|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki silnika Renault 1.5 V6T ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Bolid | Kierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy |
|
1986 | 16 | 95 | 98 | 2 | 10 | 8 | 0 | 42 | Tyrrell 014 Lotus 98T Ligier JS27 Tyrrell 015 | M. Brundle, A. Senna, J. Laffite, J. Dumfries, R. Arnoux, P. Streiff, P. Alliot |
1985 | 16 | 107 | 113 | 3 | 15 | 8 | 4 | 49 | Ligier JS25 Renault RE60 Lotus 97T Tyrrell 014 Renault RE60B | J. Laffite, D. Warwick, A. de Cesaris, P. Tambay, A. Senna, E. de Angelis, M. Brundle, S. Bellof, F. Hesnault, P. Streiff, I. Capelli |
1984 | 16 | 95 | 84 | 0 | 11 | 3 | 2 | 53 | Ligier JS23 Renault RE50 Lotus 95T Ligier JS25 Ligier JS23 Ligier JS23B | F. Hesnault, D. Warwick, N. Mansell, P. Tambay, E. de Angelis, A. de Cesaris, P. Streiff |
1983 | 15 | 51 | 90 | 4 | 12 | 4 | 4 | 25 | Renault RE30C Lotus 93T Renault RE40 Lotus 94T | A. Prost, E. Cheever, E. de Angelis, N. Mansell |
1982 | 16 | 32 | 62 | 4 | 8 | 10 | 5 | 18 | Renault RE30B | A. Prost, R. Arnoux |
1981 | 15 | 29 | 54 | 3 | 7 | 6 | 2 | 15 | Renault RE27B Renault RE22B Renault RE30 | R. Arnoux, A. Prost |
1980 | 14 | 27 | 38 | 3 | 4 | 5 | 4 | 16 | Renault RE22 Renault RE21 Renault RE23 Renault RE24 Renault RE25 | J. P. Jabouille, R. Arnoux |
1979 | 14 | 28 | 26 | 1 | 4 | 6 | 2 | 19 | Renault RS01 Renault RS10 Renault RS12 Renault RS11 Renault RS14 | R. Arnoux, J. P. Jabouille |
1978 | 14 | 14 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 10 | Renault RS01 | J. P. Jabouille |
1977 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | Renault RS01 | J. P. Jabouille |
|
Razem: | 140 | 482 | 568 | 20 (14.3%) | 71 (14.7%) | 50 (35.7%) | 23 (16.4%) | 251 (52.1%) | |
---|
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich silników, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Wszystkie najszybsze okrążenia | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1979 | |
| Dijon-Prenois | 16 | R. Arnoux | Renault RS12 | | 2 | 3 | (naj. okr.) | | Red Bull Ring | 16 | R. Arnoux | Renault RS12 | | 1 | 6 | (naj. okr.) | |
Sezon 1980 | |
| Interlagos | 16 | R. Arnoux | Renault RE21 | | 6 | 1 | (naj. okr.) | | Kyalami | 16 | R. Arnoux | Renault RE21 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Red Bull Ring | 16 | R. Arnoux | Renault RE25 | | 1 | 9 | (naj. okr.) | | Zandvoort | 16 | R. Arnoux | Renault RE25 | | 1 | 2 | (naj. okr.) | |
Sezon 1981 | |
| Dijon-Prenois | 15 | A. Prost | Renault RE30 | | 3 | 1 | wyścig zatrzymany z powodu wypadku Laffite'a (naj. okr.) | | Silverstone | 16 | R. Arnoux | Renault RE30 | | 1 | 9 | dystrybutor (naj. okr.) | |
Sezon 1982 | |
| Kyalami | 15 | A. Prost | Renault RE30B | | 5 | 1 | (naj. okr.) | | Jacarepaguá | 15 | A. Prost | Renault RE30B | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Detroit | 15 | A. Prost | Renault RE30B | | 1 | NS | niesklasyfikowany (naj. okr.) | | Dijon-Prenois | 15 | A. Prost | Renault RE30B | | 1 | 2 | (naj. okr.) | | Monza | 16 | R. Arnoux | Renault RE30B | | 6 | 1 | (naj. okr.) | |
Sezon 1983 | |
| Paul Ricard | 15 | A. Prost | Renault RE40 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Silverstone | 15 | A. Prost | Renault RE40 | | 3 | 1 | (naj. okr.) | | Red Bull Ring | 15 | A. Prost | Renault RE40 | | 5 | 1 | (naj. okr.) | | Brands Hatch | 12 | N. Mansell | Lotus 94T | | 3 | 3 | (naj. okr.) | |
Sezon 1984 | |
| Kyalami | 15 | P. Tambay | Renault RE50 | | 4 | NS | brak paliwa (naj. okr.) | | Detroit | 16 | D. Warwick | Renault RE50 | | 6 | NS | skrzynia biegów (naj. okr.) | |
Sezon 1985 | |
| Estoril | 12 | A. Senna | Lotus 97T | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Gilles Villeneuve | 12 | A. Senna | Lotus 97T | | 2 | 16 | (naj. okr.) | | Detroit | 12 | A. Senna | Lotus 97T | | 1 | NS | wypadek (naj. okr.) | | Brands Hatch | 26 | J. Laffite | Ligier JS25 | | 10 | NS | silnik (naj. okr.) |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|