|
|
|
|
|
|
UBS Chinese Grand Prix 2014 | 20 kwietnia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:33,185 - Q1, Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:32,238 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 205,313 km/h - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004 |
| |
Opony użyte w wyścigu [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | Suma |
|
1. | Hamilton | Mn | Pn (17) | Pn (38) | | 2 |
2. | Rosberg | Mn | Pn (13) | Pn (37) | | 2 |
3. | Alonso | Mn | Pn (11) | Pn (33) | | 2 |
4. | Ricciardo | Mn | Pn (15) | Pn (37) | | 2 |
5. | Vettel | Mn | Pn (12) | Pn (34) | | 2 |
6. | Hülkenberg | Mn | Pn (11) | Pn (31) | | 2 |
7. | Bottas | Mn | Pn (12) | Pn (31) | | 2 |
8. | Räikkönen | Mn | Pn (10) | Pn (31) | | 2 |
9. | Perez | Mn | Pn (10) | Pn (30) | | 2 |
10. | Kwiat | Mn | Pn (14) | Pn (31) | | 2 |
11. | Button | Mn | Pn (7) | Pn (28) | | 2 |
12. | Vergne | Mn | Mn (15) | Pn (32) | | 2 |
13. | Magnussen | Pn | Mn (17) | Pn (31) | | 2 |
14. | Maldonado | Mn | Pn (11) | Pn (32) | | 2 |
15. | Massa | Mn | Pn (10) | Pn (31) | | 2 |
16. | Gutierrez | Mn | Pn (14) | Pn (27) | Mn (40) | 3 |
17. | Bianchi | Mn | Pn (11) | Pn (28) | | 2 |
18. | Kobayashi | Mn | Pn (11) | Mn (30) | Mn (40) | 3 |
19. | Chilton | Mn | Pn (12) | Pn (32) | Mn (48) | 3 |
20. | Ericsson | Mn | Pn (10) | Mn (27) | Mn (42) | 3 |
|
Niesklasyfikowani | |
| Grosjean | Mn | Pn (9) | | | 1 |
| Sutil | Mn | | | | 0 |
| |
|
|
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej kolumnie całkowita liczba pit stopów.
M = Miękka mieszanka
P = Pośrednia mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery: „Po wczorajszych deszczowych kwalifikacjach wszyscy kierowcy mieli do dyspozycji pełny przydział slicków na wyścig. Od samego początku było widać, że zespoły elastycznie podchodzą do strategii: rozważano dwa lub trzy pit stopy, a kluczem do możliwości każdego kierowcy była forma miękkiej mieszanki w pierwszym przejeździe oraz pośredniej w drugim. Kiedy stało się jasne, że nieznaczny wzrost temperatury nawierzchni nie będzie miał dużego wpływu na ziarnienie miękkich opon, zespoły skupiły się na wykorzystaniu pośredniej mieszanki, podstawowej na wyścig. Temperatura przez cały weekend utrzymywała się ogólnie na niskim poziomie – jednym z najniższych w ostatnich trzech latach – i dlatego zaobserwowaliśmy trochę ziarnienia przede wszystkim na miękkich oponach, co z kolei było przyczyną odkładania się odłamków gumy na najdłuższej prostej. Nie jest to pożądane zjawisko, ale w takich warunkach należało się tego spodziewać. Degradacja pośredniej mieszanki utrzymywała się tutaj na poziomie jednej dziesiątej sekundy na okrążeniu, a w przypadku miękkiego ogumienia ta wartość wyniosła nieco ponad dwie dziesiąte sekundy”.
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|