F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2012
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2012
Klasyfikacje generalne 2012
Statystyki z sezonu 2012

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Austin.
United States Grand Prix 201218 listopada
Circuit of the Americas
Długość toru: 5,513 km
Liczba okrążeń: 56
Pełny dystans: 308,728 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
-
Najszybsze okrążenie wyścigu:
-
Największa średnia prędkość wyścigu:
-
nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opony użyte w wyścigu  [  T-  |  T+  ]
P.Kierowca Start Pit-stop 1 Pit-stop 2 Suma postojów
1.Hamilton Pu Tn 20  1
2.Vettel Pu Tn 21  1
3.Alonso Pu Tu 20  1
4.Massa Pu Tu 26  1
5.Button Tn Pn 35  1
6.Räikkönen Pu Tu 24  1
7.Grosjean Pu Tn 9  1
8.Hülkenberg Pu Tn 17  1
9.Maldonado Pu Tn 21  1
10.Senna Pn Tn 20  1
11.Perez Pn Tn 22  1
12.Ricciardo Pn Tn 30  1
13.Rosberg Tn Pn 34  1
14.Kobayashi Pn Tn 13  1
15.Di Resta Pn Tn 21 Tn 31 2
16.Schumacher Pu Tn 14 Tn 39 2
17.Petrov Pn Tn 23  1
18.Kovalainen Pn Tn 21  1
19.Glock Pn Tn 21  1
20.Pic Pn Tn 26  1
21.De La Rosa Pn Tn 24  1
22.Kartikeyan Pn Tn 25  1
Niesklasyfikowani
Webber Pu   0
Vergne Pn   0
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.
P = Pośrednia mieszanka
T = Twarda mieszanka
N = Nowy komplet
U = Używany komplet


Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Chcielibyśmy podziękować setkom tysięcy fanów, którzy zjawili się w ten weekend na torze w Austin: poziom wsparcia i gorące przyjęcie były po prostu niesamowite i nie możemy się już doczekać powrotu. Obaj bohaterowie walki o mistrzostwo, Sebastian Vettel i Fernando Alonso, pojechali dziś fantastycznie, dzięki czemu za tydzień czeka nas pasjonujący finał sezonu w Brazylii. Co prawda patrząc wstecz, mogliśmy tu przywieźć nawet miękką i supermiękką mieszankę, ale fakt, że walka o tytuł potrwa do ostatniego wyścigu, potwierdza naszą decyzję: nie chcieliśmy wprowadzać żadnych nieznanych czynników na zupełnie nowym torze, przy tak wyrównanej i delikatnej sytuacji w mistrzostwach. Poziom degradacji był przez cały weekend bardzo niski, ale wpływ na to miała też temperatura otoczenia oraz toru – niższa niż przewidywano. Obie mieszanki wykazały się bardzo dobrymi osiągami i wytrzymałością, dzięki czemu Vettel i Hamilton mogli ze sobą walczyć przez cały wyścig”.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca