F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.05.2024

Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM

Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024

David Sanchez został nowym dyrektorem technicznym Alpine

01.05.2024

Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli

LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami

Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami

Bottas: Audi dokładnie wie na co mnie stać

The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu

LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie

Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a

Seidl: Formuła 1 nie jest sportem "one-man show"

Gunther Steiner wytoczył proces ekipie Haas

Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami

30.04.2024

Jos Verstappen nie wyklucza zmiany zespołu przez Maksa

Seidl: Nie próbujemy przekonać Sainza wysokim kontraktem

Aston skorzysta z prawa do ponownego rozpatrzenia kary Alonso

Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Horner: Każdy wyścig będzie dla nas jak finał mistrzostw

"We Włoszech zespół musi skupić się na pokonaniu Brawna, a nie na odniesieniu zwycięstwa".
Igor Szmidt, 5 wrze?nia 2009, wyświetlenia: 1824<< | lista | T- | T+ | >>
Jeśli zespół Red Bull Racing chce wciąż liczyć się w walce o tytuł z Brawn GP, to musi każdy kolejny wyścig traktować jak finał mistrzostw świata. Taki pogląd wyraził szef austriackiego zespołu Christian Horner, który uważa, że coraz ciaśniejsza stawka oznacza, iż nie można przepuścić żadnej okazji do odrobienia strat do Jensona Buttona.

„Zespoły zbliżył się do siebie i każdy weekend jest teraz jak finał mistrzostw świata” – powiedział Horner. „Musimy go dobrze rozegrać. Jesteśmy na pozycji, z której możemy zyskać wszystko, ponieważ jeśli spojrzymy na cztery, pięć ostatnich wyścigów, to byliśmy lepsi od Brawna”.

Mimo, że Button utrzymuje 16-punktową przewagę nad zespołowym kolegą Rubensem Barrichello, a duet Red Bulla jest nieco za Brazylijczykiem, to Horner jest dość pewny formy swojego zespołu w nadchodzących wyścigach. Po pięciu wyścigach od GP Turcji w czerwcu, Button zdobył tylko 11 punktów, podczas gdy Barrichello 21, a Vettel i Webber po 24 w tym samym czasie. Button przegrywa na tym polu również z Raikkonenem (24), Rosbergiem (19), Hamiltonem (18) i Kovalainenem (13).

Horner dodał: „Brawn nie miał ostatnio najlepszej passy, mimo zwycięstwa w Walencji – i oczywiście Jenson nie był na podium od czasu wyścigu w Turcji. Zrobiliśmy małe zamieszanie na Silverstone i w Niemczech, potem finiszowaliśmy na podium na Węgrzech i w Belgii. Do końca mistrzostw jest wciąż daleka droga, stawka punktowa się zacieśnia i myślę, że będziemy świadkami ekscytującego finiszu. Wszystko jest jeszcze otwarte. Mamy czterech kierowców, którzy będą walczyć do samego końca. Obaj nasi kierowcy gonią liderów, a Rubens odebrał Jensonowi 12 punktów w ostatnich dwóch wyścigach. To walka tych czterech kierowców”.

Szef stajni z Milton Keynes uważa również, że z przewagą, jaką da system KERS w następnym Grand Prix Włoch, jego zespół będzie musiał skupić się na pokonaniu Brawna, a nie na odniesieniu zwycięstwa. „Monza jest torem, na którym liczy się moc, a faceci z KERS będą tam bardzo mocni” – powiedział Horner. „Na Monzy będziemy prawdopodobnie używać niższego docisku aerodynamicznego, lecz wciąż jest tam kilka szybkich zakrętów i myślę, że możemy pokonać tam Brawna”.

Nadzieje Red Bull Racing zostały zwiększone również po tym, jak zespół odkrył przyczynę awarii silnika Marka Webbera podczas sobotnich treningów przed Grand Prix Belgi. Była ona spowodowana drugorzędną usterką jednego z komponentów – tak więc silnik jest w porządku i może zostać ponownie użyty.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.05.2024  The Athletic: Newey odejdzie z Red Bulla bez obowiązkowego urlopu
01.05.2024  Red Bull Racing potwierdza odejście Adriana Newey'a
30.04.2024  Autosport: Newey ogłosi przed GP Miami odejście z zespołu
26.04.2024  Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku
25.04.2024  Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla
Tagi:
Horner C.
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Simi, 05.09.2009 11:23[!]
Trzymam kciuki za MARKA!!
zajc, 05.09.2009 13:20[!]
Zastanawia mnie, dlaczego przed GP Belgii rozważali użycie KERS, a teraz kiedy tor sprawia, że warto tego systemu użyć i wiedzą, że bolidy McL i Ferr będą z nim mocne to nawet nie mają takiego zamiaru... Czyżby bali się eksperymentowania?
fordern, 05.09.2009 13:22[!]
Powinniście wygrywać i nic więcej - dojeżdżanie przed Buttonem i Rubensem nic wam nie da ;p
pawelraz80, 05.09.2009 14:05 Komentarz poprawiony przez moderatora[!]
Mi sie wydaje ze sukcesy jakie Red Bull odniesl w tym roku i tak wielu wprawilo w male oslupienie.Jesli chodzi o system Kers,to na poczatku sezonu nie dawal takiej przewagi ale fachowcy z Mc Larena i Ferrari robili wszystko by go rozwijac bo wiedzieli,ze rozwoj energi kinetycznej w przyszlosci da im wielka przewage natomiast Red Bull swoje piec minut w tym sezonie mialo i wsadzenie KERS do ich bolidu sprawi ze nienajnizsi zawodnicy tego timu i silnik jakim dysponuja doprowadzi ich bolidy w srodek stawki.Pamietajmy,ze bolidy Red Bull'a zawdzieczaja swoja szybkosc nie w mocy silnika tylko w aerodynamice auta.Kolejny sezon w wykonaniu producenta coli i wszechogacego pana Brawn'a juz nie bedzie taki kolorowy dlatego ze team Ferrari i Mc Larena rozwija ta technologie mimo to ze nie wiadomo czy bedzie ona wykozystana w przyszlym sezonie da im jakby wprowadzono ten system ogromna przewage dlatego ze Ferrari i Mc Laren rozwija te technologie ktora zaczyna dla nich owocowac.Red Bull nie wsadzi KERS bo to ich tylko dociazy i co wazniejsze zaklóci cala aerodynamike tego bolidu.Panie producencie Coli mysle ze profesja dla pana to hipermarkety a nie udawac producenta .no to hop
gnt3c, 05.09.2009 15:12[!]
Przydałoby się zestawienie ile poszczególnym zespołom zostało silników...
kemek, 05.09.2009 15:41[!]
To raczej ciężko określić. Zapewne niektóre zmienione w czasie sezonu jeszcze by się nadawały.
Skoro Kubica 5 wyścigów jechał na tym samym silniku, to z Australii mogą wyciągnąć silnik, który pojechał tylko w jednym GP (chociaż pewnie został później dobity na treningach). Dlatego nic z takiego dokładnego zestawienia nie będzie. (;
cichy, 05.09.2009 17:12[!]
RBR POWER !!
Kamikadze2000, 05.09.2009 22:45[!]
Oby nie spełnili swoich celów żeby Brawn GP zgarnął oba tytuły !!! :))
rafaello85, 06.09.2009 12:42[!]
Dużo zależy teraz od tego, jak będą się spisywały ich silniki. Prawie pewne jest to, że Vettel w którymś wyścigu będzie musiał użyć 9 jednostki napędowej i tym samym przesuną go o dziesieć pozycji na starcie.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca