F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2012
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2012
Klasyfikacje generalne 2012
Statystyki z sezonu 2012

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Monza.
Gran Premio Santander d'Italia 20129 wrze?nia
Autodromo Nazionale di Monza
Długość toru: 5,793 km
Liczba okrążeń: 53
Pełny dystans: 306,720 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:19,525 - Q1, Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:21,046 - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
247,586 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2003
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opony użyte w wyścigu  [  T-  |  T+  ]
P.Kierowca Start Pit-stop 1 Pit-stop 2 Suma postojów
1.Hamilton Pu Tn (23)  1
2.Perez Tn Pn (29)  1
3.Alonso Pu Tn (20)  1
4.Massa Pu Tn (19)  1
5.Räikkönen Pu Tn (17)  1
6.Schumacher Pu Tn (15) Tn (37) 2
7.Rosberg Pu Tn (14) Tn (38) 2
8.Di Resta Pu Tn (21)  1
9.Kobayashi Pu Tn (20)  1
10.Senna Pn Tn (24)  1
11.Maldonado Tn Pn (13) Pn (35) 2
12.Ricciardo Pn Tn (24)  1
13.D'Ambrosio Tn Pn (27)  1
14.Kovalainen Pn Tn (17) Pn (39) 2
15.Petrov Pn Tn (19) Pn (40) 2
16.Pic Pn Tn (18) Tn (35) 2
17.Glock Pn Tn (7) Tn (32) 2
18.De La Rosa Pn Tn (22)  1
19.Kartikeyan Pn Tn (23)  1
20.Webber Pn Tu (21)  1
21.Hülkenberg Tn Pn (27)  1
22.Vettel Pu Tn (20) DT (34) 2
Niesklasyfikowany
Button Pu Tn (22)  1
Vergne Pu  
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.

T = Twarda mieszanka
P = Pośrednia mieszanka
N = Nowy komplet
U = Używany komplet
DT = Kara przejazdu przez boksy


Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Dziś kolejny raz przekonaliśmy się o wysokim tempie i wytrzymałości obu mieszanek P Zero: szybkości na przykładzie wybuchowej jazdy Sergio Pereza z Saubera na pośredniej mieszance, wytrzymałości na przykładzie długich przejazdów na twardych oponach w wykonaniu wszystkich kierowców z czołówki. Pierwsza piątka zaliczyła po jednym pit stopie na najszybszym torze w kalendarzu. Przed wyścigiem zespoły musiały zachować dość elastyczne podejście do strategii i dokonać wyboru pomiędzy taktyką jednego i dwóch postojów. Chociaż degradacja ogumienia jest na Monzy niska, to w miejscach takich jak Parabolica opony – zwłaszcza przednie – poddawane są dużym siłom. Kolejny raz McLaren wykonał świetną pracę, ale umiejętne zarządzanie ogumieniem zaprezentowało także Ferrari – Alonso nadrobił osiem pozycji – i Perez, który kolejny raz zademonstrował możliwości Saubera w zakresie wydobywania maksimum z ogumienia. Chcielibyśmy podziękować wszystkim włoskim kibicom, których pasja i entuzjazm uczyniły ten wyścig wyjątkowym. Doceniamy ich wsparcie i z dumą określamy te zawody mianem naszej domowej Grand Prix”.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca