|
|
|
|
|
|
ING Turkish Grand Prix 2009 | 7 czerwca |
|
|
|
Istanbul Park | |
|
Długość toru: 5,338 km Liczba okrążeń: 58 Pełny dystans: 309,396 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:25,850 - Q2, Michael Schumacher (Ferrari), 2006 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:24,770 - Juan Pablo Montoya (McLaren), 2005 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 219,497 km/h - Kimi Raikkonen (McLaren), 2005 |
| |
Wyprzedzenia w wyścigu [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Okr. | Wyprzedzający | Wyprzedzony | Miejsce |
|
1. | 2 | Timo Glock | Nick Heidfeld | 13 |
2. | 2 | Adrian Sutil | Lewis Hamilton | 16 |
3. | 2 | Adrian Sutil | Nelson Piquet Jr | 15 |
4. | 7 | Rubens Barrichello | Heikki Kovalainen | 11 |
5. | 8 | Heikki Kovalainen | Rubens Barrichello | 11 |
6. | 9 | Rubens Barrichello | Lewis Hamilton | 16 |
7. | 10 | Rubens Barrichello | Nelson Piquet Jr | 15 |
8. | 22 | Lewis Hamilton | Kimi Raikkonen | 13 |
9. | 26 | Rubens Barrichello | Sebastien Bourdais | 17 |
10. | 33 | Nelson Piquet Jr | Lewis Hamilton | 16 |
11. | 36 | Sebastien Buemi | Lewis Hamilton | 17 |
| |
|
|
•Statystyka wyprzedzeń | | | | | P. | Kierowca | Wyprzedzenia |
|
1. | Rubens Barrichello | 4 |
2. | Adrian Sutil | 2 |
3. | Timo Glock | 1 |
4. | Lewis Hamilton | 1 |
5. | Heikki Kovalainen | 1 |
6. | Sebastien Buemi | 1 |
7. | Nelson Piquet Jr | 1 |
| |
|
|
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|