F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Zespoły F1 odrzuciły możliwość większych dochodów

Ecclestone rozważał po odejściu Hondy, BMW i Toyoty zwiększenie udziału w podziale zysków.
Łukasz Godula, 17 listopada 2009, wyświetlenia: 2832<< | lista | T- | T+ | >>
Zespoły Formuły 1 odrzuciły możliwość zwiększenia o 10 procent dochodów z tytułu praw komercyjnych, ponieważ oznaczałoby to związanie się ze sportem na kolejne trzy lata.

Z raportu w Financial Times wynika, że Bernie Ecclestone rozważał po odejściu Hondy, BMW oraz Toyoty zwiększenie obecnego, 50-procentowego udziału zespołów w podziale zysków w zamian za podpisanie nowego dokumentu.

Porozumienie to, oddzielne od zapisów w Concorde Agreement, zobowiązywałoby obecnych właścicieli zespołów, a nie same zespoły, które mogą zostać zlikwidowane, do związania się z F1 do końca 2012 roku. Exodus producentów z F1 pozostawił Ferrari, Mercedesa oraz Renault jako jedyne zespoły fabryczne w stawce.

Ecclestone myślał o przyjrzeniu się, czy jest możliwość ukarania Toyoty za złamanie porozumienia Concorde, jednak gdy został zapytany, czy można powstrzymać innych przed odejściem, odpowiedział: „Nie można. Producenci nie zaangażują się na dłużej” – powiedział, dodając, że oni „nie wiedzą nawet, co będą robić w przyszłym tygodniu” i nie zamierzają z wyprzedzeniem lokować pieniędzy.

Źródło: Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.05.2024  Kongres USA oczekuje wyjaśnień od Liberty Media ws. Andretti-GM
29.04.2024  Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem
27.04.2024  Lista startowa na sezon 2025
21.04.2024  Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym
17.04.2024  Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem
Tagi:
Ecclestone B.
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
pro-Papinian, 17.11.2009 15:00[!]
Eccelstone - „nie wiedzą nawet, co będą robić w przyszłym tygodniu”. Całkiem trafny komentarz w odniesieniu do ogólnej sytuacji przemysłu motoryzacyjnego.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca