F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.05.2024

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

USF1 otwarte w kwestii dostawcy silników

Tymczasem wśród kandydatów na kierowców zespołu wymienia się Marco Andrettiego.
Konrad Házi, 25 lutego 2009, wyświetlenia: 2635<< | lista | T- | T+ | >>
Powstający zespół USF1 zamierza zwrócić się do wszystkich producentów w Formule 1 w sprawie podpisania umowy na dostarczanie silników na sezon 2010.

Po oficjalnym ujawnieniu swoich planów we wtorek, szef zespołu Ken Anderson i dyrektor sportowy Peter Windsor powiedzieli, że mają już ustalone plany budowania ekipy. Anderson powiedział też, że są zupełnie otwarci na to, z którym producentem się zwiążą i w pełni zdają sobie sprawę z tego, jak wielkim rynkiem dla BMW, Mercedesa czy Toyoty jest Ameryka.

„Zamierzamy wysłać propozycję do wszystkich producentów będących obecnie w Formule Jeden, by dać im znać, że istniejemy i zachęcić ich.” – powiedział Anderson. „Dla każdego z obecnych producentów w Formule Jeden największym rynkiem są Stany. Jedynym wyjątkiem jest Renault, jednak oni są powiązani z Nissanem, więc tak czy inaczej może to być dla nich korzystne pod względem marketingowym”.

Jednak przed sfinalizowaniem planów dotyczących silników zespół ma jeszcze jeden priorytet – ustalenie składu kierowców i już w tej chwili z zespołem łączony jest Marco Andretti. Rozmawiając na temat planów przyszłościowych, Windsor powiedział: „Mamy rok czasu i musimy w tym terminie podjąć wiele decyzji. Jednak tak jak już mówiłem są to rzeczy, które zespoły robią tak czy inaczej i nie są to dla nas w tym momencie jakieś szczególnie trudne problemy”.

„Jesteśmy zespołem, mamy budżet i będziemy wydawać pieniądze we właściwy sposób, by osiągać te cele, które są konieczne. Wymieniając w losowej kolejności będą to kierowcy, silniki, baza europejska, siedziba tutaj i sponsorzy. Wszystkie te rzeczy są do zrobienia w najbliższym czasie i tym też będziemy zajmować się w roku 2009”.

„Kierowcy będą bardzo ciekawą sprawą, nieprawdaż? Wspominaliśmy już o Marco, jednak nie wspominaliśmy o Grahamie Rahalu – kolejnym kierowcy, który jest synem wielkiej amerykańskiej gwiazdy. Jest tyle rzeczy do zrobienia i nie mogę się już doczekać kolejnych spotkań w Starbucks. Będziemy takim typem zespołu, ponieważ nie ma u nas jednej dominującej osoby w ekipie. Zamierzamy działać w taki sposób, jak robią to ludzie ze świata wyścigów. Jest wielu wspaniałych ludzi, z którymi będziemy mogli się spotkać i porozmawiać”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.07.2010  Lopez: US F1 obiecywało nam wszystko
24.06.2010  FIA zakończyła postępowanie dyscyplinarne w sprawie US F1
12.04.2010  Naczepy US F1 do nabycia na eBay
03.04.2010  Zespół US F1 został zlikwidowany
27.03.2010  US F1 będzie ponownie ubiegać się o starty dopiero w 2013?
Tagi:
US F1
Andretti Marco
Windsor P.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kazik, 25.02.2009 12:39[!]
Czyli projekt amerykański ale tak nie do końca amerykański.(silniki).
Huckleberry, 25.02.2009 13:13[!]
"nie mogę się już doczekać kolejnych spotkań w Starbucks" - ??? O co chodzi? Nie mają się gdzie spotykać, czy Starbucks będzie ich sponsorem, czy może o coś innego chodzi?
Maraz, 25.02.2009 13:17[!]
Kto wie, być może nie przypadkiem użył tej nazwy.
Maximus, 25.02.2009 14:23[!]
Ja chcę Danicę Patrick !!!
Lukas, 25.02.2009 14:29[!]
A kiedy oni zbudują bolid skoro nic na razie nie działa?
Ducsen, 25.02.2009 14:46[!]
@Lukas - beda jezdzili bolidem pozyczonym z IndyCar, bo nic nie dziala na razie.
A.S., 25.02.2009 18:05[!]
Na razie jest tylko nazwa USF1 :)
Baza europejska? – wczoraj mówili, że jej nie potrzebują.
Coś czuję, że oprócz bazy i silnika, europejski będzie także bolid. Chyba przez rok (a na razie nie mają nic) nie zdążą znaleźć konstruktora, zaprojektować i zbudować auta zdolnego do jazdy w F1. Podejrzewam, że jeśli USF1 w ogóle wypali, to kupią od kogoś nadwozie (ala Red Bull – Toro Rosso) lub zlecą wykonanie jakiejś specjalistycznej firmie (np. Lola, Reynard).
Ducsen, 25.02.2009 18:51[!]
@A.S. - tak czytam twoje posty i wydaje mi sie, ze twoim zdaniem Amerykanie nie maja zielonego pojecia o F1. Zobacz ile oni robia bolidow do wlasnych serii, a mechanikow i inzynierow nie zatrudnia z ulicy. W takim kraju znajda doskonalych fachowcow, poza tym nikt nie buduje bolidu kilka lat wprzod, a podazajac twoim tokiem myslenia kazdy kompletnie nowy zespol nie potrafilby zbudowac swojego bolidu... To nie sa przeciez amatorzy, a dla nich zbudowanie takiego bolidu to nie jest jakis baardzo duzy problem.

A europejska siedziba? O tym mowili juz dosc dawno, poczatkowo mieli na celu Hiszpanie z tego co pamietam.
kuba, 25.02.2009 21:24[!]
@Ducsen > A.S.-owi chodziło o to ,że żeby wystartować w sezonie 2010 (swoim samochodem) już musieliby dumać nad bolidem...a jak wiemy narazie zostały przedstawione tylko plany. Bolidu nie robi sie w przerwie między sezonowej...
Ferdynand Trąbka, 26.02.2009 13:05[!]
Jak to nie? A w tym sezonie to może wszyscy zaczęli wcześnie? Duża część właśnie przeciwnie. Jeżeli USF1 zaczną pracować nad nadwoziem jeszcze zanim skończy się europejska część mistrzostw to mają dużo czasu, by zrobić relatywnie konkurencyjny bolid (tzn z końca stawki, ale nie tracący 3s na okrążeniu). Jeżeli mieliby dostawcę i ekipę inżynierów/mechaników to jako taką jeżdżącą reklamę, która jeździ beznadziejnie, ale spełnia regulacje FIA można zbudować w przerwie między świętami a końcem marca.
A.S., 26.02.2009 15:05[!]
Ducsen --> właśnie o to chodzi, że amerykanie nie budują własnych bolidów do swoich serii, tylko nauczeni są kupować gotowce. Nie śledzę od jakiegoś czasu amerykańskich seriali wyścigowych, ale jak pamiętam sprzed kilku lat to właśnie najwięcej jeździło tam Loli i Reynardów, kupowanych przez różne zespoły (i chyba tylko Penskie bawił się w budowę własnych bolidów).
Popatrz jeszcze chłopie, jak Toyota debiutowała w F1. Dwa lata szykowali się do startów, niebotyczne budżety i do tej pory są jeszcze bez zwycięstwa w F1. Myślisz, że to jest tak, dwóch chłopów chce sobie stworzyć zespół F1, siadają budują bolid i hej-a na następny rok startują z sukcesami?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca