|
|
|
|
|
|
Airtel Grand Prix of India 2012 | 28 pa?dziernika |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:24,178 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2011 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:27,249 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2011 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 204,316 km/h - Sebastian Vettel (Red Bull), 2011 |
| |
Wypowiedzi po czasówce [ T- | T+ ]
|
Red Bull
Sebastian Vettel (P1): Pole position to najlepsze miejsce do startu, więc jestem szczęśliwy. Mieliśmy dobrą sesję kwalifikacyjną i jak do tej pory dobry weekend bez żadnych problemów. Moja pierwsza próba w Q3 nie była najlepsza, przesadziłem trochę z dohamowaniem przed zakrętem 4, ale potem zaliczyłem udany drugi przejazd, który wystarczył na pierwsze miejsce. McLaren, Ferrari i Lotus wyglądają na konkurencyjnych w tempie wyścigowym, więc zobaczymy co wydarzy się jutro – będą mocno naciskać.Mark Webber (P2): To był dla nas świetny dzień. Włożyliśmy wiele wysiłku, by upewnić się, że będziemy dysponować bolidem, który pozwoli nam zakwalifikować się tak wysoko, jak to tylko możliwe. Różnice między Sebastianem były bardzo, bardzo niewielkie i obaj zaliczyliśmy w zasadzie tylko jeden przejazd w Q3, ponieważ Seb popełnił błąd na pierwszym okrążeniu a ja nie mogłem dogrzać opon na drugi przejazd. Jutro powinniśmy mieć dobry wyścig, myślę, że będzie ciasno pomiędzy wszystkimi, ale powinniśmy sobie poradzić. To wymagający tor z szybkimi szykanami i musisz być bardzo uważnym na wejściu w zakręty.Christian Horner, szef zespołu: Ogromny wysiłek zespołowy – trzy pierwsze rzędy w ostatnich trzech wyścigach są naszym osobistym rekordem. Było bardzo ciasno pomiędzy naszymi kierowcami w Q3. Sebastian popełnił błąd na pierwszym okrążeniu, podczas gdy Mark przejechał dobre pierwsze okrążenie i wtedy Sebastian wykonał świetny drugi przejazd, zaś Mark, po lekkim zepsuciu okrążenia wyjazdowego, stracił nieco czasu w drugim zakręcie i okrążenie przepadło. Kierowcy wykonali świetną robotę i musimy się upewnić, że wykorzystamy jutro ten wspaniały rezultat.(Dawid Pytel)
McLaren
Lewis Hamilton (P3): Jestem bardzo zadowolony z trzeciego miejsca. To jeden z najlepszych torów w kalendarzu i myślę, że z tej pozycji będziemy mogli walczyć jutro o wygraną. Nawet gdybym miał perfekcyjne okrążenie, to może urwałbym jedną dziesiątą, więc wycisnąłem praktycznie wszystko z samochodu, szczególnie dwa ostatnie sektory były dobre. Jutro podczas startu będę miał mniej do stracenia niż Sebastian, więc będę cisnął. Mamy dobre tempo wyścigowe, które powinno nam pozwolić na utrzymanie się przed Red Bullem, więc zwycięstwo na pewno jest możliwe.Jenson Button (P4): Czwarte miejsce nie jest złe. Na pierwszym okrążeniu nie umieliśmy zmusić miękkich opon do odpowiedniej pracy, więc zastosowaliśmy inną strategię niż reszta i robiliśmy przejazdy po 3 okrążenia, co dało efekt w Q2. W ostatniej części czasówki balans się trochę zmienił, miałem trochę więcej podsterowności, gdyż przyczepność poprawiła się bardziej niż przewidywaliśmy. Ogólnie zespół powinien być zadowolony. Nie jesteśmy tak bardzo za Red Bullem i znaleźliśmy się przed Ferrari. Jestem podekscytowany jutrzejszym wyścigiem. Nasze wyniki były całkiem niezłe, więc zobaczymy, co będziemy mogli zrobić.Martin Whitmarsh, szef zespołu: Mieliśmy problem z odpowiednią pracą miękkiej mieszanki na samym początku, przez co pierwsze okrążenia na nich były dość trudne. W wyniku tego nie byliśmy w Q3 tak szybcy jak Red Bulle. Obaj nasi kierowcy wykonali fantastyczną pracę w zaistniałych warunkach. Lewisa i Jensona dzieliło zaledwie 0,115s i wydaje nam się, że mamy dobry samochód. Wczoraj tempo na długich przejazdach było bardzo dobre, więc walka w wyścigu może być bardziej zacięta.(Paweł Zając)
Ferrari
Fernando Alonso (P5): Staraliśmy się wyciągnąć jak najwięcej z tego co mieliśmy, jednak nie było możliwości, żeby wskoczyć przed Red Bulla i McLarena. Ogólnie piąta lokata nie jest taka zła, ponieważ łatwo było skończyć niżej gdyby coś poszło źle. Gdybyśmy mieli podobny bolid do nich to moglibyśmy nawiązać walkę, ale na razie walczymy z Neweyem i póki co nie możemy go dogonić. Przywieźliśmy tu kilka poprawek, które pracują jak oczekiwaliśmy, ale inni również poprawili się w ciągu tych dwóch tygodni. To od nas zależy, czy przywieziemy coś lepszego na ostatnie trzy wyścigi. Nie obawiam się, ponieważ wiem, że może wszystko zmienić się bardzo szybko. Musimy spróbować zyskać kilka pozycji na pierwszym okrążeniu i naciskać na rywali, by nie ułatwić im tego wyścigu. Mam nadzieję, że niedługo będę miał bardziej konkurencyjny bolid i powalczymy z nimi na równych warunkach w sobotę, a nie tylko w niedzielę.Felipe Massa (P6): Jestem dość zadowolony z szóstego miejsca, pomimo faktu, że gdyby nie błąd w szóstym zakręcie w Q3, to byłbym wyżej. W kwalifikacjach Red Bull jest szybki, podczas gdy McLaren był tylko trochę przed nami. W wyścigu mam nadzieję, że powalczymy z tymi czterema bolidami. Jutro mamy kilka ważnych celów: start, strategia, zużycie opon i nie popełnianie błędów. Musimy być skupieni, ponieważ to będzie długi wyścig. Dzisiaj nie było łatwo poskładać okrążenia, zwłaszcza dlatego, że nawierzchnia była ciągle dość śliska. Przywieźliśmy tutaj poprawki, które wydają się działać, jednak to chyba nie wystarcza żeby pokonać rywali.Stefano Domenicali, szef zespołu: Liczyliśmy na start z drugiego rzędu. Nie udało nam się to i skomplikuje to nasz wyścig, jednak to nie oznacza, że poddaliśmy się. Jak zwykle, jutrzejszy wyścig będzie trudny, na torze gdzie wyprzedzanie jest możliwe, i gdzie może zobaczymy inne strategie niż zwykle. Wczoraj widzieliśmy, że nasze tempo wyścigowe jest dość dobre, jednak inni nie odstawali pod tym względem. Niezawodność, praca zespołowa w boksach i na pit wall oraz start, to decydujące czynniki. Wiemy, że będzie ciężko i damy z siebie wszystko, by uzyskać jak najlepszy rezultat, który umożliwi dalszą walkę o nasze cele.(Łukasz Godula)
Lotus
Kimi Raikkonen (P7): Zmieniliśmy ustawienia bolidu po porannym treningu i byliśmy dość pewni siebie przed kwalifikacjami. Niestety, podczas kwalifikacji nie mieliśmy ani trochę przyczepności, więc było o wiele trudniej niż się spodziewaliśmy. Jestem rozczarowany startując z siódmego miejsca, ponieważ myślałem, że stać nas na lepszy rezultat.Romain Grosjean (P11): Liczyłem na więcej, więc jestem rozczarowany, jednak w kwestii strategii, jedenaste miejsce ma tę przewagę, że jesteś pierwszym bolidem, który może wybrać opony, na których wystartuje do wyścigu, a mam w zanadrzu kilka nowych kompletów przygotowanych na jutro. Chciałbym dostać się do Q3, jednak strata 0,02 sekundy, by się to udało była frustrująca. Podczas drugiego okrążenia pomiarowego radziłem sobie dobrze, jednak z jakiegoś powodu bolid szarpnął i straciłem czas. Trudno było poskładać wszystko w całość, jednak mamy dobrą pozycję, by zdobyć jutro punkty.Alan Permane, dyrektor operacyjny: Rozczarowujący dzień. Kimi zaliczył rano udaną sesję treningową i wyczekiwaliśmy mocnych kwalifikacji. Niestety, żaden z kierowców nie miał dzisiaj przyczepności, która jeszcze była w porannym treningu. Romain zgłaszał słaby poziom przyczepności we wszystkich zakrętach, podczas gdy Kimi miał problemy w wolnych zakrętach: nerwowy bolid na wejściu, słaba trakcja na wyjściu, które są typowymi objawami bolidu, któremu brakuje przyczepności. Zakwalifikowanie się na siódmym miejscu za Red Bullami, McLarenami i Ferrari pokazuje, że posiadamy czwarty najszybszy bolid. Zrobimy wszystko co w naszej mocy w wyścigu, ale widzieliśmy, że degradacja opon jest niska a wyprzedzanie utrudnione z powodu układu toru i ustawień DRS-u. Myślimy, że strategia jednego bądź dwóch pit stopów będzie preferowana i będziemy pracować przez noc, która z nich najlepiej nam pasuje.(Dawid Pytel)
Sauber
Sergio Perez (P8): Dzisiejszy wynik jest miłą niespodzianką i ciężko na niego pracowałem. Osobiście jestem bardzo zadowolony z ósmego miejsca, a także z zespołu. Chłopaki wykonali ogromny wysiłek, aby poprawić osiągi samochodu od pierwszego treningu. W Q2 wykonałem kilka świetnych okrążeń, jednakże w Q3 nie było już tak dobrze. Jestem bardzo zmotywowany przed jutrzejszym wyścigiem i chcę zdobyć jak najwięcej punktów.Kamui Kobayashi (P17): Szkoda że zakończyłem kwalifikacje jako siedemnasty. Rzeczywiście tempo samochodu było lepsze niż wczoraj, jednakże Q2 w moim wykonaniu było nieudane. W bolidzie miałem paliwa na jedno okrążenie oraz błędne ustawienia, co spowodowało, że hamulce nie działały tak jak powinny. Mój czas wykonałem na używanych oponach, ponieważ nowe chciałem zaoszczędzić na później. Jutro muszę zarządzać jak najlepiej ogumieniem i mam nadzieję, że ten fakt pozwoli mi atakować.Monisha Kaltenborn, szef zespołu: Po trudnym początku weekendu, kiedy to głównie skupialiśmy się na jak najlepszym zarządzaniu opon, kierowcy oraz zespół znacznie poprawili nasze osiągi w kwalifikacjach. Ósme miejsce Sergio wywalczone w tych okolicznościach jest bardzo dobre. Niestety Kamui miał problemy techniczne, które oczywiście nie były spowodowane przez jego jakikolwiek błąd.(Mateusz Szymkiewicz )
Williams
Pastor Maldonado (P9): Podczas mojego ostatniego okrążenia popełniłem mały błąd, który kosztował mnie sporo czasu, a więc nie sądzę, aby dziewiąte miejsce odzwierciedlało nasze prawdziwe tempo. Nie byliśmy tak szybcy jak wczoraj, jednakże ciężko jest zrozumieć, dlaczego samochód dzisiaj prowadził się znacznie lepiej. Powróciliśmy do Q3, a więc z dzisiejszych kwalifikacji płynie wiele pozytywów. Nasze tempo wyścigowe powinno wyglądać całkiem nieźle, więc jestem pozytywnie nastawiony co do moich jutrzejszych szans.Bruno Senna (P13): Popełniłem błąd na moim ostatnim okrążeniu, co jest rozczarowujące, ponieważ gdyby nie on, byłbym w pierwszej dziesiątce. Dzisiaj rano pokazaliśmy dobre tempo, podobnie było w Q1. Widać wyraźną poprawę względem kilku poprzednich wyścigów, a więc wszystko zmierza we właściwym kierunku. Nasze tempo wygląda dobrze podczas dłuższych przejazdów, więc mam nadzieję przebić się do przodu i zdobyć kilka punktów.Mark Gillan, główny inżynier operacyjny: Obaj nasi kierowcy spisali się całkiem nieźle, ponieważ udało nam się wejść do Q3. Bruno prezentuje się przez cały weekend całkiem nieźle i dosyć łatwo przeszedł do Q2, jednakże popełnił błąd w kluczowym momencie dysponując świeżymi oponami, co kosztowało go wejście do pierwszej dziesiątki i zajęcie trzynastego miejsca. Tempo Pastora znacznie się poprawiło od trzeciego treningu, jednakże na ostatnim pomiarowym okrążeniu zablokował koło, dlatego też zajął dziewiąte miejsce. Pokazaliśmy w piątek, iż mamy dobre tempo podczas dłuższych przejazdów, więc spodziewamy się, że nasi obaj kierowcy będą jutro walczyli o punkty.(Mateusz Szymkiewicz )
Mercedes
Nico Rosberg (P10): W kwestii naszej strategii na wyścig to lepiej dla nas, że nie wyjechaliśmy w Q3. Dzięki temu zaoszczędziliśmy komplet świeżych opon. Oczywiście, czekanie w boksach i oglądanie jak inni jeżdżą po torze nie jest miłym uczuciem. Wydaje się, że wyścig będzie trudny dla opon, ale powinienem mieć przewagę w porównaniu do samochodów przede mną. Jutro wam powiem czy to była dobra decyzja, jednak jestem umiarkowanie zadowolony, ponieważ wygląda na to, że poczyniliśmy drobną poprawę.Michael Schumacher (P14): Mieliśmy trudną sesję kwalifikacyjną i naprawdę nie mogę wyjaśnić, dlaczego tak było, zwłaszcza jeśli porównamy to z naszymi porannymi osiągami. W praktyce udało nam się uzyskiwać podobne czasy okrążeń przy większym obciążeniu paliwem, jednak z jakiegoś powodu nie udało nam się doprowadzić opon do odpowiedniej pracy. To oznacza, że nie jestem na zbyt obiecującej pozycji przed wyścigiem, choć to sprawia, że nasza strategia staje się dość prosta – musimy patrzeć naprzód i ciężko walczyć.Ross Brawn, szef zespołu: To była dość trudna sesja kwalifikacyjna. Po Q2, było jasne, że siódme miejsce to maksimum jakie możemy osiągnąć z Nico, a mając na uwadze zastosowane opony to jego tempo było bardzo mocne. Jednak woleliśmy nie jechać w wyścigu na używanych miękkich oponach, ponieważ byłoby to znacznym ograniczeniem naszych opcji strategicznych. Dlatego też nie pojawiliśmy się na torze w Q3. Michael niestety nie był w stanie wyjść poza Q2, ponieważ miał problemy z odpowiednim balansem samochodu. Spodziewamy się ścigać w środku stawki i musimy zaprezentować dobre tempo aby przesunąć się w górę.(Karol Piątek)
Force India
Nico Hulkenberg (P12): Zaczynaliśmy sesję celując w Q3, więc to trochę rozczarowujące, że się nam nie udało. Po pierwszej części czasówki jasne było, że będzie to trudne, ale zawsze starasz się i wierzysz, że to możliwe. Moje okrążenie w Q2 było tak naprawdę bardzo dobre, bez błędów i to było naszym dzisiejszym maksimum. Podejrzewam, że niektóre bolidy poprawiły dzisiaj swoje tempo i dlatego jesteśmy za nimi. Wciąż jestem pewien dobrego wyścigu, ponieważ widzieliśmy jak niewielkie różnice są w czasach i nie jesteśmy daleko od czołowej dziesiątki. Inna dobra wiadomość to ta, że możemy wybrać opony, na których wystartujemy do wyścigu, więc naszym celem na dzisiejszy wieczór będzie obmyślenie dobrej strategii.Paul di Resta (P16): To dla nas ważny weekend, ale tempo, które dzisiaj pokazaliśmy nie stawia nas w pozycji, w której chcielibyśmy być. Ostatnie dwa dni były skomplikowane i nie byliśmy w stanie zmaksymalizować osiągów bolidu. Balans nie był idealny i nie przejechałem najlepszego okrążenia podczas ostatniego przejazdu w Q2, ponieważ popełniłem kilka małych błędów i nie miałem regularności i pewności siebie, by naciskać. Czeka nas więc sporo pracy przed wyścigiem i musimy przeanalizować naszą pozycję w nocy, by dowiedzieć się, gdzie możemy się poprawić. To dla nas ważny dzień i musimy spróbować odbudować się jeśli chcemy zdobyć punkty.Vijay Mallya, szef zespołu: Dzisiaj byliśmy świadkami kolejnej sesji, w której różnice czasowe były niewielkie, ale ostatecznie nie mieliśmy tempa, by kontynuować naszą ciągłość wchodzenia do Q3. Zmagaliśmy się ze znalezieniem odpowiednich ustawień i wygląda na to, że opony odegrały tutaj o wiele większą rolę. Okienko, w którym można wydobyć z nich maksimum, jest bardzo wąskie i prawdopodobnie nam się to nie udało. Jednak mimo to dzisiaj jest sobota, zaś liczy się jutrzejszy dzień. Czeka nas długi wyścig, ale wciąż możemy odwrócić kartę i zademonstrować nasz prawdziwy potencjał. To nasze domowe Grand Prix i chcemy zaliczyć mocny wyścig obydwoma bolidami i zdobyć punkty w niedzielne popołudnie(Dawid Pytel)
Toro Rosso
Daniel Ricciardo (P15): To była dla mnie dobra sesja kwalifikacyjna i jestem bardzo zadowolony z moich okrążeń. Naciskałem bardzo mocno i byłem w stanie uzyskać czas, który pozwoliłby mi być bliżej Q3. Patrząc na rezultaty osiągane dziś rano, wykonaliśmy niewielki krok naprzód w kwalifikacjach. Charakterystyka tego toru wymaga bardzo agresywnej jazdy. Liczymy na udany jutrzejszy dzień, ponieważ na opcjonalnych oponach moje tempo wyglądało nieźle.Jean-Eric Vergne (P18): Wczoraj ja i Daniel wypróbowaliśmy różne ustawienia samochodu i moje nie działały najlepiej, więc dokonaliśmy trochę zmian przez noc, co oznaczało, iż dziś rozpoczynałem wszystko od zera. Było to dosyć skomplikowane, aby znaleźć właściwy balans samochodu. Jestem rozczarowany, że nie dostałem się do Q2 przez zaledwie ułamki sekund. Jutro będę się starał pojechać jak najlepszy wyścig. Zdobywałem punkty startując z gorszej pozycji niż ta. Jeśli spojrzymy na wyniki Daniela, samochód na pewno ma dobre osiągi.(Mateusz Szymkiewicz )
Caterham
Witalij Pietrow (P19): Jestem naprawdę zadowolony z tego co dzisiaj osiągnęliśmy. Przez cały weekend zespół wykonywał dobrą pracę i miałem balans w każdej sesji. Wykonaliśmy kilka zmian przed kwalifikacjami i jak pokazują czasy okrążeń wykonaliśmy progres, więc jestem z tego zadowolony. Teraz patrzymy przed siebie i szczerze mówiąc wszystko może się zdarzyć. Nikt nie jest pewny strategii, gdyż może być jeden lub dwa postoje, więc przyjrzymy się temu w nocy i jestem dość pewny, że dokonamy słusznego wyboru i osiągniemy niezły rezultat.Heikki Kovalainen (P20): To był jak na razie dość dobry weekend. Balans był lepszy niż w Korei i na pierwszym przejeździe wszystko było dobrze. Mogłem się poprawić, jednak natrafiłem na korek, a później na drugim przejeździe natknąłem się na kilka bolidów przez 10 zakrętem, przez co straciłem nieco przyczepności, wystarczająco dużo jednak, by wypaść z toru. Nie cisnąłem tam mocno i nie było żadnego problemu z bolidem, po prostu straciłem przyczepność z przodu, ale mimo to nie straciłem żadnej pozycji, więc możemy mieć jutro dobry wyścig.(Łukasz Godula)
Marussia
Timo Glock (P21): Trzeci trening był niezły, jednak w kwalifikacjach znów mieliśmy problem z balansem, a także dogrzewaniem prawej przedniej opony. Podczas pierwszego okrążenia na twardej mieszance było nieźle. Na miękkiej miałem bardzo dobry pierwszy sektor, złapałem się w cień aerodynamiczny za Perezem i byłem 0,4s szybszy, jednak niska temperatura opon sprawiła, że popełniłem błąd na dohamowaniu, a problemy z DRS w 10 zakręcie zmusiły mnie do przerwania okrążenia. Ogólnie jestem zadowolony, że udało nam się zmniejszyć stratę do Caterhama. Szkoda, że z powodu problemów nie udało nam się przedzielić Pietrowa i Kovalainena. Jutro celem będzie użycie dobrej strategii i walka z samochodami przed nami.Charles Pic (P24): Jestem trochę rozczarowany wynikiem kwalifikacji, gdyż nie oddaje on naszego prawdziwego tempa. Pierwszy przejazd na miękkich oponach był niezły, jednak musiałem go przerwać. Na miękkiej gumie byliśmy mniej konkurencyjni, więc musimy przeanalizować, dlaczego tak jest. Myślę, że mamy sporo pracy do wykonania, aby upewnić się, że jutro auto będzie dobrze się spisywać. Start za HRT będzie trudny, jednak moim celem jest wyprzedzenie ich tak szybko jak to możliwe i przejechanie dobrego wyścigu.John Booth, szef zespołu: Podobnie jak w Korei, podchodziliśmy do kwalifikacji skupiając się już na wyścigu. Pomimo tego, że cały czas staramy się zmniejszyć stratę do samochodów przed nami, to musimy realistycznie podchodzić do możliwego progresu z małą ilością paliwa. Jasno widać, że mamy lepsze tempo wyścigowe, więc decyzja o jednym przejeździe na miękkich oponach była logiczna. Timo miał problemy z dogrzewaniem opon, jednak wykonał dobrą robotę składając najlepsze okrążenie w kwalifikacjach. Charles nie wydobył wszystkiego z miękkich opon, więc musimy zrobi mieć, dlaczego tak było. Ogólnie nasza pozycja jest dobra i liczymy na ekscytujący wyścig.(Paweł Zając)
HRT
Pedro de la Rosa (P22): Choć nie wykonaliśmy tylu okrążeń ile zaplanowaliśmy, to ukończyłem bardzo dobrą sesję kwalifikacyjną. Na pierwszym komplecie opon samochód prowadził się nieźle i wykonałem trzy czyste okrążenia, ale na nowych gumach mogłem znacznie poprawić swoje rezultaty, jednakże trafiłem na spory ruch na torze. Samochód sprawował się dzisiaj lepiej jak wczoraj i moglibyśmy być jeszcze szybsi. Bardzo pozytywne jest to, że zakwalifikowaliśmy się na torze, który nie odpowiada charakterystyce naszego bolidu. Liczę na dobry wynik podczas wyścigu.Narain Karthikeyan (P23): Ogólnie jestem zadowolony z osiągów, jakie pokazaliśmy podczas kwalifikacji. Na moim drugim przejeździe popełniłem błąd w dziesiątym zakręcie, co kosztowało mnie kilka dziesiątych sekundy, jednakże największym problemem był duży ruch na torze. Jestem zadowolony, ponieważ zakwalifikowałem się przed jednym z bolidów Marussi, a mój czas był prawie identyczny jak ten, który uzyskał Pedro. Samochód znacznie się poprawił i postaram się jutro o dobry wynik przed moją publicznością.Toni Cuquerella, szef techniczny: Nasz samochód sprawuje się coraz lepiej od pierwszego treningu, więc jesteśmy z tego powodu zadowoleni. Mimo to Pedro oraz Narain nie byli w stanie przejechać czystych okrążeń z powodu sporego ruchu na torze. To zrozumiałe, ponieważ pod koniec Q1 nawierzchnia była bardziej przyczepna. Jesteśmy pewni, iż jutro nasz bolid będzie prezentował niezłe tempo, a po uwagę trzeba również wziąć niską degradację opon, więc spodziewamy się strategii jednego postoju.(Mateusz Szymkiewicz )
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|