|
|
|
|
|
|
Glock stracił inżyniera wyścigowego |
Niemiec jest rozczarowany i zasmucony utratą swego dotychczasowego inżyniera. |
|
•Mariusz Karolak, 10 lipca 2009, wyświetlenia: 2718 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Francesco Nenci, inżynier wyścigowy bolidu, w którym zasiada Timo Glock, rozstał się z zespołem Toyoty przed weekendem na torze Nurburgring. Nenci pracował z Glockiem od początku zeszłego roku.
Tymczasowym inżynierem wozu Glocka został 35-letni Juan Pablo Ramirez, który pracuje w Toyocie od 2003 roku, a wcześniej był zatrudniony w zespole Arrows. Zimą Meksykanin był inżynierem Glocka podczas testów. „Wywarł na mnie dobre wrażenie w trakcie zimy, ale testy to nie weekendy wyścigowe” – powiedział wyraźnie niezadowolony ze zmian kierowca.
Nenci jest obecnie na obowiązkowym urlopie, jednak oficjalnie pozostanie pracownikiem Toyoty do końca tego roku, co znaczy, że do tego czasu nie może zacząć pracy u konkurencji. „Byłem bardzo zadowolony ze współpracy z moim dotychczasowym inżynierem” – powiedział Glock magazynowi Auto Motor und Sport. „Rozumiał mnie całkowicie. Jak powiedziałem mu coś na temat zachowania samochodu to natychmiast wiedział, o co mi chodzi”.
Nenci został najprawdopodobniej odwołany ze stanowiska ze względu na nieporozumienia z szefostwem zespołu w sprawach technicznych. Tak przynajmniej podaje prasa.
Źródło: F1-Live.com, Autosport.com
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|