„FW32 powstał praktycznie rzecz biorąc z czystej kartki papieru, zaczynając od przodu, a na tyle kończąc”
Nie chce nic mówić ale już pare lat temu (nie pamiętam dokłądnie, który to był rok ale Sam mówił identyczne słowa a ich bolid jakoś nie był z czołówki...
Papierowym bolidem to testów zderzeniowych raczej nie zaliczą..
scanner jemu chyba o co innego chodziło ale twoja interpretacja mi się też podoba
Wymieniają koła w 3 sekundy - nawet w poprzednich latach było trochę problemów ze źle założonymi kołami, najwięcej w Renault, strach pomyśleć co teraz się będzie działo.
SoBcZaK- o FW30 mówili, że robią go od czystej kartki. Tamten bolid był niezły na początku sezonu i beznadziejny w drugiej połowie, ale nie ma się co dziwić, skoro jeszcze nim pierwszy raz wyjechał na tor, już pracowano nad jego następcą (FW31).
Romansz, w DTM 3 sekundy to jest podstawa ;)
a ja pamietam jak W jezdzil pod silnikeim renault i wygrywal na nim mansell
to byly czasy
takich kierowcow nam trzeba
silniki 3.0 z turbina
pomazyc tylko
iajaka aerodynamika, mocccccccccccccccccccccccc!!!!!!!!!111 byla z nimi
i to jaka, az latali na prostej startowej :)
żeby z tej koncepcji "od zera" nie wyszło coś dużo gorszego od poprzedniego calkiem udanego modelu. Powinni na nim bazowac, bo moga wtopić..
A ja wam mówię,że sir Frank będzie miał szczęście aw przyszłym roku i okaże się... czarnym koniem F1 2010... mam takie dziwne przeczucie.
"silniki 3.0 z turbina
pomazyc tylko
iajaka aerodynamika, mocccccccccccccccccccccccc!!!!!!!!!111 byla z nimi
i to jaka, az latali na prostej startowej :)"
że co... co niby mieli? 3.0 turbo?...
chyba nam się z onetu przenoszą...
d3cK, 21.01.2010 17:48 | | |
to prawda:) takie zenujace komentarze powinny byc usuwane przez moderatorow...
Ta, a ja bym chciał V12 8.0 z podwójnym turbo tylko kogo to obchodzi?
|