F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2012
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2012
Klasyfikacje generalne 2012
Statystyki z sezonu 2012

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Interlagos.
Grande Prêmio do Brasil 201225 listopada
Autódromo José Carlos Pace
Długość toru: 4,309 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 305,909 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:09,822 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:11,473 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
208,517 km/h - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Wypowiedzi przed GP  [  T-  |  T+  ]
Red Bull

Sebastian Vettel: Ten ponad czterokilometrowy tor będzie w tym roku miejscem finału tegorocznych mistrzostw. Będzie to ekscytujące, ponieważ Interlagos to kombinacja oddanych fanów, jazdy w przeciwną stronę do ruchu wskazówek zegara, sporych nierówności i ekstremalnych zmian wysokości. Rzadkie powietrze utrudnia życie silnikowi, ponieważ Sao Paulo zlokalizowane jest 1000 metrów nad poziomem morza, co kosztuje nas 40 koni mechanicznych. Długie lewe zakręty wywierają silne obciążenia na nasze mięśnie szyi, ponieważ przeciążenia są stwarzane tutaj z jazdy w lewą stronę. Przeprowadzam więc specjalne ćwiczenia pod kątem tego wyścigu, by poprawić mięśnie szyi i przyzwyczaić je do takiej pracy.

Mark Webber: Brazylia jest świetnym miejscem, by zakończyć rok. To jeden z moich ulubionych weekendów, z powodu historii brazylijskich kierowców: Senny, Piqueta i Fittipaldiego. Ci panowie zrobili strasznie dużo dla sportu. Interlagos jest legendarnym torem ze świetną atmosferą, któremu zawsze towarzyszyła doza dramaturgii, a dodatkowo pogoda zawsze jest niepewna. To Grand Prix, w którym radziłem sobie dobrze w przeszłości. Dobrze byłoby mieć bezproblemowy weekend, czysty start i bolid sprawujący się dobrze przez cały weekend, wtedy jestem pewien, że zakończymy sezon bardzo mocno.

(Dawid Pytel)
 
McLaren

Jenson Button: Miałem kilka świetnych doświadczeń ścigając się w Brazylii – wygrałem tutaj mistrzostwo świata w 2009 roku, ale pamiętam jeszcze kilka mocnych wyścigów, szczególnie w 2006 roku, kiedy ukończyłem go na podium. Myślę, że pokazaliśmy w Austin pokazaliśmy jak niesamowicie szybkim bolidem dysponujemy, szczególnie w tempie wyścigowym i bardzo chciałbym mieć czysty weekend, bezproblemowe kwalifikacje i następnie dobry wyścig po sporo punktów w niedzielę. Tradycyjnie nie jest to tor, na którym bywamy najmocniejsi, ale myślę, że tegoroczny bolid był mocny na torach, na których normalnie nie bylibyśmy w czołówce, więc uważam, że mamy szansę walczyć o zwycięstwo. Oczywiście Brazylia będzie tłem dla finału tegorocznych mistrzostw i jest to świetny obiekt, by zakończyć na nim sezon mocnym akcentem. Nie stawiam na nikogo pieniędzy, ale mam nadzieję na fantastyczne zawody i niech wygra najlepszy.

Lewis Hamilton: Brazylia była dla mnie sceną wielu niesamowitych wyścigów podczas mojego pobytu w McLarenie i z wielu powodów wyścig w ten weekend będzie dla mnie bardzo ważny. Niemal wygrałem tutaj tytuł w 2007 roku, co jednak udało mi się w ostatnim zakręcie rok później, a w 2009 jechałem jak szalony, by ukończyć na podium. Nigdy jednak nie wygrałem i właśnie to będzie teraz moim celem. Ponieważ jest to mój ostatni wyścig za kierownicą McLarena, obiecałem całemu zespołowi, że dam z siebie wszystko na każdym pojedynczym okrążeniu. Wygrana w Austin była jednym z najlepszych wyścigów w moim życiu i bardzo chciałbym zwyciężyć w Brazylii, by podarować zespołowi idealny prezent pożegnalny. I w końcu słowo na temat mistrzostw: to strasznie wyrównana walka i ani Sebastian, ani Fernando nie mogą pozwolić sobie teraz na chwilę relaksu. Obaj są fantastycznymi kierowcami i obaj jeździli wyśmienicie przez cały sezon. Teraz zobaczymy, komu należeć się będą ostatnie honory, a ja mam nadzieję na świetne zawody.

(Dawid Pytel)
 
Mercedes

Michael Schumacher: Interlagos to dobre miejsce, by zakończyć karierę, ponieważ zakorzeniona jest tutaj ogromna fascynacja Formułą 1. Zawsze cieszę się entuzjazmem fanów a sam tor jest po prostu świetny; miało tu miejsce wiele zapadających w pamięć wydarzeń i zawsze serwuje spektakularne wyścigi, ponieważ unikalny układ gwarantuje dużo akcji. Dla mnie to także tor, który przywodzi wspomnienia Ayrtona. Moje wycofanie się z F1 będzie prawdopodobnie mniej emocjonalne, niż miało to miejsce w 2006 roku, kiedy wciąż walczyliśmy o mistrzostwo i wszystko było bardziej intensywne. Jednak tym razem będę w stanie poświęcić więcej uwagi mojemu pożegnaniu i mam nadzieję, że będę się tym cieszył. Spędziłem fantastyczne lata w Formule 1 i miałem ogromne wsparcie od fanów na całym świecie i chcę szczególnie im za to podziękować. Oczywiście byłbym najszczęśliwszy, gdybym mógł pożegnać się mocnym wyścigiem i jestem pewien, że zrobimy wszystko co w naszej mocy, by tak się stało.

Nico Rosberg: Ostatni wyścig w Brazylii powinien być wspaniały, gdyż tam ostatecznie rozegrają się losy mistrzostw świata. Miejmy nadzieję, że będzie to kolejne świetne widowisko dla fanów po obfitującym w wydarzenia wyścigu w Austin. Mam nadzieję, że również my zaliczymy pozytywny weekend z dobrym występem, by zakończyć dobrze nasz sezon. Mimo to priorytetem pozostaje nauczyć się jak najwięcej na przyszły sezon, więc będziemy dalej pracować pod tym kątem. Weekend będzie specjalny dla naszego zespołu, ponieważ Michael odchodzi po trzech latach spędzonych z nami. Życzę mu wszystkiego najlepszego w przyszłości a jazda z nim i przeciwko niemu była dla mnie świetnym doświadczeniem.

(Dawid Pytel)
 
Lotus

Kimi Raikkonen: Aby poradzić sobie w Sao Paulo potrzebujesz bardzo solidnego weekendu bez żadnych problemów. Oczywiście zakwalifikowanie się w pierwszym rzędzie jest równie ważne, co posiadanie mocnego pakietu. Także silnik jest ważny na podjazdach pod górę. Myślę, że kluczowym czynnikiem po raz kolejny jest siła docisku, ale ważne jest też posiadanie stabilnego bolidu na dohamowaniach. Ostatni zakręt trzeba przejechać dobrze, ponieważ prowadzi on do stromej prostej startowej. Lubię stare tory wyścigowe. Interlagos nie należy do tej samej grupy co Spa czy Suzuka, ale jest wymagający, ponieważ jeździmy w lewą stronę. Atmosfera dzięki publiczności zawsze jest bardzo dobra i nigdy nie wiesz jak będzie wyglądał wyścig, ponieważ pogoda zmienia się często i szybko.

Romain Grosjean: Interlagos to fantastyczny tor. Jest bardzo przyjemny i pasuje mojemu stylowi jazdy, więc naprawdę nie mogę się go doczekać. Nasz bolid może być tutaj bardzo mocny a warunki na torze powinny mu odpowiadać. Przynajmniej miejmy taką nadzieję! Układ toru jest interesujący ze wzniesieniami i obniżeniami. Jeśli miałbym wybrać ulubioną część toru, wybrałbym pierwszy i ostatni zakręt, są bardzo szybkie i bardzo je lubię jako kierowca. To staroświecki tor, więc trudno wybrać jeden element. Powiedziałbym, że wszystko jest bardzo dobre. Jeśli mam być szczery, to z pogodą i wzniesieniami nie możemy nic zrobić, więc musimy sobie z nimi poradzić. Dobrze zaplanujemy naszą strategię i naszym celem będzie założenie odpowiednich opon w odpowiednim czasie. Dobrą wiadomością jest to, że Brazylia jest bliżej naszej normalnej strefy czasowej, więc objawy nagłej zmiany strefy czasowej będzie łatwiej wyleczyć po powrocie do domu!

(Dawid Pytel)
 
Force India

Paul di Resta: Lubię ten tor, ale z drugiej strony jest on dość zdradliwy z powodu różnic poziomów i kilku niezwykłych zakrętów. To również obiekt wymagający dla mięśni szyi, ponieważ jeździmy tutaj przeciwnie do ruchu wskazówek zegara i dużo jest lewych zakrętów. Po trzech wyścigach na nowych obiektach dobrze będzie powrócić do bardziej klasycznego toru. Zazwyczaj Interlagos serwuje dobre wyścigi, a dodatkowo mówi się o deszczu, co może dodać kolejny element do tej mieszanki.

Nico Hulkenberg: Po pierwsze chciałbym podziękować każdemu za wiarę we mnie i danie mi szansy powrotu do Formuły 1 w tym roku. Dużo się nauczyłem podczas ostatnich dwóch sezonów, nawet jako trzeci kierowca, a czas minął bardzo szybko. To świetny zespół ludzi, przyjemnie się z nimi pracuje i myślę, że możemy być dumni z rezultatów, które wspólnie osiągnęliśmy. Z tego powodu decyzja o odejściu nie była łatwa, jednak jestem szczęśliwy odchodząc mając w pamięci dobre wspomnienia. Teraz celem jest zakończyć wyścig ze świetnym wynikiem.

(Dawid Pytel)
 
Sauber

Kamui Kobayashi: Lubię Brazylię! Lubię Brazylijczyków i tutejszą kuchnię. Na Interlagos zaliczyłem swój pierwszy wyścig w F1 w 2009 roku a rok temu walczyliśmy z Toro Rosso o siódme miejsce w mistrzostwach, które udało nam się w końcu obronić. Nie mogę doczekać się tego Grand Prix. Ściganie się przed brazylijskimi kibicami jest zawsze specjalnym uczuciem, ponieważ są oni bardzo entuzjastyczni jeśli chodzi o motosport. Słyszałem od wielu ludzi, że w Brazylii mam sporo fanów, co jest dla mnie niespodzianką, naprawdę miłą niespodzianką. Lubię ścigać się na tym torze. Zarządzanie oponami jest szczególnym wyzwaniem i więcej pit stopów jest tego rezultatem. Da nam to wybór różnych strategii. Musimy się na tym skupić. Moim osobistym celem jest przejechanie udanego wyścigu i zdobycie jak największej liczby punktów.

Sergio Perez: Grand Prix Brazylii będzie ostatnim wyścigiem bardzo długiego sezonu, w którym było sporo wzlotów i upadków, a dla mnie będzie to wyjątkowe wydarzenie, ponieważ po raz ostatni zasiądę za kierownicą Saubera. To świetny zespół i chciałbym podziękować wszystkim za wszystko, co dla mnie zrobili w przeciągu ostatnich dwóch lat. Jestem pewien, że będzie to dla mnie bardzo emocjonalne. Najlepszym sposobem na podziękowanie, byłby oczywiście świetny rezultat i pokonanie zespołu przed nami. To jest moim celem. Tor Interlagos jest bardzo przyjemny i posiada świetną atmosferę i fanów. Wsparcie dla F1 jest tutaj ogromne. Zakręty Senna S są moją ulubioną częścią toru. Wierzę i mam nadzieję, że nasz bolid będzie wystarczająco dobry, by zająć wysoką pozycję w czołowej dziesiątce.

(Dawid Pytel)
 
Williams

Pastor Maldonado: Grand Prix Brazylii jest bardzo wyjątkowe i nie ma lepszego miejsca, by zakończyć sezon. Atmosfera jest bardzo latynoamerykańska a fani są jednymi z największych pasjonatów i najbardziej znających się na rzeczy w całym świecie. Wyścig jest również blisko Wenezueli, więc zawsze widzę sporo wenezuelskich flag i wiele Wenezuelczyków w okolicach Sao Paulo, więc odczucia przypominają trochę domowe Grand Prix. Cały zespół będzie chciał zakończyć sezon mocnym rezultatem i z impetem wejść w przerwę zimową.

Bruno Senna: Jestem niesamowicie podekscytowany powrotem do domu na ostatni wyścig sezonu. Ściganie się w domowym Grand Prix zawsze ma inny smak, zaś energia i ekscytacja pochodząca od fanów jest niesamowita. Tylko dwa razy miałem okazję ścigać się tutaj w Formule 1, ale za każdym razem publiczność strasznie mi pomagała. Interlagos jest torem, który lubi większość kierowców. Jest bardzo techniczny i trudno wykrzesać z niego maksimum, co prowadzi do ekscytujących wyścigów. Znacząco poprawiliśmy się w kilku ostatnich wyścigach i mam nadzieję, że uda nam się kontynuować ten trend i zaliczyć kolejny podwójny finisz w punktach.

(Dawid Pytel)
 
Caterham

Heikki Kovalainen: Interlagos to dobre miejsce, by zakończyć sezon, ponieważ jest to jeden z tych torów, na którzy wszystko może się wydarzyć. Wygląda na to, że codziennie może padać, a to będzie oznaczać, że dobór odpowiedniej strategii będzie kluczowy – zjazd do boksów w odpowiednim momencie może dać przewagę w kwalifikacjach lub wyścigu. Sam tor jest trochę podstępny. W niektórych częściach jest bardzo wąski i musisz upewnić się, że obierzesz dobrą linię jazdy, bo inaczej bardzo łatwo o błąd. Nie pomylę się też mówiąc, że wyścig tutaj posiada świetną atmosferę. Fani są niesamowicie oddani Formule 1, wiedzą wiele na jej temat i zmieniają cały weekend w wielką imprezę na trybunach. Świetnie jest stać w niedzielę na polach startowych, gdy wokół ciebie wszyscy na trybunach podskakują. To naprawdę wspaniałe miejsce dla F1.

Witalij Pietrow: Ostatnim wyścigiem sezonu jest Brazylia – tor, który rzuca dobre wyzwanie i na którym wszystko może się zdarzyć. Rok temu finiszowałem w punktach i mimo tego, że w tym roku nie będzie to takie proste, to wciąż chcemy o to walczyć. Prognozy na niedzielę zapowiadają deszcz, więc może to uczynić koniec sezonu bardzo ekscytującym od początku aż po koniec stawki. Technicznie tor ten jest bardzo interesujący. Musisz mieć naprawdę dobrą trakcję, by dobrze wyjść z wolnych zakrętów, jak również musisz upewnić się, że masz dobre ustawienia pod kątem długiego, przejeżdżanego z otwartą przepustnicą od ostatniego zakrętu aż po pierwszego, co może dać szansę wyprzedzenia bolidów przed tobą, gdy rozpoczynasz kolejne okrążenie.

Giedo van der Garde: Będzie to mój ostatni trening w tym sezonie na kolejnym torze, na którym wcześniej nie jeździłem, jednak poczyniłem zwykłe przygotowania na symulatorze, więc szybko złapię tempo. Wygląda na to, że jest to dość techniczny obiekt, o którym wszyscy mówią, że ma fantastyczną atmosferę, więc nie mogę doczekać się wyjazdu i kontynuowaniu tego, co skończyłem po dwóch dobrych dniach w bolidzie podczas testów w Abu Zabi.

(Dawid Pytel)
 
HRT

Pedro de la Rosa: To niesamowite jak czas szybko leci i wizyta w Brazylii na ostatnim wyścigu sezonu, po tym wszystkim czego dokonaliśmy, napawa mnie dumą. Tutejszy wyścig jest zawsze bardzo wyjątkowy, nie tylko z powodu układu toru, ale także dzięki historii Formuły 1 i fanom. To krótki, ale wymagający obiekt gdzie można wyprzedzać. Jednak pogoda i możliwe opady deszczu również mogą odegrać ważną rolę w końcowym rezultacie wyścigu. Jeśli tak się stanie, będziemy gotowi wykorzystać naszą szansę. To ostatni wyścig sezonu i damy z siebie wszystko, by uzyskać dobry rezultat. To byłoby fantastyczne, nie tylko dla całego zespołu, który pracował bardzo ciężko przez cały rok, ale również dla fanów, którzy byli niesamowitym wsparciem w tym sezonie.

Narain Karthikeyan: Interlagos jest torem, który znam i pamiętam z roku 2005, kiedy tutaj jeździłem. Bardzo lubię ten obiekt a F1 ma tutaj wielką historię. Układ posiada kilka interesujących części a fakt, że raz idzie w górę, to znów opada czyni go dość spektakularnym. Również widzowie przyczyniają się do tego, że jest wyjątkowy. Dla kierowców jest to wymagający tor, ponieważ jest jednym z nielicznych, gdzie jeździmy w ruchu przeciwnym do wskazówek zegara. To ostatni wyścig sezonu i jesteśmy bardzo zmotywowani, by wykonać dobrą pracę i zakończyć wyścig w najlepszy możliwy sposób.

(Dawid Pytel)
 
Marussia

Timo Glock: Zmierzając na ostatni wyścig sezonu trudno jest uwierzyć, że to już koniec. To powiedziawszy, Brazylia to zawsze wyścig, w którym dużo się dzieje, więc z przodu stawki walka o mistrzostwo wciąż może być ekscytująca. Dla nas naszym typowym celem od kilku wyścigów jest utrzymanie pozycji i ukończenie sezonu wydobywając maksimum z całego pakietu. To powinien być ekscytujący weekend.

Charles Pic: Trudno uwierzyć, że jest to ostatni wyścig w moim debiutanckim sezonie. Od połowy sezonu czas zaczął biec szybko, prawdopodobnie dlatego, że wykonaliśmy tak duży progres jako zespół i w każdym wyścigu chcieliśmy coraz więcej. Na to właśnie będziemy liczyć w Brazylii. Mamy dobry pakiet, jednak da się z niego jeszcze coś wykorzystać. Mam nadzieję, że będziemy w stanie iść naprzód do samego końca i wywalczyć rezultat, którego potrzebujemy. To będzie najlepsza nagroda dla całego zespołu.

(Dawid Pytel)


Więcej wkrótce...

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
michu_tarnow, 21.11.2012 21:06[!]
@MPOWER a po co ja się mam zastanawiać co będzie za kilkanaście tam lat? Będę kibicował temu który "najbardziej przypadnie mi do gustu" niekoniecznie temu najlepszemu i najszybszemu.

A powiedz mi gdzie ja napisałem, że się interesuje od tego czy tamtego roku? Ja napisałem tylko, że F1 oglądam od 2008 roku, a logiczne że więcej się wie jak się w to "wciągnie".
IceMan11, 21.11.2012 21:24[!]
@Asmodeus
Jesteś naprawdę zabawny.
jednooki_cyklop, 21.11.2012 21:34[!]
Chociaż nie zwykłem kibicować Vettelowi, to widząc komentarze pewnych osób nie pogniewałbym się, gdyby tytuł powędrował jednak w ręce Niemca :)
MPOWER, 22.11.2012 01:32[!]
Cytat Lewis Hamilton :
I w końcu słowo na temat mistrzostw: to strasznie wyrównana walka i ani Sebastian, ani Fernando nie mogą pozwolić sobie teraz na chwilę relaksu. Obaj są fantastycznymi kierowcami i obaj jeździli wyśmienicie przez cały sezon.


WTF? A temu co się stało, że teraz odwraca kota ogonem? Przez cały sezon w każdej wypowiedzi twierdził, że Alonso jest lepszym kierowcą, że więcej wyciska z bolidu, że ma świetną formę i że to Hiszpan zasługuje na tytuł itd itp a tutaj taka wypowiedź....
jpslotus72, 22.11.2012 10:57[!]
Michael Schumacher:
Cytat :
Interlagos to dobre miejsce, by zakończyć karierę, ponieważ zakorzeniona jest tutaj ogromna fascynacja Formułą 1. Zawsze cieszę się entuzjazmem fanów a sam tor jest po prostu świetny; miało tu miejsce wiele zapadających w pamięć wydarzeń i zawsze serwuje spektakularne wyścigi, ponieważ unikalny układ gwarantuje dużo akcji. Dla mnie to także tor, który przywodzi wspomnienia Ayrtona.
Niech Bernie potraktuje to jako "testament" mistrza i ceni jego zdanie wyżej, niż słowa burmistrza Rio De Janeiro:
Cytat :
Bądźcie czujni Sao Paulo, ponieważ zamierzam odebrać wam Formułę 1
źródło:
http://www.f1wm.p...p/news_id-27897.html
Kto może powiedzieć więcej o wyścigowej i historycznej wartości toru, niż siedmiokrotny mistrz świata?

W świetle ostatecznej walki tegoroczny tytuł pożegnanie Schumachera jakby zeszło w cień. Pamiętajmy jednak, żeby oddać "cesarzowi co cesarskie" - i jak przy każdym rozstaniu: zachować dobre chwile w pamięci, te mniej udane "fotki" schować do szuflady....
Flybutter, 22.11.2012 16:30[!]
Cytat :
Ciekaw jestem jak Vettel nie będzie już odnosił zwycięstw to zapewne będziecie kibicować komuś innemu..

Ja osobiście jako fanka Vettela, będę Mu kibicować dalej - robiłam to przed 2010, więc po masowych wygranych pewnie będzie tak samo... ;) Nie każdy kibic Vettela wynika z bycia sezonowcem.

Cytat AlbertoArmstrong :
No oczywiście. Jestem sezonowcem, bo Vettel wygrywa seriami. Pomijam to co pokazał w F1, zanim trafił do RBR. Skoro ma bolid na poziomie to chyba oczywiste, że wykorzystuje szanse.

Dokładnie! Bo dla niektórych najlepiej by było gdyby wcale nie startował, bo ma lepsze auto i jak nim wygra, to 'ludzie będą gadać'.
nie brać całkiem na poważnie i się nie rzucać proszę ;)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca