F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

McLaren spokojny o harmonię wewnątrz zespołu

"Naszą polityką było od zawsze zatrudnianie dwóch najlepszych z dostępnych kierowców".
Marek Roczniak, 18 listopada 2009, wyświetlenia: 3209<< | lista | T- | T+ | >>
Szef McLarena – Martin Whitmarsh jest pewny, że relacje wewnątrz zespołu pomiędzy Lewisem Hamiltonem i Jensonem Buttonem będą się układały harmonijnie w sezonie 2010.

W stajni z Woking dochodziło w przeszłości do ostrych spięć – najpierw między Ayrtonem Senną i Alainem Prostem pod koniec lat 80. ubiegłego wieku, a nie tak dawno byliśmy świadkami konfliktów na linii Lewis Hamilton/Fernando Alonso w 2007 roku. W obu przypadkach jeden z kierowców decydował się na odejście – Alonso zaledwie po roku startów – ale Whitmarsh jest zdania, że tym razem będzie inaczej.

„Naszą polityką było od zawsze zatrudnianie dwóch najlepszych z dostępnych w danej chwili kierowców i czujemy, że Jenson i Lewis będą nie tylko najszybszą parą w stawce sezonu 2010, ale także najbardziej kompletną, oddaną parę kierowców w Formule 1” – powiedział Whitmarsh. „Co więcej, jestem pewny, że będziemy w stanie z powodzeniem zrównoważyć i okiełznać uzupełniające się nawzajem zestawienia umiejętności Jensona i Lewisa”.

„Nasi inżynierowie nie mogą się już doczekać współpracy z Jensonem i jestem przekonany, że tak mocny i dynamiczny skład kierowców uczyni z nas jeszcze bardziej kompletną i konkurencyjną ekipę. Teraz musimy zapewnić Jensonowi i Lewisowi zwycięską maszynerię. Jesteśmy ambitni, zmotywowani i głodni sukcesów bardziej, niż kiedykolwiek. Nie ukrywamy tego, co jest naszą ambicją na przyszły rok: Vodafone McLaren Mercedes chce zdobyć obydwa tytuły mistrzowskie i sądzimy, że z Jensonem i Lewisem jesteśmy do tego lepiej przygotowani, niż jakikolwiek inny zespół w pit-lane”.

Whitmarsh twierdzi też, że decyzja Buttona o zmianie zespołów nie powinna być traktowana jako chęć uzyskania większych zarobków. „Będziemy mu płacili nie więcej, niż mógłby otrzymać gdzieś indziej i fakt ten odzwierciedla nie tylko zaufanie, jakim Jenson obdarzył Vodafone McLaren Mercedes, ale również jego ambicję do uzyskiwania kolejnych fenomenalnych rezultatów po tym, co uzyskał już w sezonie 2009”.

Szef McLarena podziękował na koniec odchodzącemu z zespołu Heikkiemu Kovalainenowi za jego wysiłki w trakcie dwóch trudnych sezonów spędzonych w Woking, kiedy to Fin odniósł zaledwie jedno zwycięstwo i nie był w stanie dorównać Hamiltonowi. „Poza tym, że był bardzo szybki, Heikki był i jest nadal świetną osobowością, której będzie nam bardzo brakować. Nie muszę dodawać, że życzymy mu jak najlepiej na przyszły sezon i będziemy bardzo zadowoleni, jeśli zdoła on sobie zapewnić miejsce w dobrym zespole na rok 2010”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.05.2024  Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena
06.05.2024  Norris: Wielu we mnie wątpiło
01.05.2024  Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli
29.04.2024  Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem
24.04.2024  Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku
Tagi:
Whitmarsh M.
Button J.
Hamilton L.
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
inverness72, 18.11.2009 19:48[!]
Sebastian Vettel -48 pktów!!!
Fernando Alonso -24 punkty
Robert Kubica – 19 punków
Kimi Raikkonen -16 punktów
Rubens Barrichello – 16 punktów
Mark Webber -12 punktów
Lewis Hamilton +9 punktów
Jenson Button +18 punktów
Nick Heidfeld +19 punktów

O czym to świadczy?NP o tym, Nick jest bardo porządnym kierowcą. Dojeżdża zwykle do mety i to najczęściej na lepszych pozycjach niż rozpoczął. Jako jeden z niewielu, ma dodatni bilans, czyli podczas całego sezonu zyskał 19 pozycji, w stosunku do pozycji startowej. Pewnie, większość na skutek wypadnięcia konkurentów, ale również sporo miejsc musiał zyskać wyprzedzając innych kierowców. Czyli w walce.
Dodatnią zdobycz punktową ma też Hamilton. Co też dziwić nie powinno obserwując choćby jego wyścig w Brazylii. Tam sporo zyskał. Jak to niektórzy mówią, facet ma szczęście.
Natomiast to co mnie zaskoczyło, to świetny wynik Buttona, tak, właśnie Buttona. Przy czym, najlepszy jego okres w sezonie dawał mu mizerne punkty. No bo jeśli zaczynał z pierwszego pola i kończył pierwszy, to jego zdobyć wyniosła 0 punktów. Plus 18 świadczy wiec o tym, że pomimo słabszych kwalifikacji potrafił w takcie wyścigu zyskiwać punkty. Zgoda, zapewnie jak Heidfield większość na skutek błędów tych, co startowali z lepszej pozycji. Ale to chyba Webber powiedział, że Buton również całkiem sporo ma wyprzedzeń, a więc tego, na co wszyscy podczas wyścigów czekamy.
No i na koniec wynik Sebastiana i to pomimo ogromnego plusa za Brazylię. Nie powinno chyba dziwić, dlaczego nie on jest mistrzem. Nie wystarczy być tylko szybkim kierowcą, do mistrzostwa trzeba również dojrzeć, aby nawet jak idzie gorzej, coś tam zawsze uciułać.
Kamikadze2000, 18.11.2009 20:10[!]
@YAHoO - zgadzam się w 100%!!! Bolid McLarena był pod koniec sezonu na prawdę świetną maszynką, a dzięki KERS w kilku wyścigach po prostu byli najlepsi. Potwierdzał to Kovalainen w kwalifikacjach. A co do tempa wyścigowego, trudno oczekiwać, by Koval, jeżdżąc bolidem pod Hamiltona (tak prawda niestety) i słabiej przygotowanym (nikt nie może zaprzeczyć, ze wóz Brytyjczyka był bardziej optymalnie przygotowany) mógł rywalizować o najwyższe cele. Chociaż w Walencji był wysoko.
A.S., 18.11.2009 20:41[!]
„Nie ukrywamy tego, co jest naszą ambicją na przyszły rok: Vodafone McLaren Mercedes chce zdobyć obydwa tytuły mistrzowskie...” Amen! Niech się spełni!
Myślę, że McLaren już nigdy nie dopuści do powstania w zespole podobnej sytuacji jak z roku 2007. A wracając do duetu Prost-Senna, to Martin chyba nie miał by nic przeciwko temu, by duet Hamilton-Button powtórzył wyczyny tamtej dwójki, nawet jeśli miało by się to wszystko zakończyć jakimś spektakularnym konfliktem.
YAHoO, 18.11.2009 20:45[!]
@inverness72:
Sorry ale ta statystyka jest... hmm głupia.
Np. Vettel dużo gorsze wyniki na mecie miał m.in. awarię w Valencii i bodajże gdzieś jeszcze (nie pamiętam gdzie), a dodajmy że startował wtedy z czołowych pozycji.
Alonso po starcie z PP też miał awarię.

A więc ta statystyka nie pokazuje zupełnie NIC.
inverness72, 18.11.2009 20:57[!]
@YAHOO masz rację, i tez otym pisałem. Czy jednak nie jest dziwne, że ten, który podobo wygrywał TYLKO dzięki super samochodowi okazuje się, że statystycznie kończył wyścig lepiej niż zaczynał? Jasne, nie zawsze dlatego, że udało mu się wyprzedzić kogoś. Ale jak tak sięgam pamięcią wstecz, to w tym sezonie jakoś wyprzedzanie własnie najczęściej kojarzyło mi się Buttonem.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca