|
|
|
|
|
|
United States Grand Prix 2012 | 18 listopada |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: - |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: - |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: - |
| |
Opony użyte w wyścigu [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Suma postojów |
|
1. | Hamilton | Pu | Tn 20 | | 1 |
2. | Vettel | Pu | Tn 21 | | 1 |
3. | Alonso | Pu | Tu 20 | | 1 |
4. | Massa | Pu | Tu 26 | | 1 |
5. | Button | Tn | Pn 35 | | 1 |
6. | Räikkönen | Pu | Tu 24 | | 1 |
7. | Grosjean | Pu | Tn 9 | | 1 |
8. | Hülkenberg | Pu | Tn 17 | | 1 |
9. | Maldonado | Pu | Tn 21 | | 1 |
10. | Senna | Pn | Tn 20 | | 1 |
11. | Perez | Pn | Tn 22 | | 1 |
12. | Ricciardo | Pn | Tn 30 | | 1 |
13. | Rosberg | Tn | Pn 34 | | 1 |
14. | Kobayashi | Pn | Tn 13 | | 1 |
15. | Di Resta | Pn | Tn 21 | Tn 31 | 2 |
16. | Schumacher | Pu | Tn 14 | Tn 39 | 2 |
17. | Petrov | Pn | Tn 23 | | 1 |
18. | Kovalainen | Pn | Tn 21 | | 1 |
19. | Glock | Pn | Tn 21 | | 1 |
20. | Pic | Pn | Tn 26 | | 1 |
21. | De La Rosa | Pn | Tn 24 | | 1 |
22. | Kartikeyan | Pn | Tn 25 | | 1 |
|
Niesklasyfikowani | |
| Webber | Pu | | | 0 |
| Vergne | Pn | | | 0 |
| |
|
|
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.
P = Pośrednia mieszanka
T = Twarda mieszanka
N = Nowy komplet
U = Używany komplet
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Chcielibyśmy podziękować setkom tysięcy fanów, którzy zjawili się w ten weekend na torze w Austin: poziom wsparcia i gorące przyjęcie były po prostu niesamowite i nie możemy się już doczekać powrotu. Obaj bohaterowie walki o mistrzostwo, Sebastian Vettel i Fernando Alonso, pojechali dziś fantastycznie, dzięki czemu za tydzień czeka nas pasjonujący finał sezonu w Brazylii. Co prawda patrząc wstecz, mogliśmy tu przywieźć nawet miękką i supermiękką mieszankę, ale fakt, że walka o tytuł potrwa do ostatniego wyścigu, potwierdza naszą decyzję: nie chcieliśmy wprowadzać żadnych nieznanych czynników na zupełnie nowym torze, przy tak wyrównanej i delikatnej sytuacji w mistrzostwach. Poziom degradacji był przez cały weekend bardzo niski, ale wpływ na to miała też temperatura otoczenia oraz toru – niższa niż przewidywano. Obie mieszanki wykazały się bardzo dobrymi osiągami i wytrzymałością, dzięki czemu Vettel i Hamilton mogli ze sobą walczyć przez cały wyścig”.
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|