F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Osoba z Daimlera skrytykowała wykupienie Brawna

"Nie możemy zrozumieć, dlaczego rada dyrektorów natychmiast rozpoczęła nowy projekt w F1".
Łukasz Godula, 17 listopada 2009, wyświetlenia: 2497<< | lista | T- | T+ | >>
Członek zarządu firmy-matki Mercedesa skrytykował decyzję o kupnie zespołu Brawn GP. Erich Klemm, szef wydziału pracy Daimlera oraz przedstawiciel pracowników powiedział, że „odejście od McLarena było szansą na całkowite opuszczenie tego kosztownego i kontrowersyjnego cyrku”.

Prezes Daimlera – Dieter Zetsche potwierdził w poniedziałek, że McLaren odkupi 40 procent udziałów od Mercedesa. Klemm powiedział niemieckiej agencji prasowej DPA: „Nie możemy zrozumieć, dlaczego rada dyrektorów natychmiast rozpoczęła nowy projekt w Formule Jeden”.

„W fabrykach produkujących samochody każdy grosz jest oglądany trzy razy, czy jest dobrze wydawany. Pracownicy odczuwają kryzys finansowy poprzez krótsze godziny pracy i zmniejszony dochód. W tych trudnych ekonomicznie czasach, firma powinna inwestować w lepsze sposoby marketingu prawdziwych samochodów” – dodał Klemm.

Brytyjskie media donoszą, iż wykupienie Brawna kosztowało 200 milionów funtów, jednak gazeta Bild twierdzi jednak, że planem Mercedesa jest sukces w F1 z rocznym budżetem na 2011 rok wynoszącym tylko 50 milionów euro.

Zacytowany został również Bernie Ecclestone. „Mamy teraz dwa mocne zespoły (McLaren i Mercedes GP). Brawn mógłby nie przetrwać w dłuższej perspektywie” – powiedział szef administracji F1 gazecie Daily Express. „Ten sport jest silny i będziemy świadkami zaciętej rywalizacji w przyszłym roku”.

Źródło: Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
05.05.2024  Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem
04.05.2024  Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024
03.05.2024  Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem
01.05.2024  Wolff dementuje spekulacje o rozmowach z Verstappenem po GP Miami
24.04.2024  Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku
Tagi:
Mercedes

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
adept, 17.11.2009 14:26[!]
Moim zdaniem F1 świetnie pasuje do wizerunku marki Mercedes, więc uważam że zaangażowanie się to dobra decyzja.
Do tej pory zastanawiałem się po co Renault jest F1, skoro nie mają luksusowych ani sportowych samochodów. Myślę jednak że teraz wygląda to dużo lepiej dla Renault, bo stawienie marki obok Mercedesa może być bardzo pozytywne (lepsze niż obok Hondy, BMW czy Toyoty). Bez marki Mercedes w stawce nie widziałbym większego sensu dla pozostawania Renault w tym sporcie, chyba że jako producent silników.
Od razu odpowiem też, że moim zdaniem McLaren Mercedes, to zupełnie coś innego niż Mercedes, dlatego sytuacja jest nowa.
archibaldi, 17.11.2009 14:31[!]
Nieładnie tak publicznie krytykować swój koncern.. Merc może się pokazać z dobrej strony i do tego poniżyć odwiecznego wroga - BMW. To będzie miało lepszy efekt niż reklamy TV
kocie_ruchy, 17.11.2009 15:32[!]
związki zawodowe zawsze tak będą narzekać bo nie rozumieją, że to inwestycja, która ma się zwrócić. Dokładnie z tego powodu wycofała się Toyota - pracownicy nie mogli znieść tego, że im się obcina płace itd. podczas gdy utrzymywany jest kosztowny i "tak naprawdę nikomu niepotrzebny" zespół.
grzesiek811, 17.11.2009 17:47[!]
Budżet na rok 2011 tylko 50 mln € ? Jakoś cienko widzę tego merola w F1. Do kompletnego upadku potrzeba im tylko jeszcze Heidfelda.
A.S., 17.11.2009 22:40[!]
Zgadzam się –grzesiek811--. Jeżeli ten budżet się potwierdzi (50mln), a do tego potwierdzą się kierowcy w postaci Rosberga i Heidfelda to chyba będziemy świadkami jeszcze bardziej spektakularnego upadku, niż to mieliśmy w przypadku Hondy, BMW czy Toyoty. Jedyną nadzieją niemiaszków będzie już tylko geniusz Rossa Brawna i to, że wynajdzie kolejną lukę w przepisach, którą bezlitośnie wykorzysta przy konstruowaniu modelu na 2010.

PS: każdy może mieć swoje zdanie, ale mi Mercedes kojarzy się raczej z topornymi, nie do zdarcia (ala Mercedes Beczka W123) limuzynami z silnikiem diesla, a nie super sportowymi brykami:) i może ten członek :) Daimlera ma trochę racji...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca