F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

06.05.2024

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

Więcej wiadomości

  Archiwum 2004
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Nick Hayes odchodzi z Cosworth Racing

Marek Roczniak, 8 lipca 2004, wyświetlenia: 594<< | lista | T- | T+ | >>
Dyrektor techniczny Cosworth Racing – Nick Hayes postanowił opuścić tę firmę po 20 latach współpracy. W związku z tym dostawca silników dla zespołów Jaguar, Jordan i Minardi przeprowadził w swoim departamencie do spraw Formuły 1 reorganizację, dzieląc go na dwa oddziały. Pierwszy z nich będzie odpowiedzialny za bieżące sprawy (Race Engineering), a kierował nim będzie inny wieloletni pracownik Coswortha – Simon Corbyn. Drugi oddział będzie opracowywał przyszłe jednostki napędowe (Future Engines). Jego szefem będzie Alex Hitzinger, odpowiedzialny za dowodzenie ekipą inżynierów, która stworzyła udany silnik Ford Duratec R do Rajdowych Mistrzostw Świata.

„Oczywiście ze smutkiem przyjmujemy do wiadomości fakt o odejściu Nicka z firmy, gdyż wniósł on ogromny wkład do sukcesu Coswortha, osiągniętego na przestrzeni lat i był integralną częścią firmy. Jednakże obecnie jest czas na zmiany w sporcie Formuły 1 i musimy na to odpowiednio zareagować. Jestem pewien, że grupy inżynierów pod wodzą Simona i Alexa wniosą świeże, innowacyjne myślenie do rozwoju przyszłych silników Formuły 1 Coswortha”, powiedział dyrektor zarządzający Tim Routsis.

Na razie nie wiadomo, co będzie dalej robił Hayes po odejściu z Coswortha. Możliwe jednak, że ze względu na bogate doświadczenie przy konstruowaniu silników V8, z których znana jest ta firma, znajdzie miejsce u innego producenta silników do Formuły 1, o ile oczywiście planowana zmiana z 3-litrowych silników V10 na V8 o pojemności 2.4 litra zostanie zrealizowana w 2006 lub 2008 roku.

Źródło: GrandPrix.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.02.2023  Cosworth nie jest zainteresowany wejściem do F1
25.02.2021  Tost: Nowe przepisy powinny pozwolić na powrót Coswortha
26.01.2018  Aston Martin zainteresowany współpracą z Cosworthem przy projekcie F1
19.07.2017  Cosworth rozważa powrót do F1
30.03.2017  Stefano Domenicali będzie reprezentował VW na spotkaniu w Paryżu
Tagi:
Cosworth
Ford

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca