|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Toleman TG183B ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1983 | |
| Jacarepaguá | 36 | B. Giacomelli | Hart 1.5 L4T | | 15 | NS | poślizg | | Jacarepaguá | 35 | D. Warwick | Hart 1.5 L4T | | 5 | 8 | | | Long Beach | 36 | B. Giacomelli | Hart 1.5 L4T | | 14 | NS | bateria | | Long Beach | 35 | D. Warwick | Hart 1.5 L4T | | 6 | NS | pęknięta opona/poślizg | | Paul Ricard | 36 | B. Giacomelli | Hart 1.5 L4T | | 13 | 13 | skrzynia biegów | | Paul Ricard | 35 | D. Warwick | Hart 1.5 L4T | | 9 | NS | układ chłodzenia/silnik | | Imola | 35 | D. Warwick | Hart 1.5 L4T | | 14 | NS | poślizg | | Imola | 36 | B. Giacomelli | Hart 1.5 L4T | | 17 | NS | zawieszenie | | Monte Carlo | 36 | B. Giacomelli | Hart 1.5 L4T | | NZ | - | | | Monte Carlo | 35 | D. Warwick | Hart 1.5 L4T | | 10 | NS | kolizja z Surerem | | Spa-Francorchamps | 35 | D. Warwick | Hart 1.5 L4T | | 22 | 7 | | | Spa-Francorchamps | 36 | B. Giacomelli | Hart 1.5 L4T | | 16 | 8 | | | Detroit | 36 | B. Giacomelli | Hart 1.5 L4T | | 17 | 9 | | | Detroit | 35 | D. Warwick | Hart 1.5 L4T | | 9 | NS | wyciek wody/silnik | | Gilles Villeneuve | 35 | D. Warwick | Hart 1.5 L4T | | 12 | NS | turbo | | Gilles Villeneuve | 36 | B. Giacomelli | Hart 1.5 L4T | | 10 | NS | silnik | | Silverstone | 36 | B. Giacomelli | Hart 1.5 L4T | | 12 | NS | turbo | | Silverstone | 35 | D. Warwick | Hart 1.5 L4T | | 10 | NS | skrzynia biegów | | Hockenheim | 36 | B. Giacomelli | Hart 1.5 L4T | | 10 | NS | turbo | | Hockenheim | 35 | D. Warwick | Hart 1.5 L4T | | 9 | NS | silnik | | Red Bull Ring | 36 | B. Giacomelli | Hart 1.5 L4T | | 7 | NS | wypadek/chłodnica | | Red Bull Ring | 35 | D. Warwick | Hart 1.5 L4T | | 10 | NS | turbo | | Zandvoort | 36 | B. Giacomelli | Hart 1.5 L4T | | 13 | 13 | poślizg | | Zandvoort | 35 | D. Warwick | Hart 1.5 L4T | | 7 | 4 | | | Monza | 35 | D. Warwick | Hart 1.5 L4T | | 12 | 6 | | | Monza | 36 | B. Giacomelli | Hart 1.5 L4T | | 14 | 7 | | | Brands Hatch | 36 | B. Giacomelli | Hart 1.5 L4T | | 12 | 6 | | | Brands Hatch | 35 | D. Warwick | Hart 1.5 L4T | | 11 | 5 | | | Kyalami | 35 | D. Warwick | Hart 1.5 L4T | | 13 | 4 | | | Kyalami | 36 | B. Giacomelli | Hart 1.5 L4T | | 16 | NS | turbo/pożar | |
Sezon 1984 | |
| Jacarepaguá | 20 | J. Cecotto | Hart 1.5 L4T | | 17 | NS | turbo | | Jacarepaguá | 19 | A. Senna | Hart 1.5 L4T | | 16 | NS | turbo | | Kyalami | 20 | J. Cecotto | Hart 1.5 L4T | | 19 | NS | pęknięta opona/zawieszenie | | Kyalami | 19 | A. Senna | Hart 1.5 L4T | | 13 | 6 | | | Zolder | 20 | J. Cecotto | Hart 1.5 L4T | | 16 | NS | sprzęgło | | Zolder | 19 | A. Senna | Hart 1.5 L4T | | 19 | 6 | | | Imola | 20 | J. Cecotto | Hart 1.5 L4T | | 19 | NS | niesklasyfikowany | | Imola | 19 | A. Senna | Hart 1.5 L4T | | NZ | - | | | Dijon-Prenois | 20 | J. Cecotto | Hart 1.5 L4T | | 18 | NS | turbo |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|