F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2009
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Europy
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2009
Klasyfikacje generalne 2009
Statystyki z sezonu 2009

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Istanbul.
ING Turkish Grand Prix 20097 czerwca
Istanbul Park
Długość toru: 5,338 km
Liczba okrążeń: 58
Pełny dystans: 309,396 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:25,850 - Q2, Michael Schumacher (Ferrari), 2006
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:24,770 - Juan Pablo Montoya (McLaren), 2005
Największa średnia prędkość wyścigu:
219,497 km/h - Kimi Raikkonen (McLaren), 2005
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rozkład wizyt w boksach  [  T-  |  T+  ]
NrKierowca Konstruktor Stop Okr. Godzina Czas Suma 
23Rubens Barrichello Brawn Mercedes 13 15:23:26 29,013 29,013 
7Fernando Alonso Renault 14 15:24:32 26,820 26,820 
15Sebastian Vettel RBR Renault 15 15:25:43 24,271 24,271 
9Jarno Trulli Toyota 16 15:27:22 26,472 26,472 
22Jenson Button Brawn Mercedes 17 15:28:33 26,570 26,570 
3Felipe Massa Ferrari 17 15:28:56 27,069 27,069 
14Mark Webber RBR Renault 18 15:30:12 26,656 26,656 
16Nico Rosberg Williams Toyota 18 15:30:22 26,155 26,155 
4Kimi Raikkonen Ferrari 18 15:30:35 28,475 28,475 
2Heikki Kovalainen McLaren Mercedes 19 15:32:17 26,535 26,535 
5Robert Kubica BMW Sauber 20 15:33:32 26,519 26,519 
20Adrian Sutil Force India Mercedes 20 15:33:53 25,480 25,480 
12Sebastien Buemi STR Ferrari 25 15:41:34 25,742 25,742 
17Kazuki Nakajima Williams Toyota 26 15:42:33 24,509 24,509 
6Nick Heidfeld BMW Sauber 28 15:45:49 24,749 24,749 
15Sebastian Vettel RBR Renault 29 15:46:40 26,080 50,351 
10Timo Glock Toyota 30 15:48:37 24,399 24,399 
8Nelsinho Piquet Renault 31 15:50:25 26,016 26,016 
1Lewis Hamilton McLaren Mercedes 32 15:51:54 27,336 27,336 
11Sebastien Bourdais STR Ferrari 32 15:52:18 27,373 27,373 
20Adrian Sutil Force India Mercedes 36 15:58:11 26,918 52,398 
23Rubens Barrichello Brawn Mercedes 38 16:01:10 25,358 54,371 
7Fernando Alonso Renault 39 16:02:17 25,264 52,084 
16Nico Rosberg Williams Toyota 40 16:03:22 24,485 50,640 
3Felipe Massa Ferrari 42 16:06:29 24,913 51,982 
2Heikki Kovalainen McLaren Mercedes 42 16:07:08 24,495 51,030 
22Jenson Button Brawn Mercedes 43 16:07:11 24,565 51,135 
12Sebastien Buemi STR Ferrari 42 16:07:19 25,283 51,025 
14Mark Webber RBR Renault 43 16:07:30 24,687 51,343 
9Jarno Trulli Toyota 43 16:07:49 23,515 49,987 
17Kazuki Nakajima Williams Toyota 43 16:08:07 43,507 1:08,016 
5Robert Kubica BMW Sauber 44 16:09:40 23,753 50,272 
4Kimi Raikkonen Ferrari 44 16:09:42 23,606 52,081 
6Nick Heidfeld BMW Sauber 45 16:11:21 23,453 48,202 
10Timo Glock Toyota 47 16:14:07 23,122 47,521 
8Nelsinho Piquet Renault 47 16:14:35 40,010 1:06,026 
15Sebastian Vettel RBR Renault 48 16:15:00 23,227 1:13,578 
Godzina postoju według czasu lokalnego

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
kemek, 07.06.2009 18:13[!]
To pierwszy wyścig, gdzie wszyscy właściwie na pierwszy pitstop zjechali bez obaw o opony, pogodę, Safety Cara itp.
Wychodzi na to, że silnik BMW najmniej pali. (;
NH i Kazuki mieli porównywalną ilość paliwa - widać jak pitowali.
To samo Kubica i np Heikki.

A Ferrari pali więcej od Merca (Bourdais i Hamilton).

Chociaż nie wiem, czy jest sens to tak porównywać. (; Tak mnie po prostu to zaciekawiło.
w.macko92, 07.06.2009 20:22[!]
to Bourdais też jechał na 2 pit-stopy???... a z tej tabelki ewidentnie wynika że był tylko raz...podobnie jeśli chodzi o opony użyte w wyścigu-tam tez widac ze jechał na 1stop
kemek, 07.06.2009 22:04[!]
Tankował raz na 32 okrążeniu. Nie wiem o co Ci chodzi.
Maly-boy, 07.06.2009 22:13[!]
BMW i Toyota najlepiej wyglądają jeśli chodzi o szybkość pit stopów
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca