Druga sprawa, to cwaniacy z pierwszej trójki, szczególnie Lewis i Kimi, mając czyste powietrze, mogą wyrobić sobie dużą przewagę( porównując czasy z Q3), tak więc nie zrzucałbym ich do 2 dziesiątki.FI też może utrzymać dobre tempo, widzielismy to w Belgii. Dobór opon i ich praca w poszczególnych bolidach może być jutro kluczowym elementem. Mam nadzieję, że SC nie wyjedzie bo bardzo mnie ciekawi, jak to się wszystko rozegra w normalnym wyścigu. Jeśli Kova będzie miał dobre tempo to może zobaczymy 2 Maki na podium.Kova ma duże szanse to wygrać, jeśli się nie spali lub nie dostanie wytycznych od teamu:) Koniec gdybania, zobaczymy jutro, zapowiada się ciekawie. Miłego oglądania
totalfun, 12.09.2009 22:18[!]
Jak dla mnie to pierwsza trójka (jeśli po pierwszym zakręcie tak zostanie) powinna rozdzielić między sobie podium. Na takim szybkim torze jazda na 1 pit stop to taktyka bardzo defensywna. Jestem przekonany, że Lewis będzie kręcił czasy lepsze o 1sek od np. Buttona na początku wyścigu. Dochodzi także zużycie opon, które może mieć znaczący wpływ na jutrzejsze wyniki. Wypaczyć wynik może jedynie SC. Moim zdaniem wygra Lewis, który odjedzie Kimiemu.
Ofer710, 12.09.2009 22:36[!]
@totalfun Jak podliczył robertunio 17 graczy ma paliwa pod strategię 1 pitstopu, myślę że po testach wyszło że zużycie opon nie jest duże i taktyka 1 pitstopu się okaże najlepsza a pierwsza trójka się 'przejedzie', będzie jutro niezła zabawa i wiele emocji :)
rafaello85, 13.09.2009 10:24[!]
Chyba wracamy do tego co było w przeszłości - większość kierowców jedzie na jeden pit-stop.
bicampeon, 13.09.2009 10:35[!]
Znaczy się, że przygotowania na przyszły sezon trwają; jazda z dużą ilością paliwa ;)
YAHoO, 13.09.2009 11:39[!]
Zaryzykuję i powiem, że nie zdziwię się jak Brawny staną na podium. Na Heikkiego nie liczyłbym. Jest 'za cienki w uszach' :P Ile to już razy miał dobrą pozycję startową a kończył w środku punktowanych pozycji.
ciaps, 13.09.2009 13:03[!]
@Yahoo
Jest na to duża szansa by Brawny wdrapały się na podium, jak chłopaki z pierwszej trojki utkną po pit stopie to kto wie jak to się skończy. Wydaje mi się, ze bardzo duże znaczenie będzie miała taktyka doboru opon. to może być kluczowe.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca