F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Eagle T1GPokaż profil konstruktora
 
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Belgii - 12 czerwca 1966
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Kanady - 20 wrze?nia 1969
Pierwsze zwycięstwo:Grand Prix Belgii - 18 czerwca 1967
Ostatnie zwycięstwo:Grand Prix Belgii - 18 czerwca 1967
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:25
Zwycięstwa:1 (4.00%)
Zdobyte punkty:17
Statystyki bolidu Eagle T1G ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 196911000001Climax 2.7 L4A. Pease
 196855000004Weslake 3.0 V12
Climax 2.7 L4
D. Gurney, A. Pease
 1967111613120214Climax 2.7 L4
Weslake 3.0 V12
D. Gurney, R. Ginther, B. McLaren, A. Pease, L. Scarfiotti
 1966810400007Climax 2.7 L4
Weslake 3.0 V12
D. Gurney, P. Hill, B. Bondurant
 Razem:2532171
(4.0%) 
2
(6.2%) 
0
(0.0%) 
2
(8.0%) 
26
(81.2%)
 
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 1966
Spa-Francorchamps27D. GurneyClimax 2.7 L415NSniesklasyfikowany
Reims26D. GurneyClimax 2.7 L4145
Brands Hatch16D. GurneyClimax 2.7 L43NSsilnik
Zandvoort10D. GurneyClimax 2.7 L44NSwyciek oleju
Nürburgring12D. GurneyClimax 2.7 L487elektryka
Monza34P. HillClimax 2.7 L4NZ-
Monza30D. GurneyWeslake 3.0 V1219NSsilnik
Watkins Glen16B. BondurantClimax 2.7 L416ZDstart na "popych"
Watkins Glen15D. GurneyWeslake 3.0 V1214NSsprzęgło
Mexico City16B. BondurantWeslake 3.0 V1218NSukład paliwowy
Mexico City15D. GurneyClimax 2.7 L495
Sezon 1967
Kyalami9D. GurneyClimax 2.7 L411NSzawieszenie
Monte Carlo23D. GurneyWeslake 3.0 V127NSpompa paliwowa
Monte Carlo22R. GintherWeslake 3.0 V12NZ-
Zandvoort15D. GurneyWeslake 3.0 V122NSwtrysk
Spa-Francorchamps36D. GurneyWeslake 3.0 V1221 (naj. okr.)
Le Mans9D. GurneyWeslake 3.0 V123NSwyciek paliwa
Le Mans8B. McLarenWeslake 3.0 V125NSzapłon
Silverstone10B. McLarenWeslake 3.0 V1210NSsilnik
Silverstone9D. GurneyWeslake 3.0 V125NSsprzęgło
Nürburgring10B. McLarenWeslake 3.0 V125NSwyciek oleju
Nürburgring9D. GurneyWeslake 3.0 V124NSpółoś napędowa (naj. okr.)
Mosport Park11A. PeaseClimax 2.7 L416NSniesklasyfikowany
Mosport Park10D. GurneyWeslake 3.0 V1253
Monza8D. GurneyWeslake 3.0 V125NSsilnik
Monza10L. ScarfiottiWeslake 3.0 V1210NSsilnik
Watkins Glen11D. GurneyWeslake 3.0 V123NSzawieszenie
Mexico City11D. GurneyWeslake 3.0 V123NSchłodnica
Sezon 1968
Kyalami6D. GurneyWeslake 3.0 V1212NSwyciek oleju
Monte Carlo19D. GurneyWeslake 3.0 V1216NSzapłon
Brands Hatch24D. GurneyWeslake 3.0 V126NSpompa paliwowa
Nürburgring14D. GurneyWeslake 3.0 V12109
Monza21D. GurneyWeslake 3.0 V1212NSciśnienie oleju/silnik
Mont-Tremblant25A. PeaseClimax 2.7 L4-NWsilnik
Sezon 1969
Mosport Park69A. PeaseClimax 2.7 L417ZDzbyt wolny
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca