F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2009
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Europy
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2009
Klasyfikacje generalne 2009
Statystyki z sezonu 2009

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Interlagos.
Grande Premio Petrobras do Brasil 200918 pa?dziernika
Autódromo José Carlos Pace
Długość toru: 4,309 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 305,909 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:09,822 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:11,473 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
208,517 km/h - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Waga bolidów  [  T-  |  T+  ]
P.Kierowca Zespół Czas w Q3 Waga Paliwo (kg)* Pit po okr.** 
1.Rubens Barrichello Brawn Mercedes 1:19,576 650,5 45,5 22 
2.Mark Webber Red Bull Renault +0,092 656,0 51,0 24 
3.Adrian Sutil Force India Mercedes +0,336 656,5 51,5 25 
4.Jarno Trulli Toyota +0,521 658,5 53,5 26 
5.Kimi Raikkonen Ferrari +0,592 651,5 46,5 22 
6.Sebastien Buemi STR Ferrari +0,674 659,0 54,0 26 
7.Nico Rosberg Williams Toyota +0,750 657,0 52,0 25 
8.Robert Kubica BMW Sauber +1,055 656,0 51,0 24 
9.Kazuki Nakajima Williams Toyota +1,098 664,0 59,0 28 
10.Fernando Alonso Renault +1,846 652,0 47,0 22 
11.Kamui Kobayashi Toyota  671,6 66,6 32 
12.Jaime Alguerusari STR Ferrari  671,5 66,5 32 
13.Romain Grosjean Renault  677,2 72,2 35 
14.Jenson Button Brawn Mercedes  672,0 67,0 32 
15.Sebastian Vettel Red Bull Renault  683,5 78,5 38 
16.Heikki Kovalainen McLaren Mercedes  656,5 51,5 25 
17.Lewis Hamilton McLaren Mercedes  661,0 56,0 27 
18.Nick Heidfeld BMW Sauber  650,5 45,5 22 
19.Giancarlo Fisichella Ferrari  683,5 78,5 38 
20.Vitantonio Liuzzi Force India Mercedes  680,0 75,0 37 
Średnie zużycie paliwa na okrążeniu według zespołu Williams: 1,973 kg
* - ilość paliwa (w kg) przy założeniu, że bez paliwa bolid waży dokładnie 605 kg
** - całe paliwo podzielone na średnie zużycie, 2 okrążenia odjęte na dojazd na start i okr. formujące

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
MPOWER, 18.10.2009 00:39[!]
Patrząc na wagi to Baricz z Raiko najlżejsi. Baricz PP więc nie dziwi. Kimi widać nie najszybszy bolid ale po nim się można wszystkiego spodziewać :), zwłaszcza że przed sobą ma Sutila.
Vettel i Button tankowce więc można było się tego spodziewać.
Hamilton....zatankowany na agresywną jazdę – liczy na możliwość wyprzedzania a na tym torze to się udaję.
A reszta – normalnie.
Ciężko powiedzieć, kto wygra – zwłaszcze że pogoda też jutro nie jest na 100% pewna.
Loxley, 18.10.2009 00:40[!]
ja jestem ciekaw, cóż to za taktykę bmw wymyśliło dla nicka.
Dale65, 18.10.2009 00:42[!]
BMW jak widać ma kolejny wielki plan tym razem dla Nicka :P Ale z jego szczęściem to może i na podium się znaleźć :D Kubek... jeśli na suchym będzie się auto sprawowało dobrze to może jakieś punkty będą.
prz20, 18.10.2009 00:43[!]
kubica znowu spierdzielil jak by dobrze pojechal to byl by czwarty albo piaty
zgf1, 18.10.2009 00:46[!]
nie Kubica, a BMW nie powinni mu nowych opon dawac...
MPOWER, 18.10.2009 00:58[!]
Zapowiada się ciekawa walka między Buttonem a Vettelem zwłaszcza że Luzii dostał karę za wymianę skrzyni biegów i przesunięty zostaje na 20-stą pozycję. Vettel zaraz za Buttonem czyli na 15-stej.
robertunio, 18.10.2009 02:23[!]
@Loxley: BMW niewatpliwie zastosuje taktyke singapurska... ;-)
Gie, 18.10.2009 07:44[!]
Pytanie kogo wyoutuje na starcie Nakajima? Roberta, Alonso czy może Rosberga? A będzie walczył bo ma najwięcej z czołówki paliwa.

Przydałoby się oznaczyć jakimiś krzyżykami którzy z kierowców przyznali że mają ustawienia na suchy tor. Jeśli dobrze wyczytałem to McL i BMW. Ktoś jeszcze? Bo jeśli na starcie będzie sucho to tempo poszczególnych kierowców może być zupełnie inne niż ustawienie po Q.
fernandof1, 18.10.2009 08:14[!]
Gie@ Chyba Alonso ma jeszcze ustawiena na suchy bo tak jechał jak by chciał a nie mógł a jeszcze taki leciutki Bolid
mkpol, 18.10.2009 08:38[!]
Vettel jedzie na jeden pit, ale ta taktyka się w tym roku przy starcie z dalszych pozycji zupełnie się nie sprawdza. Zanim dojdzie co do czego to czołówka będzie minutę przed nim i z taktyki wyjdą nici. No chyba że planują wariant singapurski.
bolekse, 18.10.2009 09:14[!]
QuickNick ma agresywną strategie co jest dla niego dobre bo wyprzedzać potrafi jak mało kto... Kto wie który skończył by Kazuki gdyby miał mniej paliwa? Jak widać ninja tez potrafi, zresztą Kobayashi jak na debiut też pojechał rewelacyjnie w takich warunkach.
jurekielich, 18.10.2009 09:41[!]
Widzieliście wypowiedzi Williego i dr. Mariana? obydwaj stwierdzili że Robert mógł startować z jednego z 2 pierwszych rzędów (linii) gdyby nie błąd w zakręcie nr 7 na ostatnim okrążeniu. Widać quickNick spełnił ich oczekiwania i uratował honor zespołu startując z 2 linii :) tyle ze od końca i po każe dla Vitantonio. Co do często poruszanego tematu umiejętności jazy po mokrej nawierzchni różnych kierowców to kto oglądał wczorajsze kwalifikacje napewno widział ze ani Nick ,ani Lewis wcale mistrzami od tego nie są.
ps. Nie żebym jakos specjalnie nie lubił Nicka poprostu denerwuje mnie jak ktos ma o sobie za wysokie mniemanie "Jestem lepszy od Kubicy" bez komentarza....
tomekzzar, 18.10.2009 09:58[!]
Lewis napewno jest jednym z najlepiej jeżdzących na deszczu kierowców F1 na świecie ale samochodem ustawionym na suchy tor nic nie może zrobic ,wiadomo nie od dzis że chłopaczyna "ciśnie" a nie marudzi o swoich problemach jak niektórzy stąd jego wycieczki poza tor...Dziś widzę tylko 2 graczy BARICZ I KIMI ,ewentualny pojednek Vettela z Buttonem który raczej w deszczu szans niema żadnych z niemcem..
ciaps, 18.10.2009 10:00[!]
O ile nie jestem zwolennikiem teorii spiskowej w BMW- Sauber, o tyle wypowiedz dr. Mariana i Williego troszkę dziwna. Nie mija się z prawdą, ale też nigdy wcześniej czegoś takiego nie robili by wytykać błędy kierowcy(o błędach teamu nie wspomnę, bo tego nigdy nie robili). Myślę jednak, że nie ma co się doszukiwać dziury w całym, tylko potraktować to jako rzeczywisty opis kwalifikacji.
marios76, 18.10.2009 10:33[!]
RBR i BMW poświęcą się i po rozbiciu bolidów Roberta, a potem Marka, Punkty zdobędzie ten LEPSZY z teamu (ciągle o tym mówi) a ten zpuszek, nadal będzie miał szansę na cud:) A poważniej- kto mi powie, dlaczego Nickowi nie zatankowali cysterny, jak Robertowi w Japonii??? Co zmiana taktyki... no tak- ten lepszy, to trzeba normalnie:D
ciaps--->wszystko ci tu pasuje. Dla mnie Robert w tym teami niestety nadal jest traktowany conajmniej dziwnie...

Przytoczę jeszcze słówko co do wczorajszej wypowiedzi Nicka "Było tyle wody, że nie dało się jechać, tylko pływać" coś podobnie brzmiało-oj Nick, lepiej jeźdźij, na pływaka też nie masz warunków. I powiedz to kilkunastu facetom, w tym debiutantom którzy objechali takiego wyjadacza jak ty Quick:)...(albo mniej w ogól mów- mowa srebrem- milczenie złotem:)
Aha- zwrócę honor- debiutanci z braku doświadczenia, nie wiedzieli, że na mokrym nie można tak szybko jeździć:D
seba_d, 18.10.2009 11:59[!]
faktem jest to że coś nie poszło Robertowi w 2 sektorze stracił tam ok 0,8s
kemek, 18.10.2009 12:20[!]
Nick pewnie powyprzedza, bo będzie lekki. Do tego speed trapy też ma bardzo wysokie. Wszyscy będą piać na jego temat, bo jak to on wspaniale wyprzedza. (;
Szkoda że w tym sezonie był najczęściej wyprzedzanym kierowcą.
Sgt Pepper, 18.10.2009 14:01[!]
No może powyprzedza, a może nie. Zobaczcie kogo ma przed sobą. Łatwo nie będzie. To pewne. Luisek, Button, Koval, Vettel... Z tyłu szybki Force India. No, ale Heidfeld pewnie jak zwykle będzie miał więcej szczęścia niż rozumu i umiejętności, więc jakieś tam zamieszanko, SC w odpowiednim czasie, dwa bolidy przed nim się rozwalą, a dwa następne będą miały awarię...
Zomo, 18.10.2009 14:54[!]
czy wobec niepewnych warunkow pogodowych i mozliwych czestych wizyt w boksach nie lepiej jest miec mniej paliwa na pokladzie niz liczyc ze sie przejedzie caly wyscig na 2 kompletach opon?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca