|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | wykonane przez McLaren z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, zawiera przednią i boczne struktury uderzeniowe oraz zintegrowany zbiornik paliwa |
Zawieszenie: | | wewnętrzny system drążków skrętnych/amortyzatorów sterowany przez popychacze i dźwignie kątowe z podwójnym układem ramion z przodu i z tyłu |
Amortyzatory: | | Penske/McLaren |
Koła: | | Enkei |
Opony: | | Bridgestone Potenza |
Karoseria: | | jednoczęsiowa pokrywa na silnik i boki, oddzielna sekcja podłogowa, strukturalny nos ze zintegrowanym przednim skrzydłem |
Kleje: | | Loctite |
Elektronika: | | urządzenia kontrolne TAG Electronic Systems zawierające elektronikę dla podwozia, silnika i do zbierania danych; TAG Electronic Systems dostarcza również elektroniczną tablicę rozdzielczą, cewki zapłonowe, regulator napięcia alternatora, a także zapewnia analizę danych i systemy telemetryczne |
Radia: | | Kenwood |
Przekładnia: | | podłóżna półautomatyczna skrzynia biegów McLaren |
|
•Statystyki bolidu McLaren MP4-16 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2001 | |
| Albert Park | 3 | M. Hakkinen | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 3 | NS | zawieszenie | | Albert Park | 4 | D. Coulthard | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 6 | 2 | | | Sepang | 4 | D. Coulthard | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 8 | 3 | | | Sepang | 3 | M. Hakkinen | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 4 | 6 | (naj. okr.) | | Interlagos | 4 | D. Coulthard | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 5 | 1 | | | Interlagos | 3 | M. Hakkinen | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 3 | NS | zgaśnięcie silnika przed startem | | Imola | 4 | D. Coulthard | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 1 | 2 | | | Imola | 3 | M. Hakkinen | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 2 | 4 | | | Catalunya | 4 | D. Coulthard | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 3 | 5 | wystartował z końca stawki | | Catalunya | 3 | M. Hakkinen | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 2 | 9 | sprzęgło/skrzynia biegów | | Red Bull Ring | 3 | M. Hakkinen | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 8 | NS | układ kontroli startu | | Red Bull Ring | 4 | D. Coulthard | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 7 | 1 | (naj. okr.) | | Monte Carlo | 4 | D. Coulthard | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 1 | 5 | wystartował z końca stawki (naj. okr.) | | Monte Carlo | 3 | M. Hakkinen | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 3 | NS | układ kierowniczy | | Gilles Villeneuve | 3 | M. Hakkinen | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 8 | 3 | | | Gilles Villeneuve | 4 | D. Coulthard | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 3 | NS | silnik | | Nürburgring | 4 | D. Coulthard | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 5 | 3 | | | Nürburgring | 3 | M. Hakkinen | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 6 | 6 | | | Magny-Cours | 4 | D. Coulthard | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 3 | 4 | kara 10-sekundowego postoju w boksach za przekroczenie limitu prędkości (naj. okr.) | | Magny-Cours | 3 | M. Hakkinen | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 4 | NS | skrzynia biegów przed startem | | Silverstone | 4 | D. Coulthard | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 3 | NS | kolizja z Trullim/zawieszenie | | Silverstone | 3 | M. Hakkinen | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Hockenheim | 4 | D. Coulthard | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 5 | NS | silnik | | Hockenheim | 3 | M. Hakkinen | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 3 | NS | wyciek wody/silnik | | Hungaroring | 3 | M. Hakkinen | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 6 | 5 | (naj. okr.) | | Hungaroring | 4 | D. Coulthard | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 2 | 3 | | | Spa-Francorchamps | 4 | D. Coulthard | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 9 | 2 | | | Spa-Francorchamps | 3 | M. Hakkinen | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 7 | 4 | | | Monza | 3 | M. Hakkinen | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 7 | NS | skrzynia biegów | | Monza | 4 | D. Coulthard | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 6 | NS | silnik | | Indianapolis | 4 | D. Coulthard | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 7 | 3 | | | Indianapolis | 3 | M. Hakkinen | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 4 | 1 | | | Suzuka | 3 | M. Hakkinen | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 5 | 4 | | | Suzuka | 4 | D. Coulthard | Mercedes FO110K 3.0 V10 | | 7 | 3 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|