|
|
|
|
|
|
Grande Prêmio do Brasil 2013 | 24 listopada |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:09,822 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:11,473 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 208,517 km/h - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004 |
| |
Opony użyte w wyścigu [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Zmiana 1 | Zmiana 2 | Zmiana 3 | Suma wizyt w boksach | | |
|
1. | Vettel | Pn | Pn (24) | Tn (47) | | 2 | | |
2. | Webber | Pn | Pn (23) | Tn (47) | | 2 | | |
3. | Alonso | Pn | Tn (21) | Pn (47) | | 2 | | |
4. | Button | Tn | Pn (20) | Pn (43) | | 2 | | |
5. | Rosberg | Pn | Tn (22) | Tn (44) | | 2 | | |
6. | Perez | Pn | Pn (19) | Tn (44) | | 2 | | |
7. | Massa | Pn | Pn (19) | DT (34) | Pn (43) | 3 | | |
8. | Hülkenberg | Pn | Pn (20) | Tn (46) | | 2 | | |
9. | Hamilton | Pn | Tn (21) | Tn (47) | DT (52) | 3 | | |
10. | Ricciardo | Pn | Tn (14) | Tn (42) | | 2 | | |
11. | di Resta | Pn | Pn (20) | Tn (47) | | 2 | | |
12. | Gutierrez | Tn | Pn (22) | Pn (47) | | 2 | | |
13. | Sutil | Pn | Pn (17) | Tn (37) | Pn (54) | 3 | | |
14. | Kovalainen | Pn | Pn (15) | Tn (34) | | 2 | | |
15. | Vergne | Pn | Tn (10) | Pn (28) | Tn (46) | 3 | | |
16. | Maldonado | Pn | Pn (23) | Tn (43) | | 2 | | |
17. | Bianchi | Pn | Tn (21) | Tn (47) | | 2 | | |
18. | van der Garde | Pn | Pn (24) | Tn (47) | Tu (52) | 3 | | |
19. | Chilton | Pn | Pn (26) | Tn (48) | Pu (66) | 3 | | |
|
Niesklasyfikowani | |
| Pic | Pn | Tn (15) | | | 1 | | |
| Bottas | Pn | Tn (17) | Pn (41) | | 2 | | |
| Grosjean | Pn | | | | 0 | | |
| |
|
|
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.
T = Twarda mieszanka
P = Pośrednia mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
DT = Kara przejazdu przez boksy
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Brak możliwości jazdy po suchej nawierzchni przed startem Grand Prix oznaczał, że dobranie odpowiedniej strategii musiało się oprzeć w pewnym stopniu na zgadywaniu. Do tego nawierzchnia nie była nagumowana i wyliczenie poziomów zużycia oraz degradacji było bardzo trudne. Przez cały wyścig utrzymywała się niepewna prognoza pogody, co jeszcze bardziej komplikowało sytuację – różne ekipy interpretowały informacje na różne sposoby. Musiały jednak pamiętać o tym, że w suchych warunkach trzeba zastosować oba rodzaje gładkiej mieszanki. Ten wyścig był zakończeniem pewnej epoki – samochody oraz opony będą w przyszłym roku zupełnie inne. Gratulacje dla Sebastiana Vettela i Red Bulla za rekordowy sezon, a Markowi Webberowi, który w Brazylii zakończył pełną sukcesów karierę w Formule 1, życzymy powodzenia w przyszłości”.
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|