Fajnie się czyta nowe wywiady, ale oczywiście nic ciekawego się nie dowiedziałem :D
Robert zawsze potrafił się odpowiednio wypowiadać. Najbardziej mi się podoba fragment o Heidfeldzie - niby teks jest, coś powiedziane zostało , a treści zero :) Tylko, że niby co miał powiedzieć: fajnie fajnie, ale wolałbym jeździć z Alosno?
Takie tam pieprzenie w bambus. Te jego wywiady są...ech szkoda gadać.
Ale pytania tez są pogięte.
waco, 16.12.2008 12:22 | | |
PINHEAD, dokładnie. Nic nowego się nie dowiedzieliśmy, ale z drugiej strony nie można oczekiwać że Robert powie: "tak, na dzień dzisiejszy jesteśmy najlepsi, będziemy rządzić w '09".
Uważam, że fajnie jest umieć powiedzieć coś nie mówiac wprost co myslę aby nie wysłuchiwać zarzutów o braku integracji z zespołem. Podobają mi się odpowiedzi na Q1 i Q5. Jak to mówił nieodżałowany Pan Wilhelmi : "Jednemu wystarczy pół słowa a drugiemu i referaty nie pomogą zrozumieć".
A ja sie dowiedziałem czegoś ciekawego:
"Nie spodziewał bym się także więcej wyprzedzania, szczególnie na dohamowaniach. Droga hamowania w nowoczesnych bolidach F1 jest po prostu za krótka, by robiło to jakąś wielką różnicę”.
Czy dobrze rozumiem, że teraz z powodu zastosowania slicków droga hamowania się skróci? Czyli wyprzedzanie na dohamowaniu stanie się już właściwie niemożliwe?
Huckleberry>>> Brawo, o to mi właśnie chodziło. I faktem jest, że teraz zamiast uatrakcyjnić widowisko /jak to było w zamysłach FIA/ stanie chyba wręcz odwrotnie, przynajmiej jesli chodzi o nawroty i ostre zakręty. Właśnie slicki spowodują to, że kazdy będzie mógł hamowac z maksymalnym opóźnieniem i będzie jeszcze trudniej "wcisnąc" się i wyprzedzić na dohamowaniach To właśnie najczęściej wykorzystywano w ubiegłym sezonie.
raczej źle rozumiesz ;p
przy dużych prędkosciach bedą słabiej hamować przy małych nieco lepiej, i taak to beda róźnice minimalne
Pierwsza faza dohamowania chyba będzie podobna bo będzie mniejszy docisk ale zrównoważony większą przyczepnością. A druga faza, z uwagi na mniejsze znaczenie docisku przy mniejszej prędkości, będzie krótsza ze względu na większą przyczepność. I o to mi chodziło. Ale jak będzie naprawdę - jak zwykle pokaże praktyka ;)
wniosek nasuwa się sam. FIA powinna zmienić przepisy dot. hamulców, aby wydłużyć drogę hamowania... :P
Witam- jeżeli ktoś czasem czyta co piszę to rozumie... Padły słowa prawdy, wyważone odpowiedzi, a nie buńczuczne łganie-poczekamy zobaxczymy... bolid się zmieni/jego prowadzenie? To się do tego dostosują-jedni lepiej inni gorzej.Czy wy liczyliście że powie Tak, będę mistrzem, osiem wyścigów wygram... ;) Huckleberry-dobrze piszesz, Marrcus też kuma ale pawel92setter to chyba coś pił z procentami przed wypowiedzią! W swoim aucie wydłuż drogę hamowania!!! To ma duży wpływ na bezpieczeństwo,ale jak 92 to twój rocznik to się taty spytaj, czy nie łatwiej będzie wyprzedzać jak nie będzie miał hamulców...... ;))) Pewnie tak, wierzę ,że młody jesteś, i się poprawisz, ale jak się mylę to mi cię żal... i zdiwiłem się, że jeszcze nit uwagi na te słowa nie zwrócił od 18tej...
|