F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2013
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Korei Południowej
GP Japonii
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2013
Klasyfikacje generalne 2013
Statystyki z sezonu 2013

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Gilles Villeneuve.
Grand Prix du Canada 20139 czerwca
Circuit Gilles Villeneuve
Długość toru: 4,361 km
Liczba okrążeń: 70
Pełny dystans: 305,270 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:12,275 - Ralf Schumacher (Williams), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:13,622 - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
207,165 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opony użyte w wyścigu  [  T-  |  T+  ]
P.Kierowca Start Zmiana 1 Zmiana 2 Zmiana 3/Zmiana 4 Suma wizyt w boksach   
1.Vettel SMn Pn (16) Pn (49)  2   
2.Alonso SMn Pn (16) Pn (47)  2   
3.Hamilton SMn Pn (19) Pn (48)  2   
4.Webber SMn Pn (13) Pn (46)  2   
5.Rosberg SMn SMn (14) Pn (31) Pn (57) 3   
6.Vergne SMn Pn (13) SMn (57)  2   
7.di Resta Pn SMn (56)   1   
8.Massa SMn SMn (17) Pu (41)  2   
9.Räikkönen SMn Pn (22)   1   
10.Sutil SMn Pn (9) Pn (37) DT (61) 3   
11.Perez SMn Pn (13) Pn (43)  2   
12.Button SMn Pn (27)   1   
13.Grosjean Pn SMn (42) Pn (53)  2   
14.Bottas SMn Pn (14) Pn (40)  2   
15.Ricciardo SMn Pn (12) Pn (39)  2   
16.Maldonado SMn Pn (9) DT (17) Pn (49) 3   
17.Bianchi Pn SMn (41)   1   
18.Pic SMn Pn (11) Pn (36)  2   
19.Chilton Pn SMn (38)   1   
20.Gutierrez SMn Pn (21) SMn (63)  2   
Niesklasyfikowani
Hülkenberg SMn Pn (12) Pn (38)  2   
van der Garde SMn Pn (8) Pn (32) S&G (38)/Pu (40) 4   
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.
P = Pośrednia mieszanka
SM = Supermiękka mieszanka
N = Nowy komplet
U = Używany komplet
DT = Kara przejazdu przez boksy
S&G = Kara 10-sekundowego postoju w boksie


Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Grand Prix Kanady stanowiła do pewnego stopnia krok w nieznane, bo temperatura nawierzchni była wyraźnie wyższa niż podczas wczorajszych kwalifikacji. Ze względu na wysokie wymagania odnośnie trakcji, kanadyjski tor należy do najbardziej wymagających dla tylnych opon – zwłaszcza w obliczu wcześniejszych opadów, bo wilgoć zmyła nałożoną wcześniej gumę, jeszcze bardziej zmniejszając poziom przyczepności. Mimo tego cała czołówka była w stanie kontrolować zużycie i degradację, a inne typowe dla tego wyścigu zjawisko, czyli ziarnienie opon, także utrzymywało się na niskim poziomie. Mercedes zdaje się nadal zmagać z problemami dotyczącymi wysokiej degradacji, bo Nico Rosberg jako jedyny kierowca z pierwszej dziesiątki pojechał na trzy pit stopy. Najlepszą taktyką były dwa postoje, ale Paul di Resta wspaniałą jazdą pokazał, co można było osiągnąć przy zastosowaniu strategii jednego zjazdu, pokonując pierwsze 56 okrążeń na jednym komplecie pośredniego ogumienia”.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca