|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Eagle T1G ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1966 | |
| Spa-Francorchamps | 27 | D. Gurney | Climax 2.7 L4 | | 15 | NS | niesklasyfikowany | | Reims | 26 | D. Gurney | Climax 2.7 L4 | | 14 | 5 | | | Brands Hatch | 16 | D. Gurney | Climax 2.7 L4 | | 3 | NS | silnik | | Zandvoort | 10 | D. Gurney | Climax 2.7 L4 | | 4 | NS | wyciek oleju | | Nürburgring | 12 | D. Gurney | Climax 2.7 L4 | | 8 | 7 | elektryka | | Monza | 34 | P. Hill | Climax 2.7 L4 | | NZ | - | | | Monza | 30 | D. Gurney | Weslake 3.0 V12 | | 19 | NS | silnik | | Watkins Glen | 16 | B. Bondurant | Climax 2.7 L4 | | 16 | ZD | start na "popych" | | Watkins Glen | 15 | D. Gurney | Weslake 3.0 V12 | | 14 | NS | sprzęgło | | Mexico City | 16 | B. Bondurant | Weslake 3.0 V12 | | 18 | NS | układ paliwowy | | Mexico City | 15 | D. Gurney | Climax 2.7 L4 | | 9 | 5 | | |
Sezon 1967 | |
| Kyalami | 9 | D. Gurney | Climax 2.7 L4 | | 11 | NS | zawieszenie | | Monte Carlo | 23 | D. Gurney | Weslake 3.0 V12 | | 7 | NS | pompa paliwowa | | Monte Carlo | 22 | R. Ginther | Weslake 3.0 V12 | | NZ | - | | | Zandvoort | 15 | D. Gurney | Weslake 3.0 V12 | | 2 | NS | wtrysk | | Spa-Francorchamps | 36 | D. Gurney | Weslake 3.0 V12 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Le Mans | 9 | D. Gurney | Weslake 3.0 V12 | | 3 | NS | wyciek paliwa | | Le Mans | 8 | B. McLaren | Weslake 3.0 V12 | | 5 | NS | zapłon | | Silverstone | 10 | B. McLaren | Weslake 3.0 V12 | | 10 | NS | silnik | | Silverstone | 9 | D. Gurney | Weslake 3.0 V12 | | 5 | NS | sprzęgło | | Nürburgring | 10 | B. McLaren | Weslake 3.0 V12 | | 5 | NS | wyciek oleju | | Nürburgring | 9 | D. Gurney | Weslake 3.0 V12 | | 4 | NS | półoś napędowa (naj. okr.) | | Mosport Park | 11 | A. Pease | Climax 2.7 L4 | | 16 | NS | niesklasyfikowany | | Mosport Park | 10 | D. Gurney | Weslake 3.0 V12 | | 5 | 3 | | | Monza | 8 | D. Gurney | Weslake 3.0 V12 | | 5 | NS | silnik | | Monza | 10 | L. Scarfiotti | Weslake 3.0 V12 | | 10 | NS | silnik | | Watkins Glen | 11 | D. Gurney | Weslake 3.0 V12 | | 3 | NS | zawieszenie | | Mexico City | 11 | D. Gurney | Weslake 3.0 V12 | | 3 | NS | chłodnica | |
Sezon 1968 | |
| Kyalami | 6 | D. Gurney | Weslake 3.0 V12 | | 12 | NS | wyciek oleju | | Monte Carlo | 19 | D. Gurney | Weslake 3.0 V12 | | 16 | NS | zapłon | | Brands Hatch | 24 | D. Gurney | Weslake 3.0 V12 | | 6 | NS | pompa paliwowa | | Nürburgring | 14 | D. Gurney | Weslake 3.0 V12 | | 10 | 9 | | | Monza | 21 | D. Gurney | Weslake 3.0 V12 | | 12 | NS | ciśnienie oleju/silnik | | Mont-Tremblant | 25 | A. Pease | Climax 2.7 L4 | | - | NW | silnik | |
Sezon 1969 | |
| Mosport Park | 69 | A. Pease | Climax 2.7 L4 | | 17 | ZD | zbyt wolny |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|