|
|
|
|
|
|
Best Buy kolejną amerykańską firmą zainteresowaną US F1 |
Szef ds. marketingu Barry Judge ujawnił, że odbył już spotkanie z kierownictwem Team US F1. |
|
•Mariusz Karolak, 9 sierpnia 2009, wyświetlenia: 1707 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Best Buy i YouTube będą najprawdopodobniej sponsorami nowego zespołu US F1 w roku 2010. Chad Hurley, współzałożyciel YouTube, jest wymieniany jako główny inwestor zespołu mającego bazę w Charlotte w Stanach Zjednoczonych.
Teraz także amerykańska sieć sklepów elektronicznych Best Buy wykazała zainteresowanie nowym zespołem po tym, jak szef ds. marketingu Barry Judge ujawnił na swojej stronie serwisu Twitter, że odbył już spotkanie z kierownictwem Team US F1.
„Jak takie partnerstwo Best Buy może pomóc naszemu wejściu do Europy?” – zapytał retorycznie na swojej stronie. Jak wiadomo, Best Buy chce wejść na rynek europejski. Nie tak dawno firma ogłosiła, że w 2010 roku chce wejść do Wielkiej Brytanii i reszty krajów europejskich. Judge napisał też, że tego samego dnia spotkał się z Hurleyem, którego określił jako „dużego inwestora” zespołu US F1.
Źródło: F1-Live.com
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|