F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Brabham BT50Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix RPA - 23 stycznia 1982
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Stanów Zjednoczonych - 25 wrze?nia 1982
Pierwsze zwycięstwo:Grand Prix Kanady - 13 czerwca 1982
Ostatnie zwycięstwo:Grand Prix Kanady - 13 czerwca 1982
Pierwsze pole position:Grand Prix Austrii - 15 sierpnia 1982
Ostatnie pole position:Grand Prix Austrii - 15 sierpnia 1982
Zaliczone Grand Prix:12
Zwycięstwa:1 (8.33%)
Zdobyte punkty:22
Statystyki bolidu Brabham BT50 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 1982122222121316BMW 1.5 L4TN. Piquet, R. Patrese
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 1982
Kyalami1N. PiquetBMW 1.5 L4T2NSpoślizg
Kyalami2R. PatreseBMW 1.5 L4T4NSturbo
Zolder2R. PatreseBMW 1.5 L4T9NSpoślizg
Zolder1N. PiquetBMW 1.5 L4T85
Monte Carlo1N. PiquetBMW 1.5 L4T13NSturbo
Detroit1N. PiquetBMW 1.5 L4TNZ-
Gilles Villeneuve1N. PiquetBMW 1.5 L4T41wyścig zatrzymany z powodu wypadku na starcie
Zandvoort1N. PiquetBMW 1.5 L4T32
Zandvoort2R. PatreseBMW 1.5 L4T1015
Brands Hatch2R. PatreseBMW 1.5 L4T2NSzgaśnięcie silnika na starcie/wypadek
Brands Hatch1N. PiquetBMW 1.5 L4T3NSukład paliwowy
Paul Ricard1N. PiquetBMW 1.5 L4T6NSsilnik
Paul Ricard2R. PatreseBMW 1.5 L4T4NSsilnik/pożar (naj. okr.)
Hockenheim2R. PatreseBMW 1.5 L4T6NSsilnik
Hockenheim1N. PiquetBMW 1.5 L4T4NSkolizja z Salazarem (naj. okr.)
Red Bull Ring 2R. PatreseBMW 1.5 L4T2NSsilnik/poślizg
Red Bull Ring 1N. PiquetBMW 1.5 L4T1NSelektryka (naj. okr.)
Dijon-Prenois2R. PatreseBMW 1.5 L4T35
Dijon-Prenois1N. PiquetBMW 1.5 L4T64
Monza2R. PatreseBMW 1.5 L4T4NSsprzęgło
Monza1N. PiquetBMW 1.5 L4T2NSsilnik
Caesars Palace1N. PiquetBMW 1.5 L4T12NSsilnik
Caesars Palace2R. PatreseBMW 1.5 L4T5NSsprzęgło
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca