|
|
|
|
|
|
DTM wprowadzi zamrożenie rozwoju po następnym wyścigu |
Nowe regulacje techniczne na 2011 rok mają na celu przyciągnięcie nowych konstruktorów. |
|
•Patryk Pokwicki, 4 sierpnia 2009, wyświetlenia: 2574 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Władze DTM potwierdziły, że po najbliższym wyścigu serii na Nurburgringu zostanie wprowadzone zamrożenie rozwoju w celu obniżenia kosztów. Zamrożenie wejdzie w życie 17 sierpnia i ma zapobiegać dalszemu rozwojowi samochodów Mercedesa i Audi w takich obszarach, jak aerodynamika, silniki, systemy sterownia czy klatka bezpieczeństwa.
To wszystko będzie obowiązywać również w przyszłym sezonie, ponieważ producenci zgodzili się nie projektować nowych samochodów na przyszły sezon, aby móc skoncentrować się na budowie samochodu na 2011 rok, kiedy to zmienią się regulacje techniczne.
Szef serii Hans Werner Aufrecht powiedział: „Cieszę się z tego, że zespoły zaprzestaną intensywnego rozwoju i nie będą stosować żadnych nowych rozwiązań, a także z tego, iż w przyszłym roku będą ścigać się tymi samymi samochodami co obecnie. To daje nam już stabilność planowania na przyszły rok, a jednocześnie wystarczająco dużo czasu na rozwinięcie nowych regulacji DTM na rok 2011”.
Szef Audi Motorsport – Wolfgang Ullrich dodał, że seria liczy na przyciągnięcie nowych producentów w 2011 roku w wyniku zmian w regulaminie technicznym. „Mercedes-Benz oraz Audi pracowali wspólnie, aby osiągnąć to rozwiązanie” – powiedział Ullrich. „Nowe regulacje techniczne, które będą obowiązywać od 2011 roku, mają na celu przyciągnięcie nowych konstruktorów do DTM. Zamrożenie rozwoju w tym momencie jest rozsądnym posunięciem”.
Źródło: Autosport.com
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|