F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Brabham BT53Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Brazylii - 25 marca 1984
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Portugalii - 21 pa?dziernika 1984
Pierwsze zwycięstwo:Grand Prix Kanady - 17 czerwca 1984
Ostatnie zwycięstwo:Grand Prix Stanów Zjednoczonych Wsch. - 24 czerwca 1984
Pierwsze pole position:Grand Prix RPA - 7 kwietnia 1984
Ostatnie pole position:Grand Prix Portugalii - 21 pa?dziernika 1984
Zaliczone Grand Prix:16
Zwycięstwa:2 (12.50%)
Zdobyte punkty:38
Statystyki bolidu Brabham BT53 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 1984163238259219BMW 1.5 L4TT. Fabi, N. Piquet, C. Fabi, M. Winkelhock
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 1984
Jacarepaguá2T. FabiBMW 1.5 L4T15NSturbo
Jacarepaguá1N. PiquetBMW 1.5 L4T7NSsilnik
Kyalami2T. FabiBMW 1.5 L4T6NSturbo
Kyalami1N. PiquetBMW 1.5 L4T1NSturbo
Zolder2T. FabiBMW 1.5 L4T18NSpoślizg
Zolder1N. PiquetBMW 1.5 L4T99silnik
Imola2T. FabiBMW 1.5 L4T9NSturbo
Imola1N. PiquetBMW 1.5 L4T1NSturbo (naj. okr.)
Dijon-Prenois1N. PiquetBMW 1.5 L4T3NSturbo
Dijon-Prenois2T. FabiBMW 1.5 L4T179
Monte Carlo2C. FabiBMW 1.5 L4T15NSelektryka
Monte Carlo1N. PiquetBMW 1.5 L4T9NSelektryka
Gilles Villeneuve1N. PiquetBMW 1.5 L4T11 (naj. okr.)
Gilles Villeneuve2C. FabiBMW 1.5 L4T16NSturbo
Detroit2T. FabiBMW 1.5 L4T233
Detroit1N. PiquetBMW 1.5 L4T11wyścig zatrzymany z powodu wypadku na starcie
Dallas2C. FabiBMW 1.5 L4T117
Dallas1N. PiquetBMW 1.5 L4T12NSprzepustnica/wypadek
Brands Hatch2T. FabiBMW 1.5 L4T14NSelektryka
Brands Hatch1N. PiquetBMW 1.5 L4T17
Hockenheim2T. FabiBMW 1.5 L4T8NSturbo
Hockenheim1N. PiquetBMW 1.5 L4T5NSskrzynia biegów
Red Bull Ring 1N. PiquetBMW 1.5 L4T12
Red Bull Ring 2T. FabiBMW 1.5 L4T74
Zandvoort2T. FabiBMW 1.5 L4T105
Zandvoort1N. PiquetBMW 1.5 L4T2NSciśnienie oleju
Monza1N. PiquetBMW 1.5 L4T1NSsilnik
Monza2T. FabiBMW 1.5 L4T5NSsilnik
Nürburgring2T. FabiBMW 1.5 L4T10NSskrzynia biegów
Nürburgring1N. PiquetBMW 1.5 L4T13
Estoril1N. PiquetBMW 1.5 L4T16
Estoril2M. WinkelhockBMW 1.5 L4T1910
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca