|
|
|
|
|
|
Inżynierowie z zespołów Formuły 1 zaproponowali zmiany |
|
•Marek Roczniak, 10 lipca 2004, wyświetlenia: 659 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Techniczna Grupa Robocza, składająca się z technicznych przedstawicieli zespołów Formuły 1, przedstawiła FIA propozycje spowolnienia bolidów, które mogą być wprowadzone w życie od przyszłego sezonu. Przedstawiony plan zakłada zmniejszenie dopuszczalnego rozmiaru tylnego dyfuzora, co zmniejszy siłę dociskową bolidów o około 25%, a także ograniczenie do tylko dwóch zestawów opon, przypadających na jedno w auto w trakcie całego weekendu Grand Prix. Ograniczenie to wymusi opracowanie bardziej wytrzymałych (twardszych) opon, które siłą rzeczy będą miały mniejsze osiągi. Podjęte kroki mają spowodować zwolnienie bolidów o około trzy sekundy na okrążeniu, a taki wymóg postawiła FIA. Zespoły chcą, aby zmiany te zostały zatwierdzone jak najwcześniej, ponieważ pracują już nad przyszłorocznymi autami i chcą jak najszybciej uwzględnić konieczne poprawki.
Źródło: F1-Live.com
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|