|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Brabham BT53 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1984 | |
| Jacarepaguá | 2 | T. Fabi | BMW 1.5 L4T | | 15 | NS | turbo | | Jacarepaguá | 1 | N. Piquet | BMW 1.5 L4T | | 7 | NS | silnik | | Kyalami | 2 | T. Fabi | BMW 1.5 L4T | | 6 | NS | turbo | | Kyalami | 1 | N. Piquet | BMW 1.5 L4T | | 1 | NS | turbo | | Zolder | 2 | T. Fabi | BMW 1.5 L4T | | 18 | NS | poślizg | | Zolder | 1 | N. Piquet | BMW 1.5 L4T | | 9 | 9 | silnik | | Imola | 2 | T. Fabi | BMW 1.5 L4T | | 9 | NS | turbo | | Imola | 1 | N. Piquet | BMW 1.5 L4T | | 1 | NS | turbo (naj. okr.) | | Dijon-Prenois | 1 | N. Piquet | BMW 1.5 L4T | | 3 | NS | turbo | | Dijon-Prenois | 2 | T. Fabi | BMW 1.5 L4T | | 17 | 9 | | | Monte Carlo | 2 | C. Fabi | BMW 1.5 L4T | | 15 | NS | elektryka | | Monte Carlo | 1 | N. Piquet | BMW 1.5 L4T | | 9 | NS | elektryka | | Gilles Villeneuve | 1 | N. Piquet | BMW 1.5 L4T | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Gilles Villeneuve | 2 | C. Fabi | BMW 1.5 L4T | | 16 | NS | turbo | | Detroit | 2 | T. Fabi | BMW 1.5 L4T | | 23 | 3 | | | Detroit | 1 | N. Piquet | BMW 1.5 L4T | | 1 | 1 | wyścig zatrzymany z powodu wypadku na starcie | | Dallas | 2 | C. Fabi | BMW 1.5 L4T | | 11 | 7 | | | Dallas | 1 | N. Piquet | BMW 1.5 L4T | | 12 | NS | przepustnica/wypadek | | Brands Hatch | 2 | T. Fabi | BMW 1.5 L4T | | 14 | NS | elektryka | | Brands Hatch | 1 | N. Piquet | BMW 1.5 L4T | | 1 | 7 | | | Hockenheim | 2 | T. Fabi | BMW 1.5 L4T | | 8 | NS | turbo | | Hockenheim | 1 | N. Piquet | BMW 1.5 L4T | | 5 | NS | skrzynia biegów | | Red Bull Ring | 1 | N. Piquet | BMW 1.5 L4T | | 1 | 2 | | | Red Bull Ring | 2 | T. Fabi | BMW 1.5 L4T | | 7 | 4 | | | Zandvoort | 2 | T. Fabi | BMW 1.5 L4T | | 10 | 5 | | | Zandvoort | 1 | N. Piquet | BMW 1.5 L4T | | 2 | NS | ciśnienie oleju | | Monza | 1 | N. Piquet | BMW 1.5 L4T | | 1 | NS | silnik | | Monza | 2 | T. Fabi | BMW 1.5 L4T | | 5 | NS | silnik | | Nürburgring | 2 | T. Fabi | BMW 1.5 L4T | | 10 | NS | skrzynia biegów | | Nürburgring | 1 | N. Piquet | BMW 1.5 L4T | | 1 | 3 | | | Estoril | 1 | N. Piquet | BMW 1.5 L4T | | 1 | 6 | | | Estoril | 2 | M. Winkelhock | BMW 1.5 L4T | | 19 | 10 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|