F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2012
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2012
Klasyfikacje generalne 2012
Statystyki z sezonu 2012

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Albert Park.
Qantas Australian Grand Prix 201218 marca
Melbourne Grand Prix Circuit
Długość toru: 5,303 km
Liczba okrążeń: 58
Pełny dystans: 307,574 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:23,529 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2011
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:24,125 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
219,011 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Wypowiedzi po sesjach 1 i 2  [  T-  |  T+  ]
Mercedes

Michael Schumacher (P3/P1): Dzisiejszy dzień był niezłym początkiem, miejmy nadzieję, ekscytującego sezonu. Były to dla nas dwie obiecujące sesje. Jednakże nie posunę się tak daleko, by mówić o pewności siebie, ponieważ warunki pogodowe były zbyt zmienne, by otrzymać klarowny obraz. Wiemy do czego służą piątkowe sesje i nie wiemy z jakimi ilościami paliwa jeździli inni. Z drugiej strony miło jest widzieć, że jesteśmy konkurencyjni w różnych warunkach oraz to, że samochód zapewnia dobrą przyczepność – po prostu czuję to.

Nico Rosberg (P6/P9): Jestem zadowolony z naszego początku weekendu, w jakże zmiennych warunkach. Zdobyliśmy sporo informacji przed wyścigiem tutaj w Melbourne podczas tych dwóch sesji, więc był to produktywny dzień. Czuję się bardzo pewnie w samochodzie, co jest dla mnie dziś najważniejsze. Wszystko przebiegało więc dobrze, bez niespodzianek, chociaż naprawdę nie dało się określić, gdzie się mieścimy na tle konkurencji, ze względu na te warunki. Tak więc z niecierpliwością czekam na kolejne dwa dni.

(Konrad Házi)
 
Force India

Nico Hulkenberg (P12/P2): Zarówno w pierwszym, jak i drugim treningu mieliśmy mieszane warunki, zwłaszcza w drugim, kiedy mocno padało zaraz przed startem sesji. Jednak wyciągnęliśmy z tego, co tylko mogliśmy i jeździłem na oponach deszczowych, przejściowych, jak i na suchą nawierzchnię, gdy tor wysechł. Ciężko cokolwiek wyczytać z czasów, ponieważ nie wszyscy jeździli na miękkich oponach i ładunki paliwa były różne, jednak najważniejszą rzeczą dla mnie jest to, że dobrze się czuję w bolidzie.

Paul di Resta (P13/P6): Ciężko powiedzieć cokolwiek o pierwszej czy drugiej sesji, ponieważ warunki były bardzo zmienne, a do tego padał deszcz. Mimo to zrobiliśmy, co w naszej mocy i skupiliśmy się na poznaniu pakietu aerodynamicznego, który tutaj mamy. Wykonaliśmy również kilka zmian w ustawieniach pomiędzy dwoma sesjami i bolid sprawował się lepiej po południu. Ciężką rzeczą jest to, że nie mamy dalej pojęcia, kto gdzie jest jeśli chodzi o osiągi, więc przed jutrem ciągle mamy wiele niewiadomych.

(Łukasz Godula)
 
Sauber

Sergio Perez (P15/P3): Zrobiliśmy spory krok naprzód pomiędzy pierwszą, a drugą sesją, jednak strasznie ciężko jest ocenić zebrane informacje, gdyż warunki cały czas się zmieniały. Trzeci trening będzie więc bardzo ważny. Musimy obserwować, jak będą kształtowały się warunki i przygotować się dobrze do kwalifikacji.

Kamui Kobayashi (P10/P5): Jestem dość zadowolony i myślę, że poszło nam dość gładko. Korzystaliśmy z opon przejściowych, deszczowych, jak i pośredniej mieszanki slicków. Z powodu zmieniających się warunków oczywistym było, że niewiele się dziś nauczymy, więc jutro musimy być ostrożni przy wykonywaniu kolejnych kroków.

(Paweł Zając)
 
Ferrari

Fernando Alonso (P4/P4): Miło jest wrócić do ścigania po zimowej przerwie, wszyscy znów są razem na torze wypełnionym przez fanów. Ciężko było dziś zrealizować cały program z powodu pogody. Musimy jeszcze trochę popracować przed kwalifikacjami, jednak myślę, że inni są w podobnej sytuacji. Jestem dość zadowolony z samochodu, pierwsze odczucia odnośnie balansu są pozytywne. Nie udało nam się jednak porównać obu mieszanek, gdyż głównie jeździliśmy na oponach przejściowych i pośrednich, które spisują się całkiem dobrze. Ważnym jest, żeby wszystko działało perfekcyjnie – od systemu KERS przez wspomaganie, skrzynię biegów, aż po silnik. Tak powinno być podczas pierwszego dnia i tak było w naszym przypadku. Nie ma sensu przypatrywać się dzisiejszym czasom i przewidywać czegokolwiek. Myślę, że jutro zobaczymy mocno wymieszaną stawkę, gdyż wiele zespołów wykonało dobrą robotę podczas zimy. Damy z siebie wszystko i będziemy starali się złożyć wszystko w całość, jednak moja opinia się nie zmieniła – musimy poczekać do jutra i zobaczyć, jak wypadamy na tle innych. Gdybym miał ocenić ten dzień, to stwierdziłbym, że było pozytywnie. Zrobiliśmy kilka ważnych rzeczy, balans jest dobry, a samochód dobrze reaguje na zmiany.

Felipe Massa (P18/P7): Po trzech miesiącach, w końcu wracamy do ścigania. Pierwszy dzień był jednak dość trudny, gdyż nie udało nam się przejechać zaplanowanej liczby okrążeń. Deszcz skomplikował trochę sytuacje w obydwu sesjach. W pierwszej wypadłem również z toru i straciłem trochę czasu. Stało się to na dohamowaniu, lewe tylne koło zahaczyło o trawę i stałem się pasażerem. W drugiej sesji tor był mokry przez większość czasu i dopiero pod koniec mogliśmy założyć opony na suchą nawierzchnię. Biorąc to wszystko pod uwagę nie można powiedzieć, jak wypadamy na tle innych. Zrobiłem zbyt mało okrążeń, by stwierdzić, czy samochód zmienił się od testów w Barcelonie. Jutro, podczas kwalifikacji, wszyscy będziemy jeździć w tych samych warunkach i w końcu się czegoś dowiemy.

(Paweł Zając)
 
Caterham

Heikki Kovalainen (P17/P8): Samochód był dobry od pierwszego porządnego przejazdu dzisiejszego ranka i upewniliśmy się, że ustawienia bazowe, które przygotowaliśmy w trakcie zimy sprawowały się zgodnie z założeniami podczas dzisiejszych treningów. Szkoda, że ze względu na warunki nie mogliśmy lepiej przetestować opon, jednak taki problem mieli wszyscy. Tak więc najważniejsze, że mieliśmy dziś przez cały dzień dobry balans i poprawialiśmy ustawienia podczas obu sesji. Równie dobrą informacją jest to, że nowe przednie skrzydło, z którego korzystaliśmy zarówno rano, jak i popołudniu daje nam więcej przyczepności, więc to był kolejny krok naprzód, co z kolei stawia nas w dobrej sytuacji przed jutrem.

Witalij Pietrow (P20/P13): To był dla mnie przyzwoity dzień. Pogoda sprawiła, że nie mogliśmy próbować zbyt wiele z ustawieniami, a do tego mieliśmy dziś rano drobne problemy, które zmusiły nas do skrócenia ostatniego przejazdu. Najważniejsze jest jednak dziś dla mnie to, że bardzo dobrze współpracowało mi się z zespołem. Bardzo szybko budujemy dobre relacje między inżynierami i mechanikami, więc jeśli tak będzie nadal, będziemy mogli też wykrzesać więcej z samochodu, by wydobyć potencjał, który wiemy, że w nim drzemie.

(Konrad Házi)
 
Red Bull

Sebastian Vettel (P11/P10): Oczywiście biorąc pod uwagę warunki, ciężko przejechać wiele okrążeń, jednak każdy był w tej samej sytuacji. Chwila, którą spędziliśmy w bolidzie po południu była dobra, jednak musimy poszukać balansu i nauczyć się nieco więcej o bolidzie. Najważniejsza rzeczą teraz jest wykonać w nocy krok naprzód. Czas spędzony na torze jest ważny, ponieważ bolid jest ciągle młody.

Mark Webber (P5/P11): Niewiele się dzisiaj dowiedzieliśmy, jednak po dziewięciu tygodniach oczekiwań taka pogoda to naprawdę rozczarowanie. Matka natura odegrała dzisiaj swoją rolę i utrudniła nam wszystkim zadanie. Przejechaliśmy kilka kółek na suchej nawierzchni pod koniec każdej sesji, co jest pozytywne. Tor wysychał stosunkowo szybko, aczkolwiek ciągle mieliśmy na nim kilka wilgotnych miejsc. Ostatecznie wyciągnęliśmy z tego co tylko się dało, jednakże ciągle mamy trochę pracy przed sobą. Wszystkie przejazdy były zakłócone i z niecierpliwością czekam na jutro.

(Łukasz Godula)
 
Marussia

Timo Glock (P21/P12): Myślę, że był to trudny początek weekendu z powodu warunków pogodowych i musieliśmy być nieco ostrożni. Dla każdego z nas to był wspaniały widok, gdy bolid wyjechał na tor i dobrze się spisywał. W pierwszym treningu moje odczucia były pozytywne, jednak pod koniec mieliśmy trochę pecha, bo mogliśmy wykonać tylko jedno mierzone okrążenie. W drugim problemy były na początku, ale w suchych warunkach jechało się bardzo dobrze i dobrze jest móc podążać za Red Bullem przez więcej niż trzy okrążenia! Kiedy wróciłem do garażu byłem zaskoczony, że jestem na dwunastej pozycji, co jak na razie nic nie znaczy, jednakże jest to ważne dla każdego w zespole, kto ciężko pracował podczas zimy. Milo jest widzieć w garażu kilka uśmiechów. Zobaczymy co przyniesie reszta weekendu.

Charles Pic (P22/P22): Mieliśmy wiele rzeczy do poznania w nowym bolidzie, więc dzisiejszy dzień od dawna zapowiadał się na duże wyzwanie. Deszcz naprawdę pokrzyżował nasze plany, jednak przejechaliśmy nieco okrążeń na suchej nawierzchni co oznacza, że trochę poczułem bolid i mamy dane, z którymi możemy pracować. Moje pierwsze odczucia są pozytywne. Potrzebujemy tak dużo przejazdów jak to możliwe, a dziś nie przejechaliśmy tylu okrążeń ile byśmy chcieli, jednakże wystarczająco, by wykryć ewentualne problemy w boldzie, których jak na razie nie ma. To dobry start i jestem zadowolony.

(Łukasz Godula)
 
Lotus

Romain Grosjean (P16/P14): Czekaliśmy na możliwość założenia slicków, ponieważ spodziewamy się dobrej pogody podczas reszty weekendu, także podejmowanie niepotrzebnego ryzyka nie ma sensu. E20 spisuje się bardzo dobrze i jestem zadowolony z balansu samochodu. Po południu uczyłem się toru i skupiałem się na poprawie czasów okrążeń. Musimy być spokojni, jednak udało nam się przejechać kilka dobrych okrążeń, co jest ważne. To fantastyczny tor ze zmienną scenerią. Jazda przez park jest niesamowita. Czuje się pewnie i komfortowo w samochodzie i nie mogę doczekać się kwalifikacji.

Kimi Raikkonen (P9/P18): Niewiele się dowiedzieliśmy z powodu pogody, jednak ta jest taka sama dla wszystkich. Sprawdzaliśmy nową zębatkę kierowniczą podczas pierwszej sesji. Była całkiem niezła, jednak wiedzieliśmy, że wcześniejsza była lepsza. Ustawienia, jakie teraz mamy są dobre, może trochę potrwać zanim dojdziemy do perfekcji, ale wykorzystamy je w pełni. Mam nadzieję, że jutro pogoda będzie lepsza i będziemy bardziej zadowoleniu po kwalifikacjach. Nie cisnąłem zbyt mocno, jeśli jutro będzie sucho, łatwiej nam będzie wprowadzać zmiany.

(Paweł Zając)
 
McLaren

Jenson Button (P1/P15): Mimo tego, że niewiele to znaczy, zawsze miło jest zacząć sezon z najszybszym czasem dnia. Nasz bolid zachowuje się zdecydowanie inaczej niż w ostatnim teście, ten tor jest inny i średnia prędkość pokonywanych zakrętów jest znacznie mniejsza, jednak bolid w dalszym ciągu jak dla mnie pracuje dobrze. Ciągle są obszary w których moim zdaniem możemy się poprawić, a dzisiaj nie przejechaliśmy tylu okrążeń ile byśmy chcieli, jednak był to pozytywny dzień. Rano popracowaliśmy nad ustawieniami i spędziliśmy popołudnie na zrozumieniu jak bolid reaguje na deszczowych i przejściowych oponach. Pogoda nie pomogła, aczkolwiek warunki były takie same dla każdego. Ogólnie jesteśmy dość zadowoleni, jednakże w nocy odbędziemy wiele dyskusji na temat wyboru naszej dalszej drogi.

Lewis Hamilton (P2/P16): Poranek poświęciliśmy na upewnieniu się, że możemy już zmienić opony. Po południu nie wykonaliśmy żadnego przejazdu na mokrej nawierzchni, ponieważ prognoza mówiła, że reszta weekendu powinna być sucha. W takich okolicznościach ważnym jest, by zachować spokój, dbać o bolid i upewnić się, że jesteśmy skupieni na reszcie weekendu. Jutro musimy wyjechać zaraz na początku sesji i pokonać jak najwięcej kółek, by wykonać całą pracę z ustawieniami. Nasz bolid wydaje się być dobry, jednak jak to bywa podczas treningów, nie wiemy z jaką ilością paliwa jeździli inni. Wszystko wskazuje na to, że dalej jest bardzo ciasno między nami, Red Bullem i Mercedesem. Jutro będzie interesująco i dowiemy się kto jest naprawdę szybki.

(Łukasz Godula)
 
Williams

Pastor Maldonado (P8/P17): Ukończyliśmy większość zaplanowanego programu, a po południu udało mi się zrobić długi przejazd. Samochód spisuje się dobrze i idziemy we właściwym kierunku, jednak wszystko okaże się jutro, kiedy rozpoczniemy kwalifikacje.

Bruno Senna (P14/P19): Warunki skróciły trochę nasze dzisiejsze jazdy, jednak było tak samo dla wszystkich. Tego popołudnia przeprowadziliśmy trochę symulacji, by zrozumieć jak zachowuje się samochód, którego wciąż się uczymy. Jeśli chodzi o tempo, to zobaczymy, co uda nam się osiągnąć w kwalifikacjach.

(Paweł Zając)
 
Toro Rosso

Jean-Eric Vergne (P19/P20): Mój pierwszy piątek w roli kierowcy F1 był pozytywnym uczuciem. Znalezienie się na torze, jako pierwszy kierowca było czymś wyjątkowym, jednak zaraz po tym zajęliśmy się standardową pracą. Rano nie udało nam się ukończyć całego programu, na co w pewnym stopniu wpłynął deszcz. To skomplikowało trochę sprawy, jednak było sporo zabawy, gdyż nie jeździłem wcześniej na deszczowych oponach, a dziś tylko tyle można było zrobić, jeśli chodzi o sprawdzanie opon. Zrobiłem też długi przejazd, który pomógł mi zapoznać się z torem. Wciąż jest kilka detali, które musze poprawić, jednak pierwszy dzień był pozytywny i jutro muszę bardziej cisnąć.

Daniel Ricciardo (P7/P21): Cały szum wokół tego tygodnia sprawia, że czuje taki trud jak podczas mojego pierwszego wyścigu. Tak jednak nie jest i po prostu muszę się do tego przyzwyczaić. Fantastycznie jest ponownie wyjechać na tor w Australii i naprawdę cieszyłem się to chwilą. Poranek poszedł całkiem nieźle, wręcz bardzo dobrze, jednak popołudnie było trochę pokręcone z powodu pogody. Udało nam się jednak wypróbować większość opon. Zmienne warunki były pewnego rodzaju zabawą w kotka i myszkę. Robiło się przejazd na danych oponach, a potem trzeba było zjechać i poczekać aż trochę wyschną, więc wymagało to cierpliwości. Po południu wykonałem długi przejazd i myślę, że możemy trochę poprawić tempo wyścigowe. Dobrą rzeczą jest to, że wiem jak to osiągnąć. Ten tor mocno się różni od tych, na których testowaliśmy, jednak nadal jest pozytywnie i mam nadzieję na dobrą pozycję startową. Zobaczymy jak będzie pogoda, jednak nawet, jeśli będzie padać, spodziewam się sporej ilości fanów na trybunach.

(Paweł Zając)
 
HRT

Narain Karthikeyan (P23/P23): Dzisiaj jeździliśmy nowym bolidem w zmiennych warunkach, więc jutro będzie jak start od nowa, ponieważ wygląda na to, że będzie sucho. Po zaledwie kilku okrążeniach w nowym bolidzie, nie byliśmy w stanie dopasować balansu. Jednak ważnym było ustanowienie przebiegu i 19 okrążeń to niezły wynik, aczkolwiek przed nami ciągle długa droga. Jeśli chodzi o nową konstrukcję, takie problemy są normalne i zdarzają się na przedsezonowych testach, a to są nasze testy.

Pedro de la Rosa (P24/P24): Wykonaliśmy okrążenie instalacyjne, by sprawdzić systemy, jednak później wykryliśmy problem z hydrauliką, co zmusiło nas do zatrzymania się. To wszystko część procesu uczenia się. Przybyliśmy tutaj z nowym bolidem i zdołaliśmy wyjechać dopiero w drugiej sesji co było osiągnięciem, ale chcielibyśmy się nauczyć znacznie więcej. Ostatnie części bolidu dotarły do nas późno, więc dziękuję za ogromny wysiłek w poskładaniu ich w całość, a przynajmniej wykonaliśmy okrążenie instalacyjne, a dzięki temu wiemy, gdzie leży problem i przed jutrem możemy go naprawić. Jutrzejszy dzień rozpoczniemy z jednym problemem mniej, ale z pewnością wykryjemy kolejny, tak to już bywa. Wiedzieliśmy, że to GP będzie trudne, więc musimy być cierpliwi.

(Łukasz Godula)


  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
adnowseb, 16.03.2012 11:24[!]
Schumi:
Cytat :
jesteśmy konkurencyjni w różnych warunkach oraz to, że samochód zapewnia dobrą przyczepność – po prostu czuję to.

O!!! Jakze się cieszę. Walka w czołówce zapowiada się niesamowicie.
Według mnie top 3 pewne.
rad_, 16.03.2012 11:33[!]
@adnowseb można jeszcze dodać to:
Lewis:
Cytat :
Wszystko wskazuje na to, że dalej jest bardzo ciasno między nami, Red Bullem i Mercedesem.


:)

Alonso zadowolony, mimo że z tego co widziałem na FP1 trochę z autem walczył. Na FP2 już nie wiem
mateo36wrx, 16.03.2012 12:15[!]
Schumacher zawsze wiedział co mówi, skoro czuje się dobrze w samochodzie i wie że jest ok to może w końcu pokaże że stać go jeszcze na walkę w czołówce i troszkę "narozrabia" wśród młodzieży:)
kimas1, 16.03.2012 12:24[!]
Fantastycznie znowu widzieć i słyszeć Kimiego w F1, zapowiada się mega sezon
mateo36wrx, 16.03.2012 12:40[!]
Byłoby ekstra gdybyśmy zobaczyli w tym sezonie kilka pojedynków Kimiego z Schumim, takich koło w koło......
phildoon, 16.03.2012 12:48[!]
Na pewno zobaczymy :-) Kimi vs Schumi vs Nando bardzo możliwe, że te trzy zespoły będą niedaleko siebie i walka będzie ostra :D
katinka, 16.03.2012 13:02[!]
Chyba mozna liczyc jutro w kwalifikacjach na fajna walke nie tylko w czolowce. A nie zdziwilabym sie, gdy Vettel zgarnie PP, bo chociaz RB8 "mlody", widac, ze juz prowadzi sie swietnie, jak zreszta kazdy bolid Red Bulla, taki Alonso musial jednak troche namachac sie kierownica.
Ciekawi mnie, gdzie bedzie w porownaniu do srodka stawki SFI i Caterham, Heikki dzisiaj ladnie pocisnal. No i spisala sie Marussia mozna tak powiedziec, nic nie odpadlo, troche kolek zrobili, wazne to zwlaszcza dla Pica i nawet na dzien dzisiejszy chyba mieszcza sie w 107% ;)
Nuuskamuikkunen, 16.03.2012 13:11[!]
@ phildoon
Dodatkowym smaczkiem jest fakt, że bolidy każdego z tych panów napędza inny silnik :) Szykuje się więc również pojedynek odpowiednio Renault vs Mercedes vs Ferrari.
mlospeed, 16.03.2012 15:45[!]
Cytat adnowseb :
O!!! Jakze się cieszę. Walka w czołówce zapowiada się niesamowicie.
Według mnie top 3 pewne.

podzielam Twój optymizm, mój dobry kolego

jutro Stary Mistrz ponownie przypomni o sobie ;p
tluczeszpiane, 16.03.2012 18:04[!]
CO widze...nagle hołdujecie Schumacherowi? temu staremu wypalonemu prykowi? nie badzie hipokrytami prosze. Ani horągiewkami na wietrze:) Kolo w kolo z Kimasem? myslalem o tym gdy dowiedzialem sie ze Kimi wraca..ale cóż..on po prostu bedzie daleko styłu...
mlospeed, 16.03.2012 18:22[!]
Cytat tluczeszpiane :
nie badzie hipokrytami prosze. Ani horągiewkami na wietrze:)

kolega mówi o sobie? Dla mnie Mistrz jest tylko jeden, na dobre i na złe, odśwież moje posty z ostatnich dwóch lat "tłuczonapiano" i zobacz kto bronił Schumiego jak wszyscy wieszali na nim psy!!!
Tak więc nie machaj mi tu horągiewkami i nie myśl już za dużo, bo Ci to zaszkodzi...
Simi, 16.03.2012 19:20[!]
styłu, horągiewka... hmm, no, ciekawie się zapowiada.

Ja na przykład ani nie hołduję Schumiemu, ani nie uważam o nim, że jest "starym, wypalonym prykiem". Owszem, jego wiek jest dość ekstremalny jak na współczesną F1, ale cóż... jak mu się podoba, niech jeździ. I tak nie będzie już tym Michaelem sprzed odejścia, taka prawda.

Jestem uradowany rozpoczęciem sezonu. Myślę, że McLaren, RBR, Ferrari, Mercedes i Lotus są naprawdę blisko siebie i początek sezonu będzie interesujący.
Xjumpaytech, 16.03.2012 20:07[!]
Ja tam od czasu odejścia Schumiego z Ferrari mu nie kibicuję, ale wielki szacunek miałem do niego zawsze i nawet, gdy niszczył wyścigi Massie to krytykowałem go znacznie mniej niż resztę. Ja bym chciał tylko jedno, żeby Michael dokopał Rosbergowi, bo według mnie to jest najmniej barwny kierowca wszech-czasów. Ale Schumi może być na 3 miejscu pierwsze dwa są dla Ferrari ;).
artur_fan_f1, 16.03.2012 20:16[!]
Cytat :
że samochód zapewnia dobrą przyczepność – po prostu czuję to.


Schumacher wie co mówi, nie rzuca słów na wiatr

PS tak sądzę :)
Kamikadze2000, 16.03.2012 22:23[!]
Ja osobiście życzę Schumacherowi udanego zakończenia kariery, ale w żadnym wypadku nie mistrzostwa. Po prostu już się nawygrywał. ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca