|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki silnika Renault 3.0 V10 ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Bolid | Kierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy |
|
1997 | 17 | 68 | 190 | 9 | 23 | 13 | 11 | 17 | Williams FW19 Benetton B197 | J. Villeneuve, G. Berger, J. Alesi, H. H. Frentzen, A. Wurz |
1996 | 16 | 64 | 243 | 12 | 31 | 12 | 14 | 19 | Benetton B196 Williams FW18 | J. Alesi, J. Villeneuve, D. Hill, G. Berger |
1995 | 17 | 68 | 265 | 16 | 32 | 16 | 14 | 23 | Benetton B195 Williams FW17 Williams FW17B | J. Herbert, Mich. Schumacher, D. Coulthard, D. Hill |
|
Razem: | 50 | 200 | 698 | 37 (74.0%) | 86 (43.0%) | 41 (82.0%) | 39 (78.0%) | 59 (29.5%) | |
---|
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich silników, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Wszystkie pole positions | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1995 | |
| Interlagos | 5 | D. Hill | Williams FW17 | | 1 | NS | skrzynia biegów | | Buenos Aires | 6 | D. Coulthard | Williams FW17 | | 1 | NS | elektryka | | Imola | 1 | Mich. Schumacher | Benetton B195 | | 1 | NS | wypadek | | Catalunya | 1 | Mich. Schumacher | Benetton B195 | | 1 | 1 | | | Monte Carlo | 5 | D. Hill | Williams FW17 | | 1 | 2 | | | Gilles Villeneuve | 1 | Mich. Schumacher | Benetton B195 | | 1 | 5 | (naj. okr.) | | Magny-Cours | 5 | D. Hill | Williams FW17 | | 1 | 2 | | | Silverstone | 5 | D. Hill | Williams FW17 | | 1 | NS | kolizja z Schumacherem (naj. okr.) | | Hockenheim | 5 | D. Hill | Williams FW17 | | 1 | NS | wypadek | | Hungaroring | 5 | D. Hill | Williams FW17 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Monza | 6 | D. Coulthard | Williams FW17 | | 1 | NS | łożysko koła/poślizg | | Estoril | 6 | D. Coulthard | Williams FW17 | | 1 | 1 | wyścig zatrzymany z powodu wypadków czterech bolidów (naj. okr.) | | Nürburgring | 6 | D. Coulthard | Williams FW17B | | 1 | 3 | | | Aida | 6 | D. Coulthard | Williams FW17B | | 1 | 2 | | | Suzuka | 1 | Mich. Schumacher | Benetton B195 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Adelaide | 5 | D. Hill | Williams FW17B | | 1 | 1 | (naj. okr.) | |
Sezon 1996 | |
| Albert Park | 6 | J. Villeneuve | Williams FW18 | | 1 | 2 | (naj. okr.) | | Interlagos | 5 | D. Hill | Williams FW18 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Buenos Aires | 5 | D. Hill | Williams FW18 | | 1 | 1 | | | Nürburgring | 5 | D. Hill | Williams FW18 | | 1 | 4 | (naj. okr.) | | Catalunya | 5 | D. Hill | Williams FW18 | | 1 | NS | poślizg | | Gilles Villeneuve | 5 | D. Hill | Williams FW18 | | 1 | 1 | | | Silverstone | 5 | D. Hill | Williams FW18 | | 1 | NS | mocowanie koła/poślizg | | Hockenheim | 5 | D. Hill | Williams FW18 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 6 | J. Villeneuve | Williams FW18 | | 1 | 2 | | | Monza | 5 | D. Hill | Williams FW18 | | 1 | NS | wypadek | | Estoril | 5 | D. Hill | Williams FW18 | | 1 | 2 | | | Suzuka | 6 | J. Villeneuve | Williams FW18 | | 1 | NS | utrata koła/wypadek (naj. okr.) | |
Sezon 1997 | |
| Albert Park | 3 | J. Villeneuve | Williams FW19 | | 1 | NS | kolizja z Irvine'em i Herbertem | | Interlagos | 3 | J. Villeneuve | Williams FW19 | | 1 | 1 | wyścig zatrzymany z powodu wypadków pięciu bolidów (naj. okr.) | | Buenos Aires | 3 | J. Villeneuve | Williams FW19 | | 1 | 1 | | | Imola | 3 | J. Villeneuve | Williams FW19 | | 1 | NS | skrzynia biegów | | Monte Carlo | 4 | H. H. Frentzen | Williams FW19 | | 1 | NS | wypadek | | Catalunya | 3 | J. Villeneuve | Williams FW19 | | 1 | 1 | | | Silverstone | 3 | J. Villeneuve | Williams FW19 | | 1 | 1 | | | Hockenheim | 8 | G. Berger | Benetton B197 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 3 | J. Villeneuve | Williams FW19 | | 1 | 5 | (naj. okr.) | | Monza | 7 | J. Alesi | Benetton B197 | | 1 | 2 | | | Red Bull Ring | 3 | J. Villeneuve | Williams FW19 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Suzuka | 3 | J. Villeneuve | Williams FW19 | | 1 | ZD | ignorowanie żółtych flag | | Jerez | 3 | J. Villeneuve | Williams FW19 | | 1 | 3 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|