|
|
|
|
|
|

|
•Statystyki bolidu Brabham BT56 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|

•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
 |
Sezon 1987 |  |
 | Jacarepaguá | 8 | A. de Cesaris | BMW 1.5 L4T |  | 13 | NS | dyferencjał |  | Jacarepaguá | 7 | R. Patrese | BMW 1.5 L4T |  | 11 | NS | elektryka |  | Imola | 8 | A. de Cesaris | BMW 1.5 L4T |  | 14 | NS | poślizg |  | Imola | 7 | R. Patrese | BMW 1.5 L4T |  | 7 | 9 | |  | Spa-Francorchamps | 8 | A. de Cesaris | BMW 1.5 L4T |  | 13 | 3 | |  | Spa-Francorchamps | 7 | R. Patrese | BMW 1.5 L4T |  | 8 | NS | sprzęgło |  | Monte Carlo | 7 | R. Patrese | BMW 1.5 L4T |  | 10 | NS | elektryka |  | Monte Carlo | 8 | A. de Cesaris | BMW 1.5 L4T |  | 21 | NS | zawieszenie |  | Detroit | 8 | A. de Cesaris | BMW 1.5 L4T |  | 17 | NS | skrzynia biegów |  | Detroit | 7 | R. Patrese | BMW 1.5 L4T |  | 9 | 9 | |  | Paul Ricard | 7 | R. Patrese | BMW 1.5 L4T |  | 12 | NS | dyferencjał |  | Paul Ricard | 8 | A. de Cesaris | BMW 1.5 L4T |  | 11 | NS | turbo |  | Silverstone | 8 | A. de Cesaris | BMW 1.5 L4T |  | 9 | NS | turbo |  | Silverstone | 7 | R. Patrese | BMW 1.5 L4T |  | 11 | NS | turbo |  | Hockenheim | 7 | R. Patrese | BMW 1.5 L4T |  | 11 | NS | zapłon |  | Hockenheim | 8 | A. de Cesaris | BMW 1.5 L4T |  | 7 | NS | silnik |  | Hungaroring | 8 | A. de Cesaris | BMW 1.5 L4T |  | 13 | NS | skrzynia biegów |  | Hungaroring | 7 | R. Patrese | BMW 1.5 L4T |  | 10 | 5 | |  | Red Bull Ring | 8 | A. de Cesaris | BMW 1.5 L4T |  | 10 | NS | silnik |  | Red Bull Ring | 7 | R. Patrese | BMW 1.5 L4T |  | 8 | NS | silnik |  | Monza | 8 | A. de Cesaris | BMW 1.5 L4T |  | 10 | NS | zawieszenie |  | Monza | 7 | R. Patrese | BMW 1.5 L4T |  | 9 | NS | silnik |  | Estoril | 8 | A. de Cesaris | BMW 1.5 L4T |  | 13 | NS | wtrysk |  | Estoril | 7 | R. Patrese | BMW 1.5 L4T |  | 7 | NS | silnik |  | Jerez | 7 | R. Patrese | BMW 1.5 L4T |  | 9 | 13 | |  | Jerez | 8 | A. de Cesaris | BMW 1.5 L4T |  | 10 | NS | skrzynia biegów |  | Mexico City | 8 | A. de Cesaris | BMW 1.5 L4T |  | 10 | NS | incydent z Senną |  | Mexico City | 7 | R. Patrese | BMW 1.5 L4T |  | 8 | 3 | |  | Suzuka | 7 | R. Patrese | BMW 1.5 L4T |  | 8 | 11 | |  | Suzuka | 8 | A. de Cesaris | BMW 1.5 L4T |  | 10 | NS | silnik |  | Adelaide | 8 | A. de Cesaris | BMW 1.5 L4T |  | 10 | 8 | poślizg |  | Adelaide | 7 | S. Modena | BMW 1.5 L4T |  | 15 | NS | kondycja kierowcy |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
 | • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|