F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ferrari przetestowało w Vairano pakiet aero na GP Kanady

"Circuit Gilles Villeneuve powinien bardziej pasować charakterystyce bolidu".
Michał Roszczyn, 9 czerwca 2010, wyświetlenia: 2725<< | lista | T- | T+ | >>
Ferrari ma nadzieję, że przeprowadzone przez nich testy ustawień docisku aerodynamicznego pod kątem zbliżającego się Grand Prix Kanady pomogą im znaleźć trochę tak bardzo potrzebnego tempa.

Kierowca testowy włoskiej stajni – Giancarlo Fisichella jeździł w minionym tygodniu na torze Vairano w celu oceny pakietu z niskim dociskiem aerodynamicznym, który będzie wykorzystywany podczas weekendu w Montrealu.

W ostatnich latach zespół z Maranello nie miał szczęścia co do Circuit Gilles Villeneuve. W 2007 roku Felipe Massa został wykluczony z rywalizacji podczas wyścigu za wyjazd z pasa serwisowego przy czerwonym świetle. Rok później gapiostwem popisał się Lewis Hamilton, który nie dostrzegając czerwonego światła wjechał w tył cierpliwie czekającego Kimiego Raikkonena.

„F10 jest zasadniczo w takiej samej specyfikacji, jak w Turcji. Jednakże oba samochody będą wyposażone w konfigurację aerodynamiczną dostosowaną do charakterystyki toru o średnim i niskim docisku aerodynamicznym. W celu oceny tych ustawień, Giancarlo Fisichella poprowadził F10 w ramach testów aerodynamicznych na torze Vairano w ubiegły czwartek” – czytamy w oświadczeniu teamu.

Ferrari w Kanadzie ponownie wyposaży swoje samochody we własną wersję systemu wygaszania tylnego skrzydła, który powinien zapewnić znaczącą przewagę szybkości nad ekipami nie korzystającymi z tego rozwiązania, w tym prawdopodobnie nad Red Bullem, który dopiero w Turcji po raz pierwszy przetestował w praktyce tę technologię. „Według opinii zarówno Felipe Massy, jak i Fernando Alonso, Circuit Gilles Villeneuve powinien bardziej pasować charakterystyce bolidu, niż miało to miejsce w Turcji. Częściowo dlatego, że układ toru jest najbardziej podobny do tych obiektów, gdzie F10 był najbardziej konkurencyjny jak dotychczas w tym sezonie, czyli do Bahrajnu i Melbeourne”.

„Ponadto wybrane przez Bridgestone na ten wyścig mieszanki opon supermiękka i średnia są mniej problematyczne od ich twardszych odpowiedników. Jednakże do czasu rozegrania piątkowych sesji treningowych nie można zakładać, że Ferrari będzie faworytem tego wyścigu”.

Źródło: TheF1Times.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.04.2024  Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari
24.04.2024  Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami
23.04.2024  Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP
21.04.2024  Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach
20.04.2024  Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji
Tagi:
Ferrari
Fisichella G.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
wilkxt, 09.06.2010 12:42[!]
dla nich to tenr jest podobny do Bahrajnu i Melbeourne, dla Reno do Monako,,, dla każdego tor ten jest podobny do tego na którym mieli najlepsze osiągi ;-)
Adakar, 09.06.2010 16:51[!]
@wilkxt >>>
NIE. Bo ten tor taki wlasnie jest. Jest to obiekt posiadający część normalnie wykorzystywaną w ciągu roku przez "cywili" jak Spa czy wlasnie Albert Park. We wszystkich sektorach mamy blisko umieszone bariery bez możliwości popełnienia błędu - jak w Monako. Bahrain ? Długa prosta, w Kanadzie jest ona niejako dziabnięta szykaną w 2/3 długości ... + reszta toru kręta i bardzo szybka..
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca