F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.05.2024

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Key: Nie ma potrzeby skreślać sezonu 2010

Dyrektor techniczny Saubera uważa, że ciągle jest szansa na odwrócenie losów słabego sezonu.
Łukasz Godula, 3 maja 2010, wyświetlenia: 1810<< | lista | T- | T+ | >>
Nowy dyrektor techniczny Saubera – James Key uważa, że ciągle jest szansa na odwrócenie losów słabego jak dotychczas sezonu, dlatego rozpoczął ambitny program przywrócenia ekipie dobrego tempa. Po imponujących testach zimowych Sauber zaliczył słaby start tego sezonu. Ich bolid utknął w środku stawki i ma problemy z niezawodnością.

Key dołączył do stajni z Hinwil by zastąpić odchodzącego Willy'ego Rampfa, uczestnicząc poprzednio w transformacji Force India z zespołu okupującego ogon stawki do jednej z lepszych ekip. Miesiąc od objęcia nowej posady, Key jest optymistycznie nastawiony i twierdzi, że nie jest zbyt późno, by uratować kampanię Saubera w sezonie 2010.

Gdy został zapytany czy możliwa jest znacząca poprawa w tym roku, Key odpowiedział: „Wierzę, że tak, ponieważ wiemy co zrobić z obecnym bolidem. Jednakże na niektóre sprawy nie ma szybkich rozwiązań. Część obecnej charakterystyki bolidu musi zostać rozwinięta, by stworzyć nową charakterystykę, na co potrzeba czasu. Będziemy pracowali tak szybko, jak to możliwe, by zmienić stan rzeczy, Cele zostały ustalone i są one bardzo ambitne. Oczywiście jest możliwe podskoczenie wyżej w stawce, jednak rywalizacja jest zacięta, więc musimy zrobić co w naszej mocy, by rozwijać się szybciej niż oni”.

Powiedział również, że nie ma żadnej tajemnicy związanej z obecnymi mankamentami Saubera, i że starania by im zaradzić zostały podjęte jeszcze przed jego dołączeniem do zespołu. „Weekend wyścigowy w Chinach naprawdę pomógł, ponieważ byłem w stanie zobaczyć bolid, jak jeździ i porozmawiać bardziej szczegółowo z kierowcami oraz ludźmi na torze” – dodał Key. „Z tego wszystkiego tworzę plan drogi naprzód, który w głównej mierze zakłada atakowanie naszych słabości oraz badanie obszarów, których jeszcze nie zrozumieliśmy. Dobrą wiadomością jest to, że zespół jest świadom braków bolidu w porównaniu do tego, gdzie powinien być. Byłem w stanie to wspomóc i wprowadzić kilka innych kierunków, jak i pomysłów”.

Key uważa, że źródłem problemów Saubera jest niepewność spowodowana odejściem BMW oraz anulowanie przed Qadbak wykupienia ekipy zeszłej zimy, zanim Peter Sauber wkroczył i zagwarantował zespołowi dalszy byt. Sądzi on również, że zmniejszenie rozmiarów ekipy z dobrze finansowanego zespołu w nisko budżetową niezależną ekipę oznacza okres przystosowań. „Zespół ciągle powstaje po niepewnej sytuacji w drugiej połowie 2009 roku” – powiedział. „Wymaga to delikatnie innego podejścia do niektórych obszarów, by lepiej wykorzystać obecny rozmiar zespołu”.

Szef techniczny ma też nadzieję na uniknięcie powtórki obecnej sytuacji Saubera poprzez wczesne skupienie się na roku 2011, jednak bez poświęcenia rozwoju w obecnym roku. „Prace nad przyszłorocznym bolidem już się rozpoczęły” – powiedział Key. „Mam w głowie plan, jak rozłożyć równowagę w rozwoju pomiędzy obecnym rokiem a bolidem na przyszły sezon, co pasuje do struktury tego zespołu”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.03.2024  Bloomberg: Audi zamierza nabyć 100% udziałów w Sauberze
19.02.2024  Sainz: Nie czuję, abym musiał cokolwiek udowadniać
08.02.2024  Sauber nie jest zaniepokojony zastrzeżeniami do nazwy zespołu
05.02.2024  Stake F1 Team zaprezentował samochód na sezon 2024
31.01.2024  Zane Maloney kierowcą rezerwowym zespołu Kick Sauber
Tagi:
Key J.
Sauber

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
dragon92, 03.05.2010 15:00[!]
Zobaczymy. Ja życzę im jak najlepiej
Simi, 03.05.2010 19:01[!]
Ja tak samo:)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca