Bardzo mi szkoda Petera, że ma teraz takie przykrości. To ostatni szef teamu ze starej gwardii, którego szanuję.
Wszystko co przejmowało BMW wszystko ponosiło porażki ;]
Ale gdyby nie to BMW, na które tak narzekacie i które jest Waszym wrogiem nr 1, to Kubica by dzisiaj sprzątał ulice w Angli.
Miotła w miotłę z Yurkiem, który już tam jest i czeka na jakiegoś kolegę...
Mexi, 07.04.2010 11:34 | | |
Szkoda mi Petera...ale Rampf wygląda trochę jakby uciekał z tonącego okrętu :/ Sauber, podnoś się i zmieniaj barwy na niebieskie ;) Słaba reklama dla BMW, ciekawe kiedy zażyczą sobie zmiany nazwy zespołu :D
Yurek niestety ma racje, moze nie przesadzałabym aż z miotłą, ale nie wiadomo jakby sie potoczyła kariera Roberta gdyby nie to, co miał okazje pokazac w BMW...
I nie wiem czemu uważasz, że wy/my (czyli kto?) narzekamy na BMW... Fakt, jest tu wielu dziwych ludzi, którzy mają jakies dziwne podejscie do tego zespołu, ale mi sie np robi przykro gdy oglądam Saubera w takiej sytuacji jak w niedziele...
@Mexi - gdyby Rampf uciekał z tonącego okrętu to by odszedł juz w zeszłym roku ;)
Ciekawe ze Ferrari wymienilo w obu bolidach ten uklad pneumatyczny podczas parc ferme a Sauber nie i im to nawalilo.
Ja w każdym razie nadal będę na pewno zespołowi Sauber kibicował.
Rampf odchodzi, bo jest związany z BMW. Ale myślę, że mimo wszystko to dobra wiadomość dla Saubera. Może coś się w końcu zmieni w teamie. Co do antagonistycznych odczuć względem BMW, to nie ma sensu niczego absolutyzować. Z jednej strony BMW dało szansę Robertowi, w sensie Sauber z Theissenem, ale Kubica miał na ławie też kontrakt z Renault, tyle, że mniej obiecujący... Z drugiej strony trochę się Kubica wypalił w tym teamie, ale ogólnie rzecz ujmując wypromował się tam.
Gdyby nie BMW to kariera Kubicy potoczyła by się tak samo!
Pamiętajcie że Kubica był początkowo pod skrzydłem Renault ale BMW sprzątnęło Polaka Francuzom z pod nosa.
Mexi, 07.04.2010 14:11 | | |
Gdyby nie BMW to PRAWDOPODOBNIE Kubica wylądowałby w Renault jako tester. Takie zresztą były plany, ale ze względu na niezdecydowanie Renault zagrali "vabank" i odrzucili ofertę Renault czekając w nadziei na ruch BMW. Gdyby BMW się nie interesowało Robertem to może podczas 2006 zmieniłby Fisico:)
@prolim -" Rampf odchodzi, bo jest związany z BMW" - on był w Sauberze długie lata przed przyjściem BMW ;]
Mexi, albo poszedlby do GP2 i moze dopiero rok albo dwa lata temu bysmy go zobaczyli w F1 a nie juz w 2006roku no ale to tylko takie gdybanie.
Największy błąd Saubera w tym sezonie to silnik Ferrari, jest najbardziej paliwożerny, a co za tym idzie mają najdłuższy i być może najcięższy bolid. Z resztą Williams też nie potrzebnie brał silnik Coswortha, ale kto przed sezonem przypuszczał, że Reno będzie miało jeden z najbardziej niezawodnych (odpukać!!!) silników. Jedyny ratunek w przyszłym sezonie to inny dostawca. A tak w ogóle to przydałoby się więcej dostawców silników.
A dla mnie obecne "sukcesy" ekipy pokazują jak naprawdę wyglądała sytuacja przedtem: tj. partolili robotę ludzie Saubera, a nie BMW.
|