F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.05.2024

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ferrari pokłada nadzieje w poprawkach na GP w Walencji

"Musimy znaleźć coś więcej, ponieważ nie zamierzamy poddawać się po 6 czy 7 grand prix".
Michał Roszczyn, 31 maja 2010, wyświetlenia: 2887<< | lista | T- | T+ | >>
Ferrari liczy na powrót do lepszej formy dzięki znacznemu pakietowi usprawnień, którego wprowadzenie jest zaplanowane na Grand Prix Europy pod koniec czerwca.

Po trudnym dla włoskiej stajni weekendzie w Turcji, gdzie Fernando Alonso i Felipe Massa walczyli o punkty w środku stawki, kierujący teamem Stefano Domenicali przyznał, że Ferrari nie spisało się wystarczająco dobrze w pracach nad rozwojem samochodu.

Choć wiele zasobów zostało skierowanych na opracowanie własnej wersji „kanału F”, to jednak Domenicali twierdzi, że zespół musi zintensyfikować poprawki wprowadzane do F10. „Z pewnością prawdą jest, że wiele czasu poświęciliśmy nowemu systemowi wygaszania tylnego skrzydła, ale to nie wystarczy i jeszcze nie jest to perfekcyjne rozwiązanie” – powiedział Włoch. „To, co powinno nastąpić w przyszłym miesiącu, to wprowadzenie naszego dużego pakietu usprawnień na wyścig w Walencji, gdzie bolid będzie wyposażony w dużo nowych części”.

„Niemniej z faktycznego punktu widzenia prawdą jest, że poprawki, jakie staraliśmy się wdrożyć nie wystarczyły, aby poradzić sobie z tempem rozwoju największych ekip. Musimy znaleźć coś więcej, ponieważ nie zamierzamy poddawać się po sześciu czy siedmiu grand prix. Przed nami jeszcze dwie trzecie sezonu. Widzieliśmy, że wszystko się może zdarzyć i różne sytuacje mogą mieć miejsce podczas wyścigów. Zatem uważam, że musimy wykorzystać ten zły weekend w produktywny sposób – zareagować, a nie popadać w depresję. Depresja jest dla ludzi, którzy nie chcą osiągnąć wyznaczonych na początku celów. Na pewno z takim nastawieniem musimy funkcjonować w Maranello”.

Stefano Domenicali przyznaje również, że bolidowi F10 brakuje docisku aerodynamicznego w porównaniu do konkurencji, ale Włoch pozostaje przekonany, że jest jeszcze wystarczająco dużo czasu na poprawki, które przywrócą zespół do walki w czołówce. „Faktem jest, że nie możemy być zadowoleni. Musimy zareagować i postarać się zrozumieć, dlaczego nasz dział odpowiedzialny za aerodynamikę nie zapewnił rzeczy, jakich oczekiwaliśmy. To nie jest kwesta bycia rozczarowanym bądź nie. Musimy się upewnić, że team ciężko pracuje i reaguje natychmiastowo. Mamy jeszcze czas, zatem to nie stanowi problem”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.05.2024  Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami
03.05.2024  Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em
01.05.2024  LGdS: Umowa Ferrari z Newey'em może zostać ogłoszona po GP Miami
01.05.2024  Ferrari przedstawiło malowanie na Grand Prix Miami
01.05.2024  LGdS: Vasseur odbył spotkanie z Newey'em w Londynie
Tagi:
Domenicali S.
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Patryk777, 31.05.2010 13:04[!]
a niedawno Alonso mówił: "Najlepszy samochód, którym jeździłem" , "Najlepsza jest w nim aerodynamika" itp. Ech teraz wychodzi, kto robił za ass-licka...
biCampeon, 31.05.2010 13:11[!]
@up - wystarczyłoby pomyśleć, by stwierdzić, że jedno drugiego nie wyklucza, ale że się nie chce...

W Kanadzie mają mieć kilka usprawnień, a ponadto powinien im pasować tor, zatem będzie lepiej niż w Turcji. Na Walencję szykują duży pakiet poprawek, w tym ponoć wydech w stylu Red Bulla - tak twierdzi Legard.
A.S., 31.05.2010 13:33[!]
Montreal to tor typu stop and go. Od kiedy takie tory odpowiadają czerwonym? Myślę, że tu najlepiej będzie się czuł McLaren ze swoim dopracowanym kanałem F, pozwalającym na prostych odjeżdżać rywalom.
biCampeon, 31.05.2010 13:42[!]
Od tego sezonu sytuacja przedstawia się nieco inaczej. Przykładem może chociażby być McLaren, który ostatnimi laty bardzo dobrze sobie radził w Monako (w zeszłym roku Lewis walczyłby o PP w crapie MP4-24, zaś Heikki też miał niezłe tempo), a jak było dwa tygodnie temu? Natomiast Ferrari odwrotnie - ostatnio nie błyszczało na ulicach Monte Carlo, a teraz kto wie czy Ferrnando nie walczyłby o zwycięstwo, gdyby nie wypadek w FP3.

Ferrari i Renault będą się lepiej czuły na torach typu Montreal, Walencja, Budapeszt, Singapur i być może Abu Zabi, o czym zresztą wspominali Alonso i Kubica.
redulek, 31.05.2010 14:07[!]
Kubica podium Montreal ! :]
Patryk777, 31.05.2010 14:37[!]
BiCampeon - z tego co na razie słyszymy to wszystkim teamom TOP5 pasuje Montreal :P a chyba większy pakiet jednak na wyścig europejski w Walencji będzie niż na wylot do Kanady, chociaż można się mylić, może Ferrari obierze kierunek Renault, że poprawki co wyścig.
tomask75, 31.05.2010 14:39[!]
Patryk777
spójrz na to z innej strony. To Ferrari w porównaniu do Minardi/Renault/McL którymi jeździł wcześniej generuje dla Alonso dużo lepszy docisk. Nie ma w tym żadnego lizania.... Natomiast docisk i aero w porównaniu do tegorocznej konkurencji zaczyna wypadać blado.
Dwie różne rzeczy. Ale nie ma to jak sobie uprościć sprawę. Patryk777, zabrakło jeszcze u Ciebie tezy że Alonso "mechanik" zaraz coś zaprojektuje....
Dasqez, 31.05.2010 14:40[!]
„Niemniej z faktycznego punktu widzenia prawdą jest, że poprawki, jakie staraliśmy się wdrożyć nie wystarczyły, aby poradzić sobie z tempem rozwoju największych ekip."
Czyli co, Ferrari nie zalicza się do grona "największych ekip"?
Patryk777, 31.05.2010 14:42[!]
Tomask75, akurat nie jestem fanem Alonso, a wręcz antyfanem, więc ode mnie tego nie usłyszysz, ale zawsze kibicowałem Ferrari.
pewnie miał na myśli RBR/McL
biCampeon, 31.05.2010 14:50[!]
"z tego co na razie słyszymy to wszystkim teamom TOP5 pasuje Montreal"

Nie bardzo, bo Red Bull przyznał, że Montreal nie bardzo im przypasuje.
akkim, 31.05.2010 16:30[!]
Widać gołym okiem, że coś muszą zrobić,
po tym co się działo w Turcji optymizm czas chłodzić,
Markiz trząchnie towarzystwem, na wstyd nie pozwoli,
nie wiem, ale jakoś Stefan mota się w swej roli.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca