Tempo Mclarena ostatnio mocno wzrosło, ale to chyba jeszcze nie ten czas i nie ta pora. Wszystkie teamy (oprócz BMW) wprowadzają poprawki, więc nie będzie łatwo im złapać czołówkę.Jeśli tor będzie leżał może walka o podium przy dobrych zbiegach okoliczności.
trzeba jezdzic, a nie gadac.. ale przynajmiej widac, ze sie wziely Maki do roboty
już duzo kandydatów na podium jest
BGP
RBR
Reno
Ferrari
McL
A może feorce india jeszcze i toro rosso a bmw bedzie liczyło na punkty
a u bmw poprawy ani widu ani słychu
Ja nie mam nic przeciw :) Jednak patrząc realistycznie to podium już będzie świetnym osiągnięciem.
Nie będę ukrywał, że trochę zgłupiałem,
czytam te wypowiedzi cieknące pijarem
i nie wiem, czy bolidy w roku przyszłym ulegną przemianie,
czy jak Marian mówi - tylko tankowanie ???
Martin mówi - bolid różni się znacząco,
za to Marian - przypominał będzie budowę bieżącą,
bo aero w zasadzie to samo zostanie,
więc, czyje prawdziwe w wypowiedziach zdanie ?
Czy Ktoś z Was, technicznie bardziej wyrobiony,
mógłby Nam przybliżyć zmiany od tej strony.
Bo gdy czytam obydwu - mówią co innego,
o prelekcję proszę Kogoś wdrożonego.
niza, 16.07.2009 19:16 | | |
akkim a ja Ci powiem, że jeżeli dana konstrukcja jest do kitu to należałoby po prostu zbudować bolid "od podstaw" na następny sezon.
Przynajmniej takie jest moje rozumowanie (Whitmarsh jakoś też ma taki plan), ale chyba doktor czy profesor Marian ma inną wizję
niza dzięki, że Wyraziłaś/łeś Swoje zdanie.
To, że wizje są różne dla mnie oczywiste,
lecz chodzi mi o zmiany, te czysto technicze.
/ o braku tankowania wiem /
Mam nadzieję, że McL ma zeza i nie trafi w podium ;)
A czy wiadomo już czy dystans wyścigu w przyszłym sezonie zostnie skrócony w związku z tym zakazem tankowania???
Od dłuższego czasu cisza na ten temat, zatem wątpliwe, by wprowadzono taką zmianę. Choć niczego nie można być pewnym.
Hamilton 2 s. straty do FL Alo w Niemczech, jak oni to wyliczyli że beda walczyc o zwyciestwo. BMW starcilo 1 s.
Phaedra nie możesz porównywać czasów Hamiltona do ALO, po T1 i spadku 1 lap down, he was just cruisin' around...wiadomo że od wtedy myśli miał dwie, albo spadnie deszcz albo oszczędzam auto na Hungaroring...
A co za problem na 5 kolek podkrecic tempo zeby sprawdzic jak sprawują sie poprawki. Alo to zrobil wiec maja jakas podstawe zeby myslec o podium a McL opowiada dowcipy fanboy'om o zwyciestwie.
Ależ w ogóle (prawie) wszystkie ekipy pozytywnie nastawione. A McLaren - hohohoh - no cóż, trzeba tylko życzyć spełnienia marzeń. Tor na Węgrzech od zawsze bardzo im pasował i z pewnością teraz nie będzie inaczej. Wyniki w Niemczech wyglądają zachęcają, więc o ich formę w kolejnym wyścigu nie powinniśmy się martwić. Mam tylko nadzieje, że jak zabiorą komuś punkty, to tylko Red Bullom!!!
Phaedra - a po co podkręcać tempo, skoro robił to w kwalifikacjach i na treningu? Oni mają 8 silników na sezon, skrzynia też musi swoje wytrzymać - muszą oszczędzać.
No nie wiem czy obecna ich konstrukacja jest w stanie walczyć o zwycięstwo. Śmiem wątpić.
|