F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Super Aguri SA05Pokaż profil konstruktora
 >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Bahrajnu - 12 marca 2006
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Francji - 16 lipca 2006
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:11
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:0
Podwozie:z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu. Zawiera: przednią i boczne struktury uderzeniowe, strukturę chroniącą głowę kierowcy i zintegrowany zbiornik paliwa
Karoseria:jednoczęściowa pokrywa na silnik i boki, oddzielna sekcja podłogowa, strukturalny nos i skrzydła z kompozytów
Przednie zawieszenie:ramiona, popychacze aktywujące drążki skrętne i amortyzatory. Mechaniczny stabilizator poprzeczny
Tylne zawieszenie:ramiona, popychacze aktywujące skręcane sprężyny i amortyzatory. Mechaniczny stabilizator poprzeczny
Amortyzatory:Ohlins
Koła:BBS
Opony:Bridgestone Potenza
Hamulce:szczęki AP Racing, materiał Hitco
Układ kierowniczy:SAF1 ze wspomaganiem
Kierownica:Specyfikacja SAF1, konstrukcja kompozytowa
Siedzenie:dostosowane do budowy ciała kierowcy z włókna węglowego
Pasy bezpieczeń.:Takata
Zbiornik paliwa:ATL wzmocniony kewlarem, wykonany zgodnie ze specyfikacją SAF1
Akumulator:kwasowo-ołowiowy 2,5Ah
Instr. w kokpicie:specyfikacja SAF1
Przekładnia:półautomatyczna skrzynia biegów SAF1, obudowa z włókna węglowego, 7 biegów, zmiana biegów elektryczno-hydrauliczna
Sprzęgło:Sachs
Wymiary
Przedni ślad:1472 mm
Tylny ślad:1422 mm
Rozstaw osi:3100 mm
Długość:4666 mm
Wysokość:950 mm
Szerokość:1800 mm
Statystyki bolidu Super Aguri SA05 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 200611220000012Honda RA806E 2.4 V8T. Sato, Y. Ide, F. Montagny, S. Yamamoto
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2006
Sakhir22T. SatoHonda RA806E 2.4 V82018
Sakhir23Y. IdeHonda RA806E 2.4 V821NSsilnik; kara przejazdu przez boksy za spóźnialskich mechaników
Sepang23Y. IdeHonda RA806E 2.4 V818NSsilnik
Sepang22T. SatoHonda RA806E 2.4 V81714
Albert Park23Y. IdeHonda RA806E 2.4 V82213
Albert Park22T. SatoHonda RA806E 2.4 V82112
Imola23Y. IdeHonda RA806E 2.4 V822NSzawieszenie
Imola22T. SatoHonda RA806E 2.4 V821NSwypadek
Nürburgring23F. MontagnyHonda RA806E 2.4 V821NShydraulika
Nürburgring22T. SatoHonda RA806E 2.4 V820NShydraulika
Catalunya22T. SatoHonda RA806E 2.4 V81917
Catalunya23F. MontagnyHonda RA806E 2.4 V820NSpółoś napędowa
Monte Carlo23F. MontagnyHonda RA806E 2.4 V82016
Monte Carlo22T. SatoHonda RA806E 2.4 V819NSelektryka
Silverstone22T. SatoHonda RA806E 2.4 V82117
Silverstone41S. YamamotoHonda RA806E 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Silverstone23F. MontagnyHonda RA806E 2.4 V82018
Gilles Villeneuve22T. SatoHonda RA806E 2.4 V82015wypadek
Gilles Villeneuve41S. YamamotoHonda RA806E 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Gilles Villeneuve23F. MontagnyHonda RA806E 2.4 V821NSsilnik
Indianapolis23F. MontagnyHonda RA806E 2.4 V820NSkolizja na starcie
Indianapolis22T. SatoHonda RA806E 2.4 V818NSkolizja z Monteiro
Indianapolis41S. YamamotoHonda RA806E 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Magny-Cours23F. MontagnyHonda RA806E 2.4 V82016
Magny-Cours22T. SatoHonda RA806E 2.4 V821NSsprzęgło
Magny-Cours41S. YamamotoHonda RA806E 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca