F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Sauber: Przykro mi, że Rampf odchodzi po porażce

GP Malezji było ostatnim wyścigiem dla Willy'ego Rampfa.
Paweł Zając, 7 kwietnia 2010, wyświetlenia: 4026<< | lista | T- | T+ | >>
Peter Sauber powiedział, że jest mu przykro z powodu tego, że szef techniczny Willy Rampf odchodzi ze szwajcarskiego zespołu w świetle ostatnich porażek. Po imponujących wynikach zimowych testów w wykonaniu byłej ekipy BMW, nowy bolid C29 jak na razie nie prezentuje zbyt dobrych osiągów i do tego jest zawodny.

Podczas okrążenia wyjazdowego przed wyścigiem na torze Sepang, awarii uległa jednostka napędowa Pedro de la Rosy, a zaledwie dziewięć okrążeń później swój silnik stracił także Kamui Kobayashi. GP Malezji było dla Willy'ego Rampfa ostatnim wyścigiem na stanowisku dyrektora technicznego. Wraz z pierwszym kwietnia obowiązki te przejął James Key, który pełnił tę samą funkcję w zespole Force India.

„Bardzo mi przykro z powodu Willy'ego Rampfa. Przez prawie 15 lat był naszym szefem technicznym i podczas jego ostatniego wyścigu wydarzyła się taka katastrofa” – powiedział Peter Sauber dziennikowi Blick. „Do ostatniego dnia walczył dla naszego zespołu i wiem, że te porażki mocno na niego wpłynęły, nawet jeśli nie mógł nic na to poradzić”.

Oba uszkodzone silniki trafiły do Maranello, gdzie włoska ekipa sprawdza je w poszukiwaniu dokładnej przyczyny tych usterek, jednak Sauber po niedzielnym wyścigu powiedział, że było to związane z awarią układu pneumatycznego. Tymczasem uważa się, że usterka trzeciego silnika Ferrari, umieszczonego w bolidzie Fernando Alonso, była spowodowana czymś innym.

Szwajcarski zespół wciąż poszukuje sponsorów, a dodatkowo, poza trzema nowymi ekipami, Sauber jest jedynym zespołem, który nie zdobył jeszcze punktu w tegorocznych mistrzostwach świata. „Tak, to nasza najgorsza pozycja w historii” – powiedział Peter Sauber. „Wiedziałem, że nie będzie nam łatwo, jednak nie przypuszczałem, że będzie aż tak ciężko”.

Źródło: Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.03.2024  Bloomberg: Audi zamierza nabyć 100% udziałów w Sauberze
19.02.2024  Sainz: Nie czuję, abym musiał cokolwiek udowadniać
08.02.2024  Sauber nie jest zaniepokojony zastrzeżeniami do nazwy zespołu
05.02.2024  Stake F1 Team zaprezentował samochód na sezon 2024
31.01.2024  Zane Maloney kierowcą rezerwowym zespołu Kick Sauber
Tagi:
Rampf W.
Sauber P.
Sauber

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Szkot, 07.04.2010 10:36[!]
Bardzo mi szkoda Petera, że ma teraz takie przykrości. To ostatni szef teamu ze starej gwardii, którego szanuję.
Patryk777, 07.04.2010 10:41[!]
Wszystko co przejmowało BMW wszystko ponosiło porażki ;]
Yurek, 07.04.2010 10:45[!]
Ale gdyby nie to BMW, na które tak narzekacie i które jest Waszym wrogiem nr 1, to Kubica by dzisiaj sprzątał ulice w Angli.
sceptyk, 07.04.2010 11:05[!]
Miotła w miotłę z Yurkiem, który już tam jest i czeka na jakiegoś kolegę...
Mexi, 07.04.2010 11:34[!]
Szkoda mi Petera...ale Rampf wygląda trochę jakby uciekał z tonącego okrętu :/ Sauber, podnoś się i zmieniaj barwy na niebieskie ;) Słaba reklama dla BMW, ciekawe kiedy zażyczą sobie zmiany nazwy zespołu :D
Cricetidae, 07.04.2010 12:01[!]
Yurek niestety ma racje, moze nie przesadzałabym aż z miotłą, ale nie wiadomo jakby sie potoczyła kariera Roberta gdyby nie to, co miał okazje pokazac w BMW...
I nie wiem czemu uważasz, że wy/my (czyli kto?) narzekamy na BMW... Fakt, jest tu wielu dziwych ludzi, którzy mają jakies dziwne podejscie do tego zespołu, ale mi sie np robi przykro gdy oglądam Saubera w takiej sytuacji jak w niedziele...

@Mexi - gdyby Rampf uciekał z tonącego okrętu to by odszedł juz w zeszłym roku ;)
patgaw, 07.04.2010 12:33[!]
Ciekawe ze Ferrari wymienilo w obu bolidach ten uklad pneumatyczny podczas parc ferme a Sauber nie i im to nawalilo.
Szkot, 07.04.2010 12:48[!]
Ja w każdym razie nadal będę na pewno zespołowi Sauber kibicował.
prolim, 07.04.2010 13:13[!]
Rampf odchodzi, bo jest związany z BMW. Ale myślę, że mimo wszystko to dobra wiadomość dla Saubera. Może coś się w końcu zmieni w teamie. Co do antagonistycznych odczuć względem BMW, to nie ma sensu niczego absolutyzować. Z jednej strony BMW dało szansę Robertowi, w sensie Sauber z Theissenem, ale Kubica miał na ławie też kontrakt z Renault, tyle, że mniej obiecujący... Z drugiej strony trochę się Kubica wypalił w tym teamie, ale ogólnie rzecz ujmując wypromował się tam.
lubczyk, 07.04.2010 13:53[!]
Gdyby nie BMW to kariera Kubicy potoczyła by się tak samo!

Pamiętajcie że Kubica był początkowo pod skrzydłem Renault ale BMW sprzątnęło Polaka Francuzom z pod nosa.
Mexi, 07.04.2010 14:11[!]
Gdyby nie BMW to PRAWDOPODOBNIE Kubica wylądowałby w Renault jako tester. Takie zresztą były plany, ale ze względu na niezdecydowanie Renault zagrali "vabank" i odrzucili ofertę Renault czekając w nadziei na ruch BMW. Gdyby BMW się nie interesowało Robertem to może podczas 2006 zmieniłby Fisico:)
Dżejson, 07.04.2010 15:18[!]
@prolim -" Rampf odchodzi, bo jest związany z BMW" - on był w Sauberze długie lata przed przyjściem BMW ;]
christoff.w, 07.04.2010 15:20[!]
Mexi, albo poszedlby do GP2 i moze dopiero rok albo dwa lata temu bysmy go zobaczyli w F1 a nie juz w 2006roku no ale to tylko takie gdybanie.
kamil - fan f1, 07.04.2010 16:25[!]
Największy błąd Saubera w tym sezonie to silnik Ferrari, jest najbardziej paliwożerny, a co za tym idzie mają najdłuższy i być może najcięższy bolid. Z resztą Williams też nie potrzebnie brał silnik Coswortha, ale kto przed sezonem przypuszczał, że Reno będzie miało jeden z najbardziej niezawodnych (odpukać!!!) silników. Jedyny ratunek w przyszłym sezonie to inny dostawca. A tak w ogóle to przydałoby się więcej dostawców silników.
sneer, 07.04.2010 17:19[!]
A dla mnie obecne "sukcesy" ekipy pokazują jak naprawdę wyglądała sytuacja przedtem: tj. partolili robotę ludzie Saubera, a nie BMW.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca