F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2009
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Europy
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2009
Klasyfikacje generalne 2009
Statystyki z sezonu 2009

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Istanbul.
ING Turkish Grand Prix 20097 czerwca
Istanbul Park
Długość toru: 5,338 km
Liczba okrążeń: 58
Pełny dystans: 309,396 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:25,850 - Q2, Michael Schumacher (Ferrari), 2006
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:24,770 - Juan Pablo Montoya (McLaren), 2005
Największa średnia prędkość wyścigu:
219,497 km/h - Kimi Raikkonen (McLaren), 2005
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Waga bolidów  [  T-  |  T+  ]
P.Kierowca Zespół Waga bolidu Ilość paliwa (kg)* Pit po okr.* 
1.Sebastian Vettel Red Bull Renault 649,5 44,5 16 
2.Jenson Button Brawn Mercedes 655,5 50,5 18 
3.Rubens Barrichello Brawn Mercedes 652,5 47,5 17 
4.Mark Webber Red Bull Renault 656,0 51,0 18 
5.Jarno Trulli Toyota 652,0 47,0 17 
6.Kimi Raikkonen Ferrari 658,0 53,0 19 
7.Felipe Massa Ferrari 654,0 49,0 18 
8.Fernando Alonso Renault 644,5 39,5 14 
9.Nico Rosberg Williams Toyota 660,0 55,0 20 
10.Robert Kubica BMW Sauber 664,0 59,0 21 
11.Nick Heidfeld BMW Sauber 681,5 76,5 27 
12.Kazuki Nakajima Williams Toyota 680,4 75,4 27 
13.Timo Glock Toyota 689,0 84,0 30 
14.Heikki Kovalainen McLaren Mercedes 665,0 60,0 21 
15.Adrian Sutil Force India Mercedes 668,5 63,5 23 
16.Lewis Hamilton McLaren Mercedes 696,5 91,5 33 
17.Nelson Piquet Jr Renault 689,6 84,6 30 
18.Sebastien Buemi Toro Rosso Ferrari 686,5 81,5 29 
19.Giancarlo Fisichella Force India Mercedes 688,5 83,5 30 
20.Sebastien Bourdais Toro Rosso Ferrari 701,0 96,0 34 
* Wartości w ostatnich dwóch kolumnach szacunkowe, przewidywane zużycie paliwa 2,8 kg

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
wilkxt, 06.06.2009 18:26[!]
kubica niestety z brudnej strony startuje, jak go nick wyprzedzi to pozniej za nim utknie
mikolajpoznan, 06.06.2009 18:27[!]
te max speedy są guzik warte-cały czas Fisichella jest najszybszy a i tak wącha spaliny innych :-)
maciec1981, 06.06.2009 18:30[!]
no wiem ze w calymch tylko ciekawi mnie jak by mnial troszke mniej paliwa ile by wicisną no bo ma wiecej od vettela jakies 15 kg wiec napewno lepiej niz 10 ale ile?

czas roberta w Q2-1:27.455 w Q3-1:29.357 1.9 sekundy roznicy jakies no moze 55 do 60 kg wiecej niz w Q2 wiec te 15 kilo to moze 0.5 sekundy stray do odrobienia i zostaje juszcze moze nastepne 0.5 straty na okrazeniu do vettela

tak teraz patrze na czasy z Q2 to robert z 9 czasem1:27,455 jakies 0,439 straty do Vettela bo jego czas w Q2 1:27,016
GroM, 06.06.2009 18:52[!]
Jeżeli Vettel nie zostanie wyprzedzony przez Brawn GP a Webber za nimi się utrzyma, wtedy to właśnie on będzie miał duże szanse na zwycięstwo.
Wookii777, 06.06.2009 20:19[!]
Wkurza nie troche to ze jak zwykle Robert ma jedna z najniższych V max.. dlatego nie ogladamy tyle manewrow z jego strony co np hei. ( mam tu na mysli np poprzedni sezon:) ) Jesli wszystko pujdzie gładko Kubica w punktach.. Mam rownież nadzieje ze Webber objedzie BGP i swojego małolata z teamu.. 3mam za niego kciuki:D
DonGemolo, 06.06.2009 20:58[!]
Zobaczycie jutro.Rekord jednego okrążenie w wykonaniu kubicy! I to nie jest żart.Tempo wyścigowe będą mieli bardzo dobre, byle nie utknęli za jakąś cysterną.Jest b.dobrze.Bravo Robert.
Pokwa, 06.06.2009 21:58[!]
A ja wam powiem, że z doświadczenia Robert słabo wystartuje. Z brudnej strony i pewnie w T1 będzie wchodził od wewnętrznej i straci, bo go zamkną, a następny zakręt w prawo. IMO Heidfeld znowu będzie wyżej i fuksiarsko zdobędzie punkty. A wyścig i tak wygra Button.
Ofer710, 06.06.2009 22:43[!]
@pokwa niestety ale możesz mieć rację. Kubica bezwzględnie musi nie dać się wyprzedzić Heidfeldowi na starcie i bardzo wskazane byłoby na starcie wyprzedzić Rosberga, inaczej nic się nie da zrobić.
zawias, 06.06.2009 23:03[!]
Pokwa, Ofer --> pełna racja. To jest plan minimum, żeby później dojechać w punktach. I oby w stawce nie trafił się przed nim jakiś hamulcowy.
ergie, 06.06.2009 23:36[!]
Po kiego diabła tyle paliwa Kubicy? Znowu utknie w środku stawki i będzie po sprawie. No i NH + KN za plecami, to się może skończyć urwanym nosem abo i czymś gorszym.
zdun, 07.06.2009 01:21[!]
start w wykonaniu kubicy i utrzymaniu miejsca uważam za sukces

jeśli tak bedzie to punkty wskocząbo robert rozberka weźmie na długości wyściguu.
na stacie ni nim nie ma szans ale go o***i na 21 pit stopie
robertunio, 07.06.2009 09:38[!]
Czy nastepne poprawki BMW wprowadzi na GP Singapuru, czy juz sobie odpuszcza... ??
korzo, 07.06.2009 10:16[!]
ja uważam, że taktyka obrana dla Roberta jest świetna! Z kilku powodów:
1. BMW notuje dobre czasy na dłuższych przejazdach z obciążeniem (np. w Monako)
2. 8 miejsce jest już pewne (Rosberg i Alonso są mniej zatankowani) a może będzie jeszcze wyżej
3. Alonso nie odjedzie Robertowi, nie wykorzysta przewagi lekkiego bolidu bo przed nim @ Ferrari z KERS, nie ma z nimi szans
4. Opony. Robert może założyć twardszą mieszankę na początku, kiedy cała czołówka wystartuje na miękkich z racji tego że szybko się niszczą i nie są później tak wydajne ja twarde
Maly-boy, 07.06.2009 10:22[!]
2 - byłeś u wróżki ? jak spadnie na starcie o jedną czy dwie pozycje to pewne nic nie będzie
imola2, 07.06.2009 10:32[!]
Robert powinien się trzymać tylka Alo, na starcie pójdzie jak z katapulty może nawet objedzie Felipe ,a pierwszy zakręt w lewo.Tak to widze na maksa prosto ;).
arti0801, 07.06.2009 11:34[!]
@korzo pamietaj ze Robert tez bedzie musial zalozyc miekka mieszanke. Po drugie bolidy przed Kubica tez maja dobre tempo wyscigowe wiec jesli zdobedzie 8 - 7 miejsce bedzie dobrze. pozdrawiam
korzo, 07.06.2009 12:01[!]
@Maly-boy, ehh, rozważałem czysto teoretycznie, najbardziej prawdopodobny przypadek. Jakbym miał rozważać czy spadnie na starcie, czy zyska pozycje na starcie, czy komuś silnik zgaśnie na starcie, czy komuś opona pęknie, czy będzie stłuczka na starcie, czy komuś skrzydło odpadnie, czy komuś paliwo wycieknie, czy komuś koło się urwie, czy komuś olej wycieknie, czy komuś hamulce wybuchną, czy komuś sprzęgło nawali, czy komuś kers sie spali, to zwyczajnie zabrakło by mi miejsca. A poza tym głupotą byłoby brać to wszystko pod uwagę, bo są to rzeczy nieprzewidywalne. Ale widzę, że ty jesteś jednym z tych ciągle narzekających, BMW sobie jakoś radzi ale ludzie Twojego pokroju zawsze znajdą powód do narzekań, teraz padł o na to że Kubica spadnie na starcie...
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca