|
|
|
|
|
|
Airtel Grand Prix of India 2011 | 30 pa?dziernika |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: - |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: - |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: - |
| |
Opony użyte w wyścigu [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | Suma postojów | |
|
1. | Vettel | Mu | Mu (19) | Tn (47) | | 2 | |
2. | Button | Mu | Mu (18) | Tn (46) | | 2 | |
3. | Alonso | Mu | Mu (16) | Tn (39) | | 2 | |
4. | Webber | Mu | Mu (16) | Tn (37) | | 2 | |
5. | Schumacher | Mu | Mn (18) | Tn (50) | | 2 | |
6. | Rosberg | Mu | Mn (17) | Tn (45) | | 2 | |
7. | Hamilton | Mu | Mu (16) | Mu (24) | Tn (45) | 3 | |
8. | Alguersuari | Mu | Mn (16) | Tn (46) | | 2 | |
9. | Sutil | Mu | Mu (15) | Tn (35) | | 2 | |
10. | Perez | Tn | Mn (1) | Mn (34) | | 2 | |
11. | Pietrow | Tn | Mn (3) | Mu (33) | | 2 | |
12. | Senna | Mu | Mn (22) | Tn (56) | | 2 | |
13. | di Resta | Tn | Mu (2) | Mu (19) | Mn (39) | 3 | |
14. | Kovalainen | Mn | Mu (21) | Tn (41) | | 2 | |
15. | Barrichello | Mu | Tn (1) | Mn (35) | | 2 | |
16. | D'Ambrosio | Mn | Mn (22) | Tn (55) | | 2 | |
17. | Karthikeyan | Mn | Mu (22) | Tn (50) | | 2 | |
18. | Ricciardo | Mn | Mu (25) | Mu (32) | Tn (56) | 3 | |
19. | Trulli | Mn | Mn (1) | Mu (27) | Tn (54) | 3 | |
|
Niesklasyfikowani | |
| Massa | Mu | Mu (17) | Tn (31) | | 2 | |
| Buemi | Mu | Mn (18) | | | 1 | |
| Maldonado | Mu | | | | 0 | |
| Glock | Mn | Mn (1) | | | 1 | |
| Kobayashi | Mn | | | | 0 | |
| |
|
|
W nawiasie podane okrążenie, na którym wykonano pit-stop.
M = Miękka mieszanka
T = Twarda mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Bez informacji na temat stanu toru zdecydowaliśmy się przywieźć do Indii twarde opony, co było celowo konserwatywnym zagraniem. To zaowocowało interesującym podejściem do strategii, bo kilku kierowców założyło twarde ogumienie na samym początku wyścigu, a inni zdecydowali się zastosować je w samej końcówce. Kluczową sprawą w ostatniej fazie zawodów dla dwóch pierwszych kierowców było odgadnięcie, od którego momentu nowy komplet twardych opon był szybszy od używanego zestawu miękkich. To był ciężki wyścig, ale odnotowaliśmy dobrą wytrzymałość obu mieszanek połączoną ze świetnymi osiągami: Vettel ustanowił najlepszy czas okrążenia w wyścigu na twardym ogumieniu P Zero „srebrnym”. Zgromadziliśmy też bardzo dużo danych, które będą bardzo przydatne przy dobieraniu rodzajów ogumienia w przyszłym sezonie”.
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|