F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Theissen: Sporo do poprawy w kwestii wyprzedzania

Niemiec uważa jednak, że pozytywną stroną zmian jest mocne zacieśnienie stawki.
Piotr Bogucki, 30 czerwca 2009, wyświetlenia: 2792<< | lista | T- | T+ | >>
Zespoły Formuły 1 muszą zrobić więcej w celu poprawy ilości wyprzedzania podczas wyścigów. Tak przynajmniej twierdzi szef BMW Motorsport – Mario Theissen.

Po tym, jak pierwsza część sezonu dostarczyła mieszanych rezultatów spowodowanych zupełną zmianą przepisów aerodynamicznych, Theissen uważa, że prace nad poprawą widowiska nie były tak udane, jak te skupiające się na redukcji kosztów.

„Sądzę, że w obszarze zmniejszania wydatków postęp odpowiadał mniej więcej oczekiwaniom” – powiedział Theissen w wywiadzie dla oficjalnej strony zespołu BMW Sauber. „Jednak ograniczenia aerodynamiki, które teraz mamy, nie są tak ciasne jak sądziliśmy, więc w tej materii można było zrobić więcej” – dodał Niemiec. „Jeśli chodzi o wyprzedzanie, to mogliśmy oczekiwać troszkę więcej po wprowadzeniu nowych przepisów”.

Niemiec uważa jednak, że zmiana zasad miała jedną pozytywną konsekwencję – w postaci zacieśnienia całej stawki. „Jest to bardzo ekscytujące z perspektywy zarówno widzów, jak i naszej, czasami nawet zbyt ekscytujące. Widzimy, że niemal każdy zespół wyjeżdża na dwóch zestawach świeżych opon opcjonalnych [bardziej miękkich], nawet już w pierwszej fazie kwalifikacji, w celu przedostania się do kolejnej części. Nikt się nie spodziewał takiego scenariusza, a czegoś takiego nie widzieliśmy już od 10 lat”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.04.2020  Theissen: Eksodus producentów z F1 jak w 2008 roku jest możliwy
06.07.2011  Marquardt obiecuje, że nie będzie wielkich zmian w programach BMW
24.11.2010  Theissen ustąpi w 2011 roku ze stanowiska szefa BMW Motorsport
22.11.2010  Theissen: BMW nie zamierza wracać do Formuły 1
22.11.2010  Mieszkańcy rodzinnego miasta Vettela powitali mistrza świata
Tagi:
Theissen M.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
PabloWRz, 30.06.2009 18:27[!]
Gdyby droga hamowania była trochę dłuższa myślę, że byłoby ciekawiej. :)
Dżejson, 30.06.2009 19:02[!]
Dokładnie, dać im stalowe hamulce to wyprzedzaliby się na co drugiej prostej. Teraz w GP2 jest chyba bardziej rozbudowane aero (kominy, lotki) dyfuzor to mają chyba taki jakby go nie było, wyprzedzania jest od ch*** i jeszcze trochę :)
Speeder, 30.06.2009 19:41[!]
Zamontować nitro i 6,0 litrowe silniki a do tego wyrzutnie torped na krawedziach skrzydel... Wtedy to by było widowisko...
Dżejson, 30.06.2009 20:10[!]
Wyrzutnie rakiet ziemia-ziemia już są w F3 tylko nieużywane, w F1 nie trzeba, jest Nakajima...
rafaello85, 01.07.2009 11:35[!]
Zmiany, zmiany, zmiany... a wyprzedzania jak nie było, tak nie ma... i nie będzie:/
Kamikadze2000, 01.07.2009 15:17[!]
I w ten oto sposób można dac w odstawkę KERS, gdyż i tak nic nie daje. Przynajmniej jeden problem z głowy. Nigdy nie dojdzie do tego, co widzimy w WTCC czy w ogóle sportu motocyklowego. To nie możliwe!!!
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca