|
|
|
|
|
|
Grande Premio Petrobras do Brasil 2011 | 27 listopada |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:09,822 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:11,473 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 208,517 km/h - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004 |
| |
Opony użyte w wyścigu [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | Suma postojów | |
|
1. | Webber | Mu | Mu (18) | Mn (38) | Pn (58) | 3 | |
2. | Vettel | Mu | Mu (17) | Mu (39) | Pn (59) | 3 | |
3. | Button | Mu | Mu (15) | Pn (31) | Pn (52) | 3 | |
4. | Alonso | Mu | Mu (16) | Mu (35) | Pn (54) | 3 | |
5. | Massa | Mu | Mu (21) | Pn (45) | | 2 | |
6. | Sutil | Mu | Mu (14) | Mu (31) | Pn (45) | 3 | |
7. | Rosberg | Mu | Mn (16) | Pn (42) | | 2 | |
8. | di Resta | Mu | Mn (17) | Pn (40) | | 2 | |
9. | Kobayashi | Mu | Mu (21) | Pn (43) | | 2 | |
10. | Pietrow | Mu | Mu (13) | Mu (30) | Pn (45) | 3 | |
11. | Alguersuari | Mu | Mu (21) | Pn (48) | | 2 | |
12. | Buemi | Mu | Mu (19) | Pn (42) | | 2 | |
13. | Perez | Mu | Mu (20) | Pn (44) | | 2 | |
14. | Barrichello | Mu | Mu (16) | Pn (34) | Mu (53) | 3 | |
15. | Schumacher | Mu | Mn (10) | Mu (32) | Pn (51) | 3 | |
16. | Kovalainen | Mn | Mu (17) | Mu (31) | Pn (49) | 3 | |
17. | Senna | Mu | Mu (12) | Pn (28) | Mu (48) | 4 | |
18. | Trulli | Mn | Mu (22) | Pn (42) | | 2 | |
19. | D'Ambrosio | Mn | Mu (20) | Pn (41) | | 2 | |
20. | Ricciardo | Mn | Mu (20) | Pn (41) | | 2 | |
|
Niesklasyfikowani | |
| Liuzzi | Mn | Mu (21) | Pn (45) | | 2 | |
| Hamilton | Mu | Mu (16) | Mu (33) | Pn (44) | 3 | |
| Maldonado | Mn | Pn (17) | | | 1 | |
| Glock | Mn | Mu (21) | | | 1 | |
| |
|
|
W nawiasie podane okrążenie, na którym wykonano pit-stop.
M = Miękka mieszanka
P = Pośrednia mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Wyścig nie przebiegał tak, jak spodziewało się tego wielu obserwatorów, bo zapowiadany deszcz nie nadszedł. W ostatniej rundzie sezonu kilku samochodom przytrafiły się problemy techniczne, ale nasze opony okazały się całkowicie niezawodne – tak jak miało to miejsce przez cały rok, nie przydarzył się żaden defekt strukturalny. Osiągnęliśmy nasz cel w postaci różnicy w osiągach mniejszej niż jedna sekunda pomiędzy dwiema mieszankami i tak samo powinno być w przyszłym roku. To był rok, który zdecydowanie przekroczył nasze oczekiwania – doszło do największej liczby manewrów wyprzedzania w całej historii Mistrzostw Świata Formuły 1 i chciałbym wykorzystać tę okazję, aby podziękować naszym ludziom w Mediolanei, Didcot i Izmit za ich wyjątkową pracę w tym sezonie. Wszyscy powinni być dumni ze swoich osiągnięć. Chciałbym także podziękować wszystkim zespołom i kierowcom za bezustanne wsparcie, rady i współpracę.”
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|