|
|
|
|
|
|
•Statystyki producenta opon Bridgestone ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Konstruktorzy |
|
2010 | 19 | 452 | 1919 | 19 | 57 | 19 | 19 | 98 | Mercedes, McLaren, Lotus, Ferrari, Virgin, Force India, Toro Rosso, Red Bull, Renault, Williams, BMW Sauber, HRT |
2009 | 17 | 338 | 643,5 | 17 | 51 | 17 | 17 | 59 | Ferrari, Force India, McLaren, Williams, Red Bull, Toro Rosso, Toyota, Renault, BMW Sauber, Brawn |
2008 | 18 | 368 | 702 | 18 | 54 | 18 | 18 | 81 | Toro Rosso, Toyota, Red Bull, Williams, Force India, Renault, Super Aguri, BMW Sauber, McLaren, Ferrari, Honda |
2007 | 17 | 374 | 663 | 17 | 51 | 17 | 17 | 93 | Ferrari, Super Aguri, Renault, Spyker, McLaren, Williams, Red Bull, Toyota, BMW Sauber, Honda, Toro Rosso |
2006 | 18 | 180 | 247 | 9 | 20 | 7 | 10 | 70 | Williams, Super Aguri, Midland, Toyota, Ferrari |
2005 | 19 | 114 | 119 | 1 | 10 | 1 | 3 | 28 | Minardi, Jordan, Ferrari |
2004 | 18 | 144 | 302 | 15 | 29 | 12 | 14 | 38 | Sauber, Ferrari, Jordan, Minardi |
2003 | 16 | 159 | 216 | 9 | 18 | 8 | 8 | 57 | Jordan, Sauber, Ferrari, Minardi, BAR |
2002 | 17 | 157 | 250 | 15 | 27 | 10 | 12 | 62 | Arrows, BAR, Jordan, Sauber, Ferrari |
2001 | 17 | 204 | 339 | 13 | 40 | 13 | 9 | 72 | Sauber, Arrows, Jordan, BAR, McLaren, Ferrari |
2000 | 17 | 371 | 442 | 17 | 51 | 17 | 17 | 141 | Jaguar, BAR, Jordan, Minardi, Ferrari, Arrows, McLaren, Sauber, Prost, Benetton, Williams |
1999 | 16 | 350 | 416 | 16 | 48 | 16 | 16 | 158 | Ferrari, Arrows, McLaren, Sauber, Benetton, Jordan, Williams, BAR, Minardi, Prost, Stewart |
1998 | 16 | 192 | 201 | 9 | 22 | 13 | 10 | 92 | McLaren, Benetton, Minardi, Stewart, Arrows, Prost |
1997 | 17 | 134 | 36 | 0 | 4 | 0 | 0 | 72 | Lola, Stewart, Minardi, Prost, Arrows |
1977 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | Kojima |
1976 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | Tyrrell |
|
Razem: | 244 | 3540 | 6495,5 | 175 (71.7%) | 482 (13.6%) | 168 (68.9%) | 170 (69.7%) | 1123 (31.7%) | 30 konstruktorów |
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
•Wszystkie najszybsze okrążenia | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Konstruktor | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1998 | |
| Albert Park | 8 | M. Hakkinen | McLaren | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Interlagos | 8 | M. Hakkinen | McLaren | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Buenos Aires | 6 | A. Wurz | Benetton | 8 | 4 | (naj. okr.) | | Catalunya | 8 | M. Hakkinen | McLaren | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Monte Carlo | 8 | M. Hakkinen | McLaren | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Magny-Cours | 7 | D. Coulthard | McLaren | 3 | 6 | (naj. okr.) | | Red Bull Ring | 7 | D. Coulthard | McLaren | 14 | 2 | (naj. okr.) | | Hockenheim | 7 | D. Coulthard | McLaren | 2 | 2 | (naj. okr.) | | Monza | 8 | M. Hakkinen | McLaren | 3 | 4 | (naj. okr.) | | Nürburgring | 8 | M. Hakkinen | McLaren | 3 | 1 | (naj. okr.) | |
Sezon 1999 | |
| Albert Park | 3 | Mich. Schumacher | Ferrari | 3 | 8 | wystartował z końca stawki (naj. okr.) | | Interlagos | 1 | M. Hakkinen | McLaren | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Imola | 3 | Mich. Schumacher | Ferrari | 3 | 1 | (naj. okr.) | | Monte Carlo | 1 | M. Hakkinen | McLaren | 1 | 3 | (naj. okr.) | | Catalunya | 3 | Mich. Schumacher | Ferrari | 4 | 3 | (naj. okr.) | | Gilles Villeneuve | 4 | E. Irvine | Ferrari | 3 | 3 | (naj. okr.) | | Magny-Cours | 2 | D. Coulthard | McLaren | 4 | NS | elektryka (naj. okr.) | | Silverstone | 1 | M. Hakkinen | McLaren | 1 | NS | koło (naj. okr.) | | Red Bull Ring | 1 | M. Hakkinen | McLaren | 1 | 3 | (naj. okr.) | | Hockenheim | 2 | D. Coulthard | McLaren | 3 | 5 | S&G za ścięcie zakrętu podczas wyprzedzania (naj. okr.) | | Hungaroring | 2 | D. Coulthard | McLaren | 3 | 2 | (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 1 | M. Hakkinen | McLaren | 1 | 2 | (naj. okr.) | | Monza | 6 | R. Schumacher | Williams | 5 | 2 | (naj. okr.) | | Nürburgring | 1 | M. Hakkinen | McLaren | 3 | 5 | (naj. okr.) | | Sepang | 3 | Mich. Schumacher | Ferrari | 1 | 2 | pierwotnie zdyskwalifikowany, ale po apelacji odzyskał drugie miejsce (naj. okr.) | | Suzuka | 3 | Mich. Schumacher | Ferrari | 1 | 2 | (naj. okr.) | |
Sezon 2000 | |
| Albert Park | 4 | R. Barrichello | Ferrari | 4 | 2 | (naj. okr.) | | Interlagos | 3 | Mich. Schumacher | Ferrari | 3 | 1 | (naj. okr.) | | Imola | 1 | M. Hakkinen | McLaren | 1 | 2 | (naj. okr.) | | Silverstone | 1 | M. Hakkinen | McLaren | 3 | 2 | (naj. okr.) | | Catalunya | 1 | M. Hakkinen | McLaren | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Nürburgring | 3 | Mich. Schumacher | Ferrari | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Monte Carlo | 1 | M. Hakkinen | McLaren | 5 | 6 | (naj. okr.) | | Gilles Villeneuve | 1 | M. Hakkinen | McLaren | 4 | 4 | (naj. okr.) | | Magny-Cours | 2 | D. Coulthard | McLaren | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Red Bull Ring | 2 | D. Coulthard | McLaren | 2 | 2 | (naj. okr.) | | Hockenheim | 4 | R. Barrichello | Ferrari | 18 | 1 | (naj. okr.) | | Hungaroring | 1 | M. Hakkinen | McLaren | 3 | 1 | (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 4 | R. Barrichello | Ferrari | 10 | NS | ciśnienie paliwa (naj. okr.) | | Monza | 1 | M. Hakkinen | McLaren | 3 | 2 | (naj. okr.) | | Indianapolis | 2 | D. Coulthard | McLaren | 2 | 5 | S&G za falstart (naj. okr.) | | Suzuka | 1 | M. Hakkinen | McLaren | 2 | 2 | (naj. okr.) | | Sepang | 1 | M. Hakkinen | McLaren | 2 | 4 | S&G za falstart (naj. okr.) | |
Sezon 2001 | |
| Albert Park | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Sepang | 3 | M. Hakkinen | McLaren | 4 | 6 | (naj. okr.) | | Catalunya | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Red Bull Ring | 4 | D. Coulthard | McLaren | 7 | 1 | (naj. okr.) | | Monte Carlo | 4 | D. Coulthard | McLaren | 1 | 5 | wystartował z końca stawki (naj. okr.) | | Magny-Cours | 4 | D. Coulthard | McLaren | 3 | 4 | S&G za przekroczenie limitu prędkości (naj. okr.) | | Silverstone | 3 | M. Hakkinen | McLaren | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Hungaroring | 3 | M. Hakkinen | McLaren | 6 | 5 | (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari | 3 | 1 | wyścig zatrzymany z powodu wypadku Burtiego (naj. okr.) | |
Sezon 2002 | |
| Imola | 2 | R. Barrichello | Ferrari | 2 | 2 | (naj. okr.) | | Catalunya | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Red Bull Ring | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari | 3 | 1 | (naj. okr.) | | Monte Carlo | 2 | R. Barrichello | Ferrari | 5 | 7 | S&G za spowodowanie kolizji z Raikkonenem (naj. okr.) | | Nürburgring | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari | 3 | 2 | (naj. okr.) | | Silverstone | 2 | R. Barrichello | Ferrari | 2 | 2 | wystartował z końca stawki (naj. okr.) | | Hockenheim | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Hungaroring | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari | 2 | 2 | (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Monza | 2 | R. Barrichello | Ferrari | 4 | 1 | (naj. okr.) | | Indianapolis | 2 | R. Barrichello | Ferrari | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Suzuka | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | |
Sezon 2003 | |
| Sepang | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari | 3 | 6 | DT za spowodowanie kolizji z Trullim (naj. okr.) | | Interlagos | 2 | R. Barrichello | Ferrari | 1 | NS | układ paliwowy (naj. okr.) | | Imola | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Catalunya | 2 | R. Barrichello | Ferrari | 2 | 3 | (naj. okr.) | | Red Bull Ring | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Silverstone | 2 | R. Barrichello | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Monza | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Indianapolis | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari | 7 | 1 | (naj. okr.) | |
Sezon 2004 | |
| Albert Park | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Sakhir | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Imola | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Catalunya | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Monte Carlo | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari | 4 | NS | kolizja z Montoyą (naj. okr.) | | Nürburgring | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Gilles Villeneuve | 2 | R. Barrichello | Ferrari | 7 | 2 | (naj. okr.) | | Indianapolis | 2 | R. Barrichello | Ferrari | 1 | 2 | (naj. okr.) | | Magny-Cours | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Silverstone | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari | 4 | 1 | (naj. okr.) | | Hungaroring | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Monza | 2 | R. Barrichello | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Shanghai | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari | 20 | 12 | wystartował z boksów (naj. okr.) | | Suzuka | 2 | R. Barrichello | Ferrari | 15 | NS | kolizja z Coulthardem (naj. okr.) | |
Sezon 2005 | |
| Imola | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari | 13 | 2 | (naj. okr.) | | Monte Carlo | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari | 8 | 7 | (naj. okr.) | | Indianapolis | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari | 5 | 1 | (naj. okr.) | |
Sezon 2006 | |
| Sakhir | 10 | N. Rosberg | Williams | 12 | 7 | (naj. okr.) | | Nürburgring | 5 | Mich. Schumacher | Ferrari | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Catalunya | 6 | F. Massa | Ferrari | 4 | 4 | (naj. okr.) | | Monte Carlo | 5 | Mich. Schumacher | Ferrari | 22 | 5 | wystartował z boksów (naj. okr.) | | Indianapolis | 5 | Mich. Schumacher | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Magny-Cours | 5 | Mich. Schumacher | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Hockenheim | 5 | Mich. Schumacher | Ferrari | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Hungaroring | 6 | F. Massa | Ferrari | 2 | 7 | (naj. okr.) | | Istanbul | 5 | Mich. Schumacher | Ferrari | 2 | 3 | (naj. okr.) | | Interlagos | 5 | Mich. Schumacher | Ferrari | 10 | 4 | (naj. okr.) | |
Sezon 2007 | |
| Albert Park | 6 | K. Raikkonen | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Sepang | 2 | L. Hamilton | McLaren | 4 | 2 | (naj. okr.) | | Sakhir | 5 | F. Massa | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Catalunya | 5 | F. Massa | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Monte Carlo | 1 | F. Alonso | McLaren | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Gilles Villeneuve | 1 | F. Alonso | McLaren | 2 | 7 | S&G za postój przy zamkniętych boksach (naj. okr.) | | Indianapolis | 6 | K. Raikkonen | Ferrari | 4 | 4 | (naj. okr.) | | Magny-Cours | 5 | F. Massa | Ferrari | 1 | 2 | (naj. okr.) | | Silverstone | 6 | K. Raikkonen | Ferrari | 2 | 1 | wyścig skrócony o jedno okrążenie po zgaśnięciu silnika w bolidzie Massy przed startem (naj. okr.) | | Nürburgring | 5 | F. Massa | Ferrari | 3 | 2 | (naj. okr.) | | Hungaroring | 6 | K. Raikkonen | Ferrari | 3 | 2 | (naj. okr.) | | Istanbul | 6 | K. Raikkonen | Ferrari | 3 | 2 | (naj. okr.) | | Monza | 1 | F. Alonso | McLaren | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 5 | F. Massa | Ferrari | 2 | 2 | (naj. okr.) | | Fuji | 2 | L. Hamilton | McLaren | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Shanghai | 5 | F. Massa | Ferrari | 3 | 3 | (naj. okr.) | | Interlagos | 6 | K. Raikkonen | Ferrari | 3 | 1 | (naj. okr.) | |
Sezon 2008 | |
| Albert Park | 23 | H. Kovalainen | McLaren | 3 | 5 | (naj. okr.) | | Sepang | 3 | N. Heidfeld | BMW Sauber | 5 | 6 | (naj. okr.) | | Sakhir | 23 | H. Kovalainen | McLaren | 5 | 5 | (naj. okr.) | | Catalunya | 1 | K. Raikkonen | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Istanbul | 1 | K. Raikkonen | Ferrari | 4 | 3 | (naj. okr.) | | Monte Carlo | 1 | K. Raikkonen | Ferrari | 2 | 9 | DT za brak wszystkich kół w samochodzie na trzy minuty przed startem (naj. okr.) | | Gilles Villeneuve | 1 | K. Raikkonen | Ferrari | 3 | NS | kolizja z Hamiltonem (naj. okr.) | | Magny-Cours | 1 | K. Raikkonen | Ferrari | 1 | 2 | (naj. okr.) | | Silverstone | 1 | K. Raikkonen | Ferrari | 3 | 4 | (naj. okr.) | | Hockenheim | 3 | N. Heidfeld | BMW Sauber | 12 | 4 | (naj. okr.) | | Hungaroring | 1 | K. Raikkonen | Ferrari | 6 | 3 | (naj. okr.) | | Valencia | 2 | F. Massa | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 1 | K. Raikkonen | Ferrari | 4 | 18 | wypadek (naj. okr.) | | Monza | 1 | K. Raikkonen | Ferrari | 14 | 9 | (naj. okr.) | | Marina Bay | 1 | K. Raikkonen | Ferrari | 3 | 15 | wypadek (naj. okr.) | | Fuji | 2 | F. Massa | Ferrari | 5 | 7 | DT za kolizję z Hamiltonem (naj. okr.) | | Shanghai | 22 | L. Hamilton | McLaren | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Interlagos | 2 | F. Massa | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | |
Sezon 2009 | |
| Albert Park | 16 | N. Rosberg | Williams | 5 | 6 | (naj. okr.) | | Sepang | 22 | J. Button | Brawn | 1 | 1 | wyścig przerwany z powodu ulewnego deszczu i wypadków trzech bolidów (naj. okr.) | | Shanghai | 23 | R. Barrichello | Brawn | 4 | 4 | (naj. okr.) | | Sakhir | 9 | J. Trulli | Toyota | 1 | 3 | (naj. okr.) | | Catalunya | 23 | R. Barrichello | Brawn | 3 | 2 | (naj. okr.) | | Monte Carlo | 3 | F. Massa | Ferrari | 5 | 4 | (naj. okr.) | | Istanbul | 22 | J. Button | Brawn | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Silverstone | 15 | S. Vettel | Red Bull | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Nürburgring | 7 | F. Alonso | Renault | 12 | 7 | (naj. okr.) | | Hungaroring | 14 | M. Webber | Red Bull | 3 | 3 | (naj. okr.) | | Valencia | 10 | T. Glock | Toyota | 13 | 14 | (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 15 | S. Vettel | Red Bull | 8 | 3 | (naj. okr.) | | Monza | 20 | A. Sutil | Force India | 2 | 4 | (naj. okr.) | | Marina Bay | 7 | F. Alonso | Renault | 5 | 3 | (naj. okr.) | | Suzuka | 14 | M. Webber | Red Bull | PL | 17 | wystartował z boksów (naj. okr.) | | Interlagos | 14 | M. Webber | Red Bull | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Yas Marina | 15 | S. Vettel | Red Bull | 2 | 1 | (naj. okr.) | |
Sezon 2010 | |
| Sakhir | 8 | F. Alonso | Ferrari | 3 | 1 | (naj. okr.) | | Albert Park | 6 | M. Webber | Red Bull | 2 | 9 | (naj. okr.) | | Sepang | 6 | M. Webber | Red Bull | 1 | 2 | (naj. okr.) | | Shanghai | 2 | L. Hamilton | McLaren | 6 | 2 | (naj. okr.) | | Catalunya | 2 | L. Hamilton | McLaren | 3 | 14 | pęknięta opona/wypadek (naj. okr.) | | Monte Carlo | 5 | S. Vettel | Red Bull | 3 | 2 | (naj. okr.) | | Istanbul | 12 | W. Pietrow | Renault | 9 | 15 | (naj. okr.) | | Gilles Villeneuve | 11 | R. Kubica | Renault | 8 | 7 | (naj. okr.) | | Valencia | 1 | J. Button | McLaren | 7 | 3 | do końcowego rezultatu doliczone 5 sekund kary za przewinienie w czasie neutralizacji (naj. okr.) | | Silverstone | 8 | F. Alonso | Ferrari | 3 | 14 | (naj. okr.) | | Hockenheim | 5 | S. Vettel | Red Bull | 1 | 3 | (naj. okr.) | | Hungaroring | 5 | S. Vettel | Red Bull | 1 | 3 | DT za niezachowanie odpowiedniej odległości podczas restartu (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 2 | L. Hamilton | McLaren | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Monza | 8 | F. Alonso | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Marina Bay | 8 | F. Alonso | Ferrari | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Suzuka | 6 | M. Webber | Red Bull | 2 | 2 | (naj. okr.) | | Yeongam | 8 | F. Alonso | Ferrari | 3 | 1 | wyścig zatrzymany na prawie 50 minut po 3 okrążeniach z powodu opadów deszczu (naj. okr.) | | Interlagos | 2 | L. Hamilton | McLaren | 4 | 4 | (naj. okr.) | | Yas Marina | 2 | L. Hamilton | McLaren | 2 | 2 | (naj. okr.) |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|