Nie da im korzyści, a McLarenowi pewnie i tak da, bo nie wpływa tak na balans bolidu (przynajmniej nigdy o tym nawet nie wspominali). (;
Może jakby użyli, w końcu zobaczymy pierwsze czyste wyprzedzanie (na sucho) w Monaco od kilku dobrych lat. :D
mam nadzieję ze Robert w końcu bedzie jeździł z KERS bez kłopotów z balansem auta
BMW dużo planuje, niewiele robi...
No, panowie. Last Minute w Turcji. Jak tam nie będzie konkretów to po ptokach. Już w Monaco musi być kilkanaście punktów żeby nie przestać marzyć.
@zawias
kilkanascie punktow zeby marzyc o czym?
Nie ma o czym marzyć, mistrzostwo już pozamiatane, zdobędzie je Brawn i można to powiedzieć z 90-procentową pewnością, BMW powinno ulepszyć auto na tyle żeby dało się chociaż czasami ugryźć podium. Czuję, że do puki nie będą mieli dyfuzora to dużo nie ugrają.
Już jest po zawodach. BrawnGP robi co chce, a BMW nie jest nawet drugą, ani nawet trzecią siłą w F1. Więc wszystko co mówią i robią jest nic nie warte.
Umówmy się ;) że BMW ma jeszcze czysto matematyczne szanse na mistrzostwo. Więc poczekajmy z kopaniem leżącego jak już będzie naprawdę leżał... ;)
A nuż się zdziwimy? :P
Marian to jest jakby ta ostatnia chwila,
żeby team zaznczył jak się już rozwija,
bo jeżeli FIA będzie trwć w uporze,
F1 się skończy i nic nie pomoże.
Jestem pewny, że FIA ulegnie i odwoła planowane zmiany w przepisach na sezon 2010; to jest pewne:P
F1Fun- zgadzam się w stu procentach!
Jedynie w co mogę uwierzyć to w to że BMW może zacznie systematycznie punktować i może jakimś fartem jak Nick w Malezji zdobędą jakieś podium. Dyfuzor cudów nie sprawi. Williams go ma od początku sezonu a szybki jest tylko na treningach.
Miejmy nadzieje że coś to pomoże, chyba chcecie zeby Robert mógł znów zajmować dobre pozycje? Jeśli dobrze to zadziała, to zapewne BMW znów zabierze pare dziesiątych i bedą juz bardzo blisko człołówki, kto wie - może gdyby Robert mial KERS, mógł by wyprzedzić GLocka a nie utknąc za nim.
Hmmmmmmmm ale ten pakiet wymaga polepszenia więc po co dopasowywać o niego KERS, czy nie lepiej popracować najpierw na ulepszeniem aerodynamiki? Coś mi się zdaje, że się chłopcy na obre pogubili w tym swoim planowaniu.
Kajek> chyba masz rację, był taki moment ze sie przymierzył o wyprzedzania, ale mu mocy zabrakło i musiał dać sobie siana
@Kajek
"...chyba chcecie zeby Robert mógł znów zajmować dobre pozycje?..." Ja nie chcę :-)
robi, 13.05.2009 19:06 | | |
Jak się nie planuje za bardzo poprawiać bolidu w trakcie sezionu to trzeba odpowiednio dozować poprawki. Dali by wszystko teraz i co dalej? A tak tymi samimi poprawkami opękają połowę sezonu;-( Nie podoba mi się postawa BMW w tym sezonie.
@Robi, patrząc tak chłodnym okiem, bez obciążenia "kubicomanią", to czy postawa BMW była kiedyś taka aby mogła się podobać - jak dla mnie nie.... Co prawda podia były, punkty były, poklepywanie się po plecach było, ale w tle zawsze z jakimś "ale". A może za bardzo się czepiam?
W tym roku, BMW cudów już nie zdziała. Planowali zdobyć tytuł/tytuły mistrzowskie w sezonie 2009. Plany dały w łeb!
robi, nie sztuka dac wszystko naraz bez testów, bo by nawet nie wiedzili co pomoglo a co zaszkodzilo, z faktu ze testy za zakazane musza wprowadzac zmiany po troche i testowac je na piatkowych i sobotnich treningach, wprowadzeie wszytskich zmian na raz jest bez sensu
Teraz tylko trzymac kciuki za dobre komponenty. Oby ten sezon okazał się dobry dla BMW Sauber. Nie myślę o tytule, ale o przyzwoitym sezonie.
|