F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Włoskie media nadal twierdzą, że w Ferrari mogą 'polecieć głowy'

Tymczasem dyrektor techniczny Scuderii wyznał, że jego zespół 'rozpoczyna nowa erę'.
Grzegorz Filiks, 26 listopada 2010, wyświetlenia: 1727<< | lista | T- | T+ | >>
Roszady w szeregach Ferrari po ich klęsce w tegorocznych mistrzostwach świata Formuły 1 zgodnie z włoskimi mediami nadal są niewykluczone.

Magazyn Autosprint donosi, iż „nie jest sekretem”, że człowiekiem obecnie będącym w centrum zainteresowania jest Chris Dyer – główny inżynier Ferrari odpowiedzialny za strategie podczas wyścigu. „Potrzebujemy poprawić bolid i musimy się upewnić, że błędy, które popełniliśmy jako kierowcy i jako zespół nie zostaną powtórzone w 2011 roku” – powiedział Fernando Alonso.

Włoski dziennik La Repubblica odważył się zapytać dyrektora technicznego Scuderii – Aldo Costę, czy w konsekwencji złej taktyki zastosowanej w Abu Zabi 'polecą głowy'. „Nie jestem zwolennikiem automatycznego podejścia 'błąd-wina-kara'” – odparł 49-latek. „Wolę bardziej rozsądne zachowanie, aby zrozumieć co się stało i co poszło nie tak, a dopiero potem reagować”.

Costa ponadto twierdzi, że błędem jest wskazywanie palcem na jednego winnego: „Musimy się upewnić, że niektóre decyzje są wspólne, a odpowiedzialność za nie nie spoczywa na jednych barkach. Niemniej jednak nie przegraliśmy mistrzostw przez strategię w Abu Zabi, lecz dlatego, że nasz samochód nie był tak szybki, jak pewien inny”.

Dyrektor techniczny Ferrari jest jednak pewien, że następca tegorocznego modelu włoskiej stajni (F10) będzie bardziej konkurencyjny. „W tym roku zmniejszyliśmy stratę do Red Bulla” – stwierdził Costa. „Zrewolucjonizowaliśmy nasze metody pracy i to oznaczało poświęcenie pewnego okresu na dostosowanie się. Poza tym zapłaciliśmy pewną cenę za to, że nasz tunel aerodynamiczny był nieco przestarzały, lecz teraz rozwiązaliśmy problem i rozpoczęliśmy nową erę”.

Źródło: motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.05.2024  Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe
09.05.2024  Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli
08.05.2024  Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano
07.05.2024  Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami
03.05.2024  Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em
Tagi:
Costa A.
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
akkim, 26.11.2010 10:58[!]
Jak trzeba ofiary, ta się znajdzie – wszędzie,
bez względu na ile jego błędu będzie,
wystarczy palec władzy by wskazał winnego
i można powiedzieć po karierze jego.

Jeśli mają ich ścinać, bo taka zasada
to lepiej odpuścić –moja skromna rada,
jak zwykle poleci ktoś młody, ambitny,
niech winnym zostanie tunel aerodynamiczny.

Ale ...

Mam pytanie ważne, rachunek mnie skłania,
czy wiadomo, kto ma prawo do transmitowania?
Według obliczeń Polsat już takowych nie ma,
ten rok był ostatnim, chłopców pitolenia.

Czytamy mnóstwo wieści ze świata Formuły,
lecz GDZIE zobaczymy, czy może wie Który?
W ’09 Zientar zapraszał znów w tym samym gronie,
zaś w tym roku ni słowa o przyszłym sezonie.

Przerabiałem ten temat grając rolę „złego”,
jak Canal+ olał fanów sportu tego,
nie szło ich przekonać, że robią ruch głupi,
NIE, nie będzie, koniec i wypięli pupy.

Chociaż narzekamy na fachowość ludzi,
lecz wolę tekst polski, bo inny mnie nudzi,
dlatego me pytanie, Kto ma wiedzę taką,
Kto dwa jedenaście pokaże Polakom ?
Lolkoski, 26.11.2010 15:19[!]
@Akkim- zdaje mi się, że jednak coś wspominał o 2011, zresztą po niedawnych informacjach ile zarobili na puszczaniu F1 nie wydaje mi się, żeby z niej zrezygnowali - choć pewności nie mam
martyna, 26.11.2010 17:15[!]
AKKIM - DOSTAłAM E MAILA Z POLSATU , że bedą również w przyszłym sezonie >
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca