F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2011
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Turcji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2011
Klasyfikacje generalne 2011
Statystyki z sezonu 2011

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Gilles Villeneuve.
Grand Prix du Canada 201112 czerwca
Circuit Gilles Villeneuve
Długość toru: 4,361 km
Liczba okrążeń: 70
Pełny dystans: 305,270 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:12,275 - Ralf Schumacher (Williams), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:13,622 - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
207,165 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opony użyte w wyścigu  [  T-  |  T+  ]
Sytuacja od startu do wywieszenia czerwonej flagi na 24 okrążeniu
P.Kierowca Start Pit-stop 1 Pit-stop 2 Pit-stop 3 Suma postojów
1.Vettel Dn Dn (20)   1
2.Kobayashi Dn    0
3.Massa Dn Dn (21)   1
4.Heidfeld Dn    0
5.Pietrow Dn    0
6.Di Resta Dn    0
7.Webber Dn Dn (20)   1
8.Alonso Dn Pn (17) Dn (19)  2
9.De la Rosa Dn    0
10.Button Dn Pn (8) DT (13) Dn (19) 3
11.Rosberg Dn Pu (17) Du (19)  2
12.Schumacher Du Pu (18) Du (21)  2
13.Sutil Dn Pn (16)   1
14.Alguersuari Dn Dn (19)   1
15.Glock Dn    0
16.Barrichello Dn Pn (15) Dn (19)  2
17.Liuzzi Dn Dn (9)   1
18.Buemi Du Pn (17) Dn (20)  2
19.Karthikeyan Dn    0
20.Maldonado Dn Pn (17) Dn (19)  2
21.Kovalainen Dn Dn (19)   1
22.Trulli Dn Dn (19)   1
23.D'Ambrosio Dn Pn (17) Dn (23)  2
Odpadli z wyścigu
Hamilton Dn    0

Sytuacja od wznowienia wyścigu na 25 okrążeniu do mety na 70 okrążeniu
P.Kierowca Restart Pit-stop 4 Pit-stop 5 Pit-stop 6 Pit-stop 7 Suma postojów
1.Button Dn Pu (35) Pn (37) Su (51)  6
2.Vettel Du Pn (37) Su (53)   3
3.Webber Du Pn (36) Su (50)   3
4.Schumacher Du Pn (34) Sn (52)   4
5.Pietrow Dn Pn (36) Su (53)   2
6.Massa Du Pn (36) Su (53) Su (54)  4
7.Kobayashi Dn Pn (36) Su (53)   2
8.Alguersuari Dn Pn (35) Sn (51)   3
9.Barrichello Du Pn (34) Sn (50)   4
10.Buemi Dn Pn (34) Su (50)   4
11.Rosberg Dn Pn (36) Sn (53)   4
12.De la Rosa Dn Pn (35) Su (52)   2
13.Liuzzi Du Pn (35) Sn (52)   3
14.D'Ambrosio Dn Pn (33) DT (36) Sn (52)  5
15.Glock Dn Pn (34) Sn (51)   2
16.Trulli Du Pn (36) Sn (52) Su (55)  4
17.Karthikeyan Dn Pn (37) Sn (51)   2
18.Di Resta Dn Pn (35) Pn (43) DT (50) Sn (53) 4
Odpadli z wyścigu
Maldonado Du Pu (35) Sn (51) Su (61)  5
Heidfeld Du Pn (35) Su (52)   2
Sutil Dn Pn (34) DT (45) Pn (49)  5
Alonso Du Pn (36)    3
Kovalainen Du     1
Hamilton      0
W nawiasie podane okrążenie, na którym wykonano pit-stop.

M = Miękka mieszanka
S = Supermiękka mieszanka
D = Opony deszczowe
P = Opony przejściowe
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
DT = Kara przejazdu przez boksy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
jpslotus72, 13.06.2011 12:36[!]
Taka uwaga na marginesie sprawy opon - moim zdaniem, wczoraj jeszcze raz potwierdziło się to, o czym była mowa po GP Monako - trzeba coś zrobić z przepisami, dotyczącymi "manipulowania" przy bolidach w czasie zamrożenia wyścigu pod czerwoną flagą. Ja uważam, że powinno to być właśnie "zamrożenie" - czyli bez zmiany opon i "reperacji" technicznych, które powinny być dozwolone tylko w czasie pit-stopów. Na polu startowym można by co najwyżej schładzać hamulce itp. - czyli robić rzeczy niezbędne dla uchronienia wozu przed uszkodzeniem jakichś części.
Wczoraj znowu przerwa pomogła tym, którzy nie zjechali na pit-stop przed czerwoną flagą, a zaszkodziła zespołom, które nieco wcześniej dokonały zmiany opon. Wypacza to strategiczną rywalizację ekip.
Maraz, 13.06.2011 12:47[!]
Ja bym zaproponował proste wyjście: kto chce cokolwiek zmienić w bolidzie w czasie zatrzymania wyścigu, ściąga go do boksów i do wznowienia dany kierowca ruszy z wyjazdu z boksów, dołączając na koniec stawki. To chyba najuczciwsze wyjście - przy wyjeździe SC tak się dzieje, a to podobna sytuacja.
jpslotus72, 13.06.2011 13:08[!]
@Maraz
Też mi to przyszło do głowy - ale już nie wyszło przez klawiaturę do komentarza... :)

(Tylko czy miałoby to sens, gdyby wszyscy zmienili opony? Dalej pozostałaby kwestia korzyści tych, którzy nie zjechali na zmianę przed czerwoną flagą - jak Vettel w Monako i wczoraj...)
Maraz, 13.06.2011 13:50[!]
Cytat jpslotus72 :
Tylko czy miałoby to sens, gdyby wszyscy zmienili opony?

O tym nie pomyślałem, hmm... Ale byłaby chyba wystarczająca zachęta dla niektórych, aby utrzymać wysokie miejsce i zostać na starszych oponach - zawsze Kamui (ten koleś jest nawiasem mówiąc coraz bardziej niesamowity) i paru innych by na to poszło, więc byłby to nadal element strategii i gwarancja jakichś emocji :)
monako, 13.06.2011 14:42[!]
Też o tym pomyślałem - jeżeli chcą coś zmieniać to zapraszamy do boksów. W takiej sytuacji Ci co zmienili przed czerwoną flagą prawdopodobnie zostaliby na torze i nie stracili
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca