F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2008
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

BMW pewne rozwiązania problemów z rozwojem

Mario Theissen: "Jestem pewny, że poradzimy z tym sobie".
Marek Roczniak, 31 pa?dziernika 2008, wyświetlenia: 4805<< | lista | T- | T+ | >>
Szef BMW Motorsport – Mario Theissen jest przekonany, że jego zespół dojdzie do przyczyny problemów, które zatrzymały ich rozwój w połowie tego sezonu, aby sytuacja taka nie powtórzyła się w przyszłym roku.

Robert Kubica po zwycięstwie w Kanadzie objął na krótko prowadzenie w mistrzostwach, jednak później F1.08 oddalił się od bolidów Ferrari i McLarena pod względem osiągów i w czterech kolejnych wyścigach Polak nie zdołał stanąć na podium. Później sytuacja trochę się poprawiła, ale było już za późno na odrobienie strat.

Theissen zapewnił, że zespół analizuje teraz dokładnie przyczyny spadku tempa rozwojowego, gdyż nie mogą się one powtórzyć w sezonie 2009, jeśli BMW Sauber chce na poważnie walczyć o mistrzostwo. „Jesteśmy w trakcie analizowania tego.” – powiedział Theissen. „Zrobimy to w taki sam sposób, jak uczyniliśmy to wcześniej w tym roku, kiedy początkowe osiągi bolidu nie były satysfakcjonujące”.

„Jestem pewny, że poradzimy z tym sobie, abyśmy znowu mogli mieć bardziej rosnącą krzywą rozwoju. Ubiegły rok był dobry pod względem rozwoju w środku sezonu, a więc nie ma powodu, dlaczego nie mielibyśmy być znowu mocni”. Theissen dodał, że ich rozwoju z pewnością nie spowolniły przygotowania do sezonu 2009: „Problemem było to, że kilka projektów, które wykazywały poprawę podczas symulacji, a także w tunelu aerodynamicznym, nie spowodowały poprawy osiągów na torze. To właśnie musimy przeanalizować”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.09.2022  Alfa Romeo nie wyklucza podjęcia współpracy z Haasem
22.06.2020  Kubica wciąż żałuje straconej szansy na tytuł z BMW w 2008 roku
23.04.2020  Heidfeld: Vettel nie zrobił wrażenia w BMW Sauber
13.02.2020  Kubica dołączył do stawki DTM na sezon 2020
11.02.2020  AMuS: Orlen prowadzi intensywne rozmowy z BMW
Tagi:
BMW
Theissen M.
Kubica R.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
impr, 31.10.2008 16:13[!]
Mnie się wydaje, że problemem jest to, do czego się przyznali na początku sezonu - pierwsza wersja bolidu była dość słaba, więc tak podkręcili tempo, że wycisnęli z tej konstrukcji absolutnie wszystko, więc poprawki pod koniec sezonu nie dawały już rzadnych efektów.
dzbanek2, 31.10.2008 16:36[!]
Było już tyle lotek i innych czesci aerodynamicznych ze każde następne zakłócały działanie poprzednich.
AdrianAdrian, 31.10.2008 21:23[!]
A moim zdaniem próba zrobienia bolidu szybszego na prostych czyli prędkości maksymalnej nie powiodła się, a przy okazji pogorszyli bolid w krętych zakrętach.
Matador, 01.11.2008 02:27[!]
A może ten ich super komp nie działa jak należy? Jakiś błąd w programie musi być, skoro symulacje pokazują poprawę, a w rzeczywistości lipa...

AdrianAdrain > "kręte zakręty"!!?? dobre!! widziałeś proste zakręty?? ;)
szopek, 01.11.2008 11:29[!]
W przyszłym sezonie Kubica stanie na pod. przynajmniej 5 razy.
Kręte zakręty...niezłe:)
AdrianAdrian, 01.11.2008 14:30[!]
No fakt, masz racje Matador ;) Ale wiadomo o co mi chodziło.
maroo, 01.11.2008 18:46[!]
A wg mnie skupianie się na problemach Yeti sprawiły że gdzieś coś sknocono. Może też faktycznie szli w jakąś obiecującą stronę a potem okazało się że lipa. A może główni rywale mieli dobry progres w dalszej części sezonu gdy BMW już było u kresu.

A "kręte zakręty" sprawiły mi uśmiech od ucha do ucza :). Dawno tak się nie uśmiałem. Pozdrawiam.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca