|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Maserati A6GCM ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Silnik | Kierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy |
|
1954 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | Maserati 2.5 L6 | H. Schell |
1953 | 8 | 40 | 70 | 1 | 8 | 2 | 4 | 19 | Maserati 2.0 L6 | F. Bonetto, J. F. Gonzalez, J. M. Fangio, O. Galvez, E. de Graffenried, O. Marimon, J. Claes, C. Landi, H. Lang, P. Bira, L. Musso, S. Mantovani |
1952 | 5 | 15 | 8,5 | 0 | 1 | 0 | 1 | 8 | Maserati 2.0 L6 | P. Etancelin, E. Cantoni, G. Bianco, F. Bonetto, C. Landi, J. Flinterman, F. Rol, J. F. Gonzalez |
|
Razem: | 17 | 59 | 78,5 | 1 (5.9%) | 9 (15.3%) | 2 (11.8%) | 5 (29.4%) | 28 (47.5%) | |
---|
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1952 | |
| Rouen-les-Essarts | 28 | P. Etancelin | Maserati 2.0 L6 | | 18 | 8 | | | Silverstone | 35 | E. Cantoni | Maserati 2.0 L6 | | 27 | NS | hamulce | | Silverstone | 34 | G. Bianco | Maserati 2.0 L6 | | 28 | 18 | | | Nürburgring | 116 | E. Cantoni | Maserati 2.0 L6 | | 26 | NS | tylna oś | | Nürburgring | 115 | G. Bianco | Maserati 2.0 L6 | | 16 | NS | wycofał się | | Nürburgring | 105 | F. Bonetto | Maserati 2.0 L6 | | 10 | ZD | start na popych po poślizgu | | Zandvoort | 16 | C. Landi | Maserati 2.0 L6 | | 16 | 9 | jechał na zmianę z Flintermanem | | Zandvoort | 20 | J. Flinterman | Maserati 2.0 L6 | | 15 | NS | dyferencjałl | | Zandvoort | 18 | G. Bianco | Maserati 2.0 L6 | | 12 | NS | tylna oś | | Zandvoort | 16 | J. Flinterman | Maserati 2.0 L6 | | - | 9 | jechał na zmianę z Landim | | Monza | 24 | F. Rol | Maserati 2.0 L6 | | 16 | NS | silnik | | Monza | 48 | C. Landi | Maserati 2.0 L6 | | 18 | 8 | | | Monza | 22 | F. Bonetto | Maserati 2.0 L6 | | 13 | 5 | | | Monza | 46 | G. Bianco | Maserati 2.0 L6 | | 24 | NS | silnik | | Monza | 26 | J. F. Gonzalez | Maserati 2.0 L6 | | 5 | 2 | (naj. okr.) | | Monza | 50 | E. Cantoni | Maserati 2.0 L6 | | 23 | 11 | | |
Sezon 1953 | |
| Buenos Aires | 6 | F. Bonetto | Maserati 2.0 L6 | | 15 | NS | układ przeniesienia napędu | | Buenos Aires | 4 | J. F. Gonzalez | Maserati 2.0 L6 | | 5 | 3 | | | Buenos Aires | 2 | J. M. Fangio | Maserati 2.0 L6 | | 2 | NS | układ przeniesienia napędu | | Buenos Aires | 8 | O. Galvez | Maserati 2.0 L6 | | 9 | 5 | | | Zandvoort | 14 | J. F. Gonzalez | Maserati 2.0 L6 | | 5 | NS | tylna oś | | Zandvoort | 12 | J. M. Fangio | Maserati 2.0 L6 | | 2 | NS | tylna oś | | Zandvoort | 18 | E. de Graffenried | Maserati 2.0 L6 | | 7 | 5 | | | Zandvoort | 16 | J. F. Gonzalez | Maserati 2.0 L6 | | - | 3 | jechał na zmianę z Bonetto | | Zandvoort | 16 | F. Bonetto | Maserati 2.0 L6 | | 13 | 3 | jechał na zmianę z Gonzalezem | | Spa-Francorchamps | 4 | J. M. Fangio | Maserati 2.0 L6 | | 1 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 30 | E. de Graffenried | Maserati 2.0 L6 | | 9 | 4 | | | Spa-Francorchamps | 2 | J. F. Gonzalez | Maserati 2.0 L6 | | 3 | NS | przepustnica (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 6 | J. M. Fangio | Maserati 2.0 L6 | | - | NS | układ kierowniczy/wypadek; jechał na zmianę z Claesem | | Spa-Francorchamps | 28 | O. Marimon | Maserati 2.0 L6 | | 6 | 3 | | | Spa-Francorchamps | 6 | J. Claes | Maserati 2.0 L6 | | 10 | NS | układ kierowniczy/wypadek; jechał na zmianę z Fangio | | Reims | 24 | F. Bonetto | Maserati 2.0 L6 | | 2 | NS | silnik | | Reims | 22 | O. Marimon | Maserati 2.0 L6 | | 8 | 9 | | | Reims | 20 | J. F. Gonzalez | Maserati 2.0 L6 | | 5 | 3 | | | Reims | 46 | E. de Graffenried | Maserati 2.0 L6 | | 9 | 7 | | | Reims | 18 | J. M. Fangio | Maserati 2.0 L6 | | 4 | 2 | (naj. okr.) | | Silverstone | 24 | J. F. Gonzalez | Maserati 2.0 L6 | | 2 | 4 | (naj. okr.) | | Silverstone | 31 | E. de Graffenried | Maserati 2.0 L6 | | 26 | NS | sprzęgło | | Silverstone | 23 | J. M. Fangio | Maserati 2.0 L6 | | 4 | 2 | | | Silverstone | 26 | O. Marimon | Maserati 2.0 L6 | | 7 | NS | silnik | | Silverstone | 25 | F. Bonetto | Maserati 2.0 L6 | | 16 | 6 | | | Nürburgring | 5 | J. M. Fangio | Maserati 2.0 L6 | | 2 | 2 | | | Nürburgring | 17 | E. de Graffenried | Maserati 2.0 L6 | | 11 | 5 | | | Nürburgring | 8 | O. Marimon | Maserati 2.0 L6 | | 8 | NS | zawieszenie | | Nürburgring | 7 | F. Bonetto | Maserati 2.0 L6 | | 7 | 4 | | | Bremgarten | 4 | C. Landi | Maserati 2.0 L6 | | 20 | NS | skrzynia biegów | | Bremgarten | 32 | F. Bonetto | Maserati 2.0 L6 | | - | 4 | jechał na zmianę z Fangio | | Bremgarten | 34 | H. Lang | Maserati 2.0 L6 | | 11 | 5 | | | Bremgarten | 32 | J. M. Fangio | Maserati 2.0 L6 | | 1 | 4 | jechał na zmianę z Bonetto | | Bremgarten | 42 | E. de Graffenried | Maserati 2.0 L6 | | 8 | NS | układ przeniesienia napędu | | Bremgarten | 30 | F. Bonetto | Maserati 2.0 L6 | | 10 | NS | silnik; jechał na zmianę z Fangio | | Bremgarten | 30 | J. M. Fangio | Maserati 2.0 L6 | | - | NS | silnik; jechał na zmianę z Bonetto | | Bremgarten | 36 | O. Marimon | Maserati 2.0 L6 | | 5 | NS | silnik | | Monza | 44 | P. Bira | Maserati 2.0 L6 | | 23 | 11 | | | Monza | 54 | O. Marimon | Maserati 2.0 L6 | | 4 | NS | kolizja z Ascarim | | Monza | 42 | C. Landi | Maserati 2.0 L6 | | 21 | NS | silnik | | Monza | 58 | E. de Graffenried | Maserati 2.0 L6 | | 9 | NS | silnik | | Monza | 52 | F. Bonetto | Maserati 2.0 L6 | | 7 | NS | brak paliwa | | Monza | 56 | L. Musso | Maserati 2.0 L6 | | - | 7 | jechał na zmianę z Mantovanim | | Monza | 50 | J. M. Fangio | Maserati 2.0 L6 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Monza | 56 | S. Mantovani | Maserati 2.0 L6 | | 12 | 7 | jechał na zmianę z Musso | |
Sezon 1954 | |
| Buenos Aires | 28 | H. Schell | Maserati 2.5 L6 | | 10 | 6 | | | Reims | 48 | H. Schell | Maserati 2.5 L6 | | 21 | NS | pompa paliwowa | | Silverstone | 3 | H. Schell | Maserati 2.5 L6 | | 16 | 12 | | | Nürburgring | 15 | H. Schell | Maserati 2.5 L6 | | 14 | 7 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|