F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

05.05.2024

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Di Resta w pełni zaangażowany w DTM

"Jestem zadowolony z tego, że podtrzymałem moje relacje z Mercedesem i McLarenem".
kamil.pl5, 8 maja 2009, wyświetlenia: 2033<< | lista | T- | T+ | >>
Zwycięzca wyścigów DTM – Paul di Resta powiedział, że jest w pełni zaangażowany w ściganie się dla Mercedesa w niemieckich mistrzostwach samochodów turystycznych w tym roku, pomimo tego że przez zimę testował bolidy jednomiejscowe.

23-letni kierowca był łączony z przejściem do Formuły 1 bądź GP2 w sezonie 2009, jednak pozostał na trzeci sezon w serii DTM po tym, jak w zeszłym roku przegrał tytuł mistrzowski o zaledwie dwa punkty z kierowcą Audi – Timo Scheiderem. Szkot uzyskał najlepszy czas podczas przedsezonowych testów na torze Hockenheimring w zeszłym tygodniu. Powiedział wtedy, że jest skupiony tylko i wyłącznie na tegorocznej rywalizacji w niemieckiej serii.

Paul di Resta: „Pracowaliśmy ciężko razem z Mercedesem podczas zimy nad naszą przyszłością. Jestem zadowolony, że ciągle jestem zaangażowany w serię DTM. Chcemy, by ten rok wypadł dobrze, więc będę dawał z siebie 100%. DTM to wspaniałe mistrzostwa, jest to dobre miejsce dla mnie i jestem zadowolony z tego, że podtrzymałem moje relacje z Mercedesem i McLarenem w tym roku”.

W tym roku oprócz di Resta najnowszą specyfikację Mercedesa poprowadzi także były mistrz DTM – Gary Paffett. Szkot przewiduje zaciętą walkę na czele stawki. „Oczywiście, że dobrze jest mieć Gary'ego w zespole. Jesteśmy dobrymi kolegami i kiedyś byliśmy już razem w jednym zespole (Persson Motorsport w 2007 roku). Nigdy nie było tylu kandydatów do jazdy w czołówce, dlatego jestem pewien, że gdy w przyszłym tygodniu zainaugurujemy sezon w Hockenheim, to będzie bardzo ciasno w stawce”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.04.2022  R. Schumacher: Formuła 2 stała się nieprzystępna finansowo
23.06.2021  Albon: Daję z siebie 110 procent by powrócić do F1
29.01.2021  Berger: Bottas nie ma szans na pokonanie Hamiltona
04.01.2021  Alexander Albon dołączy do stawki DTM na sezon 2021
08.11.2020  Rast wygrywa finał sezonu DTM i po raz trzeci zostaje mistrzem
Tagi:
Di Resta P.
DTM

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Jenson Button, 08.05.2009 15:00[!]
A mógłby przejść do GP2
Kamikadze2000, 08.05.2009 15:22[!]
Moim zdaniem jest ogromny błąd Szkota. Nie wiem, czemu nie przeszedł do GP2. Albo jest już pewny swego w F1, albo nie myśli rozważnie (bardziej stoję przy opcji pierwszej, gdyż jest związanym z McL). DTM to nie seria dla takich młodzików, gdyż po prostu go nie rozwija, jako kierowcę bolidów jednomiejscowych. Serial ten jest bardzo prestiżowy, jednak bardziej przeznaczony dla kierowców nie aspirujących do F1 lub po prostu byłych driverów tejże serii. Oczywiście życzę mu jak najlepiej, ale jeśli nie będzie trzymał kontaktu z Mackiem, może zapomnieć o debiucie w F1.
Jędruś, 08.05.2009 21:20[!]
Z tego co pamiętam w roku ubiegłym testował bolid GP2 i wypadł całkiem nieźle.

Być może nie ma funduszy, być może obawia się zbyt mocnej konkurencji ( a w tym roku ta naprawdę jest wyborowa ). Nie ma dużego doświadczenia w jeździe bolidami o tej mocy a więc większego sukcesu w GP2 by nie osiągnął , a tak to może czekać na zastąpienie de la Rosy albo Kovalaiena w przyszłym roku.
renegade, 09.05.2009 00:11[!]
Ja piernicze, Wy chyba nie wiecie co piszecie!! Wogole, po co On mialby jezdzic w GP2??
Kto Mu bedzie placil w GP2? W DTM zarabia pieniadze, prawdziwe pieniadze i jest kierowca fabrycznym, w GP2 bylby jednym z wielu i musialby placic za starty... Wielu w G2 zamieniloby sie z Nim... ale zyjcie dalej w swoim swiecie.
Kamikadze2000, 11.05.2009 18:29[!]
@renegade - tak, tylko, że DTM to nie rozwojowa seria dla młodego kierowcy aspirującego do bycia w przyszłości kierowcą F1!!! Zresztą podobnie już napisałem, więc chyba wiesz. byc może di Resta jest już pewny awansu do elity, poprzez Macka lub FI, ale jeśli tak nie jest (w co zresztą wątpię), może o niej zapomniec.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca